Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Förstod väl att du skulle svika mig......

 

Trodde vi skulle dricka rbvs i helgen gw :(

 

bluffa sören=bad idea padde

 

What, det var sören liksom, öppnade varje pott och jag synar in mig i pos med A9s, flopp 9 hög med två klöver. Sören betar ut, jag raiscomittar mig han pushar och jag synar obv sista. Flaxade till det ju, men är inte direkt missnöjd med spelet.. Vem vann potten osv....

 

Padrino har nåt proffs till vänster... Kan han bita ihop o klara sig till lördag tro?

 

Jobba

 

Thx Johnny, mmm gto-thorn till vänster liksom...

 

Börjar SM bra. Typ 7e handen 3-betar jag AA i sb och får två syn. Lolcheckar 789r brädan och får rundcheck. Turn A, jag betar ut, fold sen omslag varpå jag synar. River 9, jag donkar och han viker :S Wpwp me osv.. Sen kom IRLsucks till bordet, träffade färg mot min KQ på JT8-T-9 bräda. Flyttas till nytt bord, får Thorn direkt till vänster (visste inte om vem han var då) och lyckas donera halva stacken till honom blixt med :Ag::5g: i sb v bb på T72-5-2 bräda med två klöver på flopp.

 

Sören flyttar till bordet, öppnar var och varannan pott osv. Säger direkt att jag ska dra ut honom vilket såklart hände sen, ul sören osv. Får nöthänder i rätt bra lägen men ingen action, får QQ att lägga sig när jag 4-betar KK ai utg :( IRLsucks kommer återigen till mitt bord, nu på platsen till vänster om Thorn (2 platser till vänster om mig)

 

Flattar :Jg::Js: i mp mot ny till synes lös kille när han öppnar utg+1 för 2200 på 400-800 A100. Jag har ca 35k, han kanske 24k.

Flopp :8g::5h::2g:, han checkar, jag betar 3,3k han synar.

Turn :Ag:, check check.

River :6h: han betar ut 4,3k och jag synar av, han visar :7b::4b::S :S :S

 

Slaktar en hand mot irlsucks och lite annat lajbans innan dagen slutar på 17,1k vilket är 17,1bb på lördag. Sprang bra i mitten, sämre i slutet. Fint kortsnitt men dåligt resultat osv. Kul som fan iaf, framförallt att få lite facitsnack med Thornen och att träffa hela jävla pf som befann sig där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Åh lycka till Padrinos", "kul att träffa dig också!" eller "kämpa dag 2!"..... : (

 

Tvättmaskinen och torktumlaren kom nu avlämnade av två otrevliga snubbar. Hur fan ska jag lyckas få bort de gamla och installera dom här :D Kommer ju bara stå i hallen i två år nu.

 

edit: har Jan "Chili" Nilsson på mitt bord. Vilken profil!

 

jpg30y.jpg

 

Finns ett par nits på bordet.. 3:e sista handen så öppnar jag utg till 2100, fold till bb som pushar 13k och jag hittar exploviket. Han säger att han bara ville dubbla upp och att han inte skulle gjort så tidigare på dagen och visar mig :Jw: :Jw: :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, dom lackade nog ur för att du var mycket bättre på poker än va de va..

 

Grannar har alltid bil med dragkrok. Erbjud 1000spänn för att ta ditt junk till tippen. Vips så är saken biff. Grannen glad för degen och du har plötsligt plats för fler brudar på efterfester. Win win.

 

Sparar du festen till söndag så lovar jag att haka på ut på fylla och köra bakisjobb på måndag. Kan peka ut vilka brudar du ska hångla me osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skoj padde! given checkraise dock med A-kåken imo! lycka tillz

 

Ulaf:Coolt om du kommer in.

Musikmakarna är en väldigt bra utbildning av vad jag har hört från folk i min bekantskapskrets som läst den. Även om det är en utbildning så går låtarna iväg till bolag och eleverna har fått sälja rätt många låtar genom åren. Då jag var där på studiebesök för något år sedan så fick vi se en uppgiftsbeskrivning eller vad man ska kalla det. Den löd typ: "Beyonce behöver en ny hit, bry er inte om att skicka om det inte är vad vi söker". Lätt som fan att veta :)

 

najs, ja det verkar riktigt bra. vad gör du eftersom du var där? känns ganska bra och vill egentligen tro att jag kommer in, men jag har aldrig åstadkommit nåt inom musiken tidigare så känns nästan för bra för att vara sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja alltså A-kåken var ju iskall. Fanns dock inte utrymme för c/r, stackar 10k:

Han öppnar mp till 250 på 25-50, en syn, jag slår om till 750, bb synar, mp synar, 1fold. Pott 2500

Flopp 789, rundcheck

Turn A, jag betar ut 1500, 1fold, mp höjer till 4500, jag synar. Pott 11,5k

River 9, jag donkar 4750 ai då jag misstänker att han checkar bakom där jävligt ofta men synar bredare och har nästan 0 bluffar.

 

Handen är ju lite :$-obv, men jag skäms inte ens!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

najs, ja det verkar riktigt bra. vad gör du eftersom du var där? känns ganska bra och vill egentligen tro att jag kommer in, men jag har aldrig åstadkommit nåt inom musiken tidigare så känns nästan för bra för att vara sant.

 

Den korta musik-cv'n är att jag kommer från Örnsköldsvik. Spelat gitarr sen 15 års ålder, bas som nu är mitt huvudinstrument började jag med när jag var 17, tror också att jag kan sjunga när jag är full och låter hyfsat hårdrock när jag härmar Jon Bon Jovi men sjunger sönder rösten efter 10s.

 

Jag var där via någon typ av studieförbund jag var med i för några år sedan med ett band jag var med i då som nu är nerlagt. Musikmakarna arrade då studiebesöket för att kanske få lite lokala prospects att söka. Jag har aldrig tagit mig för att söka då jag dels satsat på en teknisk utbildning och dels känt att jag inte är tillräckligt bra låtskrivare för att trycka ur mig den mängd musik som man gör under utbildningen. Men vid sidan av mitt jobb(som ligger i huset bredvid din tänkta utbildning) så viger jag större delan av min fritid till musik. Resterande delen av kakan går till min flickvän, bärs och poker. :)

 

Jag tror du kommer in. Även om du inte kommer in så lär knappast 30 av 30 tacka ja.

 

Sidonot 1: Min flickvän har sökt Musikmakarna för typ 4 år sedan, hon kom in men nekade då hon vill hålla musik på ett fritidssyssla-stadium tills hon breakar.

Sidonot 2: Jag kan nog posta detta inlägg på valfritt kontaktannonsforum och få hugg av emo-brudar ser jag nu mtp inläggets-karaktär. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah, ligger i sängen och kollar film när jag hör hur någon försöker öppna ytterdörren men märker att det är låst följt av plingandes och knackandes. Efter någon minut så får jag sms av en tjej som jag träffat i hemlighet nyligen men som är avslutat nu där det står "Varför öppnar du inte? Jag vill bara prata. Som vänner." Svarar inte, men hon ger sig inte. Går runt och knackar på rutor, rycker i andra ingången och prövar baksidan. Nytt sms "Jag vet att du är hemma, såg det för en halvtimma sen. Öppna annars blir jag arg" LOL :S:S:S

 

Svarar med något fruity sms att jag vägrar bli tvingad till något och att hon ska gå hem blixt. Hon ringer ett par gånger, skickar något argt sms men verkar ha gett upp nu. Obehagligt som fan, speciellt eftersom hon har en jobbig hållhake på mig också :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah, ligger i sängen och kollar film när jag hör hur någon försöker öppna ytterdörren men märker att det är låst följt av plingandes och knackandes. Efter någon minut så får jag sms av en tjej som jag träffat i hemlighet nyligen men som är avslutat nu där det står "Varför öppnar du inte? Jag vill bara prata. Som vänner." Svarar inte, men hon ger sig inte. Går runt och knackar på rutor, rycker i andra ingången och prövar baksidan. Nytt sms "Jag vet att du är hemma, såg det för en halvtimma sen. Öppna annars blir jag arg" LOL :S:S:S

 

Svarar med något fruity sms att jag vägrar bli tvingad till något och att hon ska gå hem blixt. Hon ringer ett par gånger, skickar något argt sms men verkar ha gett upp nu. Obehagligt som fan, speciellt eftersom hon har en jobbig hållhake på mig också :(

 

Sick imo. Stalkervarningar som det där bör nog tas på fullaste allvar :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL nurå uffieeee

 

Oj oj oj seriöst!

 

Relativt, för att vara mig så är det ju rätt seriöst men....

 

Sick imo. Stalkervarningar som det där bör nog tas på fullaste allvar :evil:

 

Mmm ogillas starkt. Gillar ju psychoness egentligen men hatar när det går över gränsen

 

Jag hoppas det här dagboken tar hem SM. Då ska jag begära CC-stejk :) Heja!

 

Börjar låta som mig Vegas, riktigt sjukt : D

 

ty

 

Fattade inte : (

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ignorera subban framöver. Inga svar på sms el annat. Inget.

 

Hade en psyco som jag dejtade nån månad. När jag dumpat henne så brakade de loss. Hot och röda rosor blandat i ett halvår. Stod och väntade vid min dörr... 200sms o 50samtal. Inga svar fick hon. Försökte infiltrera med mina närmsta vänner men det sket sig för henne. Polisanmälde tillslut.

 

Ville hjälpa henne i början men morsan jobbar delvis med att hjälpa sånna här och enda medicinen är tydligen att ignorera när man blir utsatt och hålla tummarna. Hoppas dock du slipper min version...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...