Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Ryktas om att en pf-reg/berömd casanova blev utslängd från en Stockholmskrog i lördags natt pga att tjejerna flockades runt honom för mycket. True story :?

 

Spontant känns det bara idiotiskt att inte berätta från början.

 

Om han dessutom har berättat för andra och sagt åt dem att inte säga nåt till flickvännen, så blir det bara värre imo.

Den tolkningen gör jag pga att det inte var classy att säga nåt till flickvännen. Mao visste den personen att flickvännen inte visste..?

 

Håller med om att det var dumt, men inlägget var mest menat till att fokusera på den sköna randompersonen som gled fram till GF:en. (=

 

Hahaha vilken stämningsdödarreplik.

 

Indeed :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det tackar vi för! Antar att det var Chrille som jag mötte HU? Är dålig på namn nämligen men han var trevlig så hälsa gärna tillbaks och gratta till den nya vinsten (=

 

Japp, han var det. Han nämnde nåt om stejk från en EPT-vinnare... ;-)

Skulle du med John & co i helgen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:Qh::Th:

Seat 4: jerrp ($136.10 in chips)

Seat 5: sno-p ($126.50 in chips)

 

ANTES/BLINDS

jerrp posts small blind ($0.50), sno-p posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS

 

PRE-FLOP

jerrp raises to $3, sno-p raises to $9, jerrp calls $9.

 

FLOP [board cards: 9 of Spades,6 of Clubs,8 of Hearts ]

DEALING_FLOP

, sno-p bets $16, jerrp raises to $48, sno-p raises to $117.50 and is all-in, jerrp calls $117.50.

 

TURN [board cards: 9 of Spades,6 of Clubs,8 of Hearts,7 of Spades ]

DEALING_TURN

 

RIVER [board cards: 9 of Spades,6 of Clubs,8 of Hearts,7 of Spades,King of Diamonds ]

DEALING_RIVER

 

SHOWDOWN

sno-p shows [ King of Clubs,9 of Hearts ]

jerrp wins $252.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hört om dem, men aldrig hört dem själv. Kanske ska nu dock när man fått proffs-rekning liksom..

 

Eftersom HUn gick trögt är det sngs jag bustat på senaste dagarna fyi :)

 

Somnade imorrse till ljudet av vårfåglar och vaknar till ljudet av "Every rose has it's thorn". Egentligen verkligen inte min låt men just i det här läget vart det så harmoniskt och skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaaaaah, länka klädsidor tack. Behöver ny inspiration! Ska nog köpa en eller flera tavlor idag också, rätt sjukt att jag har två som jag inte suttit upp än trots att jag köpte de för över ett år sen dock. Hur gör man liksom :)

 

Hur fan pallar du handla via nätet? 90% får man ju kasta. Jag måste prova allt annars blir man hustlad på att de veckar sig el hänger som ett lass skit.

 

 

Borra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.asos.com har bra grejer

 

Hora också.

 

Tvångspsykosklickade in där och såg en jacka jag ville ha. Vit med röd dragkedja. Har dock provat ett par stycken vita och inte hittat någon som passar perfa... o ju mer man kollar så förvrängs hjärnan till att den jäveln faktiskt skulle passa. :(

 

inlägg för 1h sedan..

Hur fan pallar du handla via nätet? 90% får man ju kasta. Jag måste prova allt annars blir man hustlad på att de veckar sig el hänger som ett lass skit.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hora också.

 

++++... Suttit i två timmar nu och försökt utforma en pefekt varukorg med budget, helt omöjligt.. För mycket bra skit på den där sidan.

 

Vad gäller att handla kläder på nätet så antar jag att jag inte är jättekräsen med passform helt enkelt eftersom ingenting sitter bra på mig ändå :)

 

edit: beställt. ångest/glädje.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i believe in u padde

 

Tänk att leva geewhiz liv..

[X] norskor i jacuzzin på sitt penthouse rum på hotellet

[X] rikast på pf

[X] äger ett hus ska köpa ett nytt

[X] dricker 2l bacardi razz varje fredag/lördag

[X] leker med katter under veckorna

 

Sen är karln så fin att han är så ödmjuk att han inte vill claima the belt trots att han redan förtjänat det. Wow säger jag bara :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så trött på mig själv att jag börjar spewa allt mer, 5-betta :4w: :4w: ai 150bb mot nit liksom.. Online går inte bra alltså, mao nytt cc besök imorrn. Holla!

 

Vart 3betade du ifrån, och varför?

 

Padrinoos, varför försöker du dig inte på turneringar online, börjar lite lägre och bygger dig uppåt?

 

Att lira turrar för att bygga sakta men säkert :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...