Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Trekant obvs.

 

Trekant obvs.

 

 

I aint got game fo thiz :( :( :(

 

 

Also, ettan. På det viset kan du mms:a en bild på henne och dig med "pwned" som text till hennes ex.

 

Sjukt nog är det här antagligen det som skulle ge mig störst chans på 1ans polare, "exet", som egentligen är den jag allra helst vill ha :-D :-D

(lol missuppfattade, trodde du menade till hennes polare, mitt ex) Problemet är att hennes ex är en halvbra polare ändå, vill inte rub it in his face.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

2.

 

Brunett och sötast av de två samtidigt som du slipper trubblet med polarn som var med den andra tjejen. Man vet aldrig vad hon kan få för sig beroende på hur hennes polare reagerar heller. Tjejer kan ha en jävla effekt på varandras val av killar, särskilt om de står varandra nära.

 

Lycka till :)

 

instämmer :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

Kul grej att annordna en omröstning om vilken tjej du bör välja.

 

Söker du kärleken för ditt liv så är det troligen ingen av dem, då hade det inte varit svårt att välja. Således någon som du vill umgås med och ha trevligt ihop med ett tag. Då faller min röst på tös nr 2. Söt som tusan på det andra kortet och det verkar dessutom mer problemfritt 8-) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så händerna då:

 

*hand 1:

 

Gah, vill verkligen skriva hela men kommer inte ihåg exakt. Höjde några limpare i pos med KK iaf, floppen :Jw: hög med ett färgdrag, hamnar all in mot :Jw::5w: och det fick stå.

 

**hand 2:

 

En limp innan mig, jag sitter på CO, duktig spelare (den jag rankar högst på 20-20) på bb. Jag höjer till 180 med :Aw::Jw: och får två syn.

 

Flop: :Jb::2s::4h: check check, jag betar 300 och får syn av den duktiga spelaren.

 

Turn: :6s:, check, jag checkar bakom för att han känns inte så stark och vill gärna låta han bluffa, dessutom är han väldigt kapabel till c/r och jag försöker verkligen hålla nere potterna mot honom.

 

River: :7b:, han betar 400, jag synar och han säger att han kanske gjort ett sjukt valuebet och jag säger att han är slagen direkt, han visar :9w: :9w:.

 

Vet att det är väldigt vekt spelat och jag tappar värde mot tex en :Jw: där men whatever, I like it :)

 

***hand 3:

 

pf: 3st limpar fram till mig på knappen (det är straddlat), jag höjer till 200 med :Qs::Qb:, utg synar (inte straddlarn alltså)

 

flop: :Ag::Ks::3s:, han checkar, jag checkar bakom.

 

Turn: :3b: han betar ut 400, jag synar.

 

River: :5s: Han ställer för 800 och jag hittar synen. Han visar :7b::6b: (=

 

Finns ett par grejer som är avgörande för handen, tex så förstår jag inte vad han vågar beta ut så hårt med på turn. En nöthand betar han inte så hårt tror jag, samt att jag sett honom spela hårt när FI visat svaghet i position på flop, turnsynen känns halvstandard ändå. River så halvt blixtställer han. Vad skulle han ha som är så stål så att värdebet AI är så given, :Aw: endast känns tveksamt då jag mycket väl kan ha tex :Aw::Qw: eller :Aw::Jw: här. :3w: är svårt att sätta honom på då han inte kändes så stark på turn. Endast :Kw: finns inte att han värdebettar här. Det var helt enkelt färg eller inget och hans tidigare spel att bomba vid svaghet avgjorde väl, speciellt när jag halvt om halvt spelar min hand ganska så öppet.

 

Hand 1: Du möter största fisken på bordet som träffar något av de tre korten på floppen. Inte mycket mer att göra än att börja stapla högre markerstaplar.

 

Hand 2: Han är bland de bättre. Du fick ut max av handen mot honom. Ingen idé att göra något fancy spel där. Checkar han river är det bara att lägga in 400 själv. Tror inte ens du får en krona mer mot TJ.

 

Hand 3: Fisk numero 2 på bordet. Han betade rakt ut oberoende i vilken position han var i. Tittade på ca 90% av flopparna.. och det kostar! Han la dock de flesta floppar... så jag hade nog betat ut på floppen och foldat/checkfoldat mot allt.

 

 

..det roligaste var nog när fisk 1 drog ut fisk 2. Fisk 2 turnade kåken och fick in degen mot en dåligt spelad QQ. Dam på river och den högre kåken var ett faktum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur bra kan han vara om han inte ens vet om han bluffar eller värdebetar med 99?

 

Jag disguisar ju handen ganska väl ändå, hade ärligt talat kunnat spela likadant med 88 som han trodde att jag hade, även om det är troligare att jag har J. Det är dock inte standardlinjen direkt ju för average cosmopol-spelare (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nummer 1 in my heart =) ez choice ;)

 

En som går mot strömmen, kul att se!

 

Verkar som du hellre vill ha ettan ;) så kör på det.

 

Försök minska dramat bara... och om det inte funkar har du alltid tvåan som andra alternativ 8-)

 

Mer en trygghetsgrej, haft det jävligt bra med henne innan men tror inte att det är det smarta valet här.

 

Tycker inte att 2an tar 1an utseendemässigt med några stora mått! ;-)

 

Personligen tycker jag det är ganska jämt men att 2an är lite vackrare, dock har jag ju fördelen att känna båda irl såklart :)

 

Är nog väldigt jämt om det varit bättre bilder :) Ingen höjdarbild den till höger på brud 1 imo.

 

Nja, skulle nog tro att hade det varit bättre bilder hade nästan ännu mer föredragit 1an (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt klart 2an. jag känner inte igen någon av dem, trist. Hur gamla?

 

Jag är 84a men flytta från berga vid 15..

 

Jag själv är ju 88a, 1a är 89a och 2an är 90a. Och jo rooney, man får visst gå ner två år i specifika fall :)

 

1an.

 

Är det ett tag sedan polarn la ner den bruden?

 

Själv är jag sambo med en gammal polares ex. Regler ska man skita i.

 

Vill egentligen inte dra hela historian, den är lite för sjuk men tack för tipset (=

 

Det är insidan som räknas :h:

 

(men jag röstar på tvåan)

 

Gracias (= Alltid kul att kolla pfarnas smak om inte annat.

 

Japp, tjej nr 2 får min röst också.

 

Inte med den attityden :)

 

Haha, true.

 

:-D

 

Kul grej att annordna en omröstning om vilken tjej du bör välja.

 

Söker du kärleken för ditt liv så är det troligen ingen av dem, då hade det inte varit svårt att välja. Således någon som du vill umgås med och ha trevligt ihop med ett tag. Då faller min röst på tös nr 2. Söt som tusan på det andra kortet och det verkar dessutom mer problemfritt 8-) .

 

Grejen att båda har sjuk potential, dessutom är det här ju mest en kul grej. Jo det blir nog bäst som läget är just nu också.

 

Är alla på Pf players eller? Fleeera stycken att välja på som flickvän, galet! Galet I tell you!

 

Chilla nu, inte välja, försöker ju göra det klart att jag bara vill se vem ni tycker jag bör satsa. Sen att jag för en gångs skull känner att jag har ganska bra chans på båda är mer ett undantagsfall på senaste än något annat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1: Du möter största fisken på bordet som träffar något av de tre korten på floppen. Inte mycket mer att göra än att börja stapla högre markerstaplar.

 

Hand 2: Han är bland de bättre. Du fick ut max av handen mot honom. Ingen idé att göra något fancy spel där. Checkar han river är det bara att lägga in 400 själv. Tror inte ens du får en krona mer mot TJ.

 

Hand 3: Fisk numero 2 på bordet. Han betade rakt ut oberoende i vilken position han var i. Tittade på ca 90% av flopparna.. och det kostar! Han la dock de flesta floppar... så jag hade nog betat ut på floppen och foldat/checkfoldat mot allt.

 

 

..det roligaste var nog när fisk 1 drog ut fisk 2. Fisk 2 turnade kåken och fick in degen mot en dåligt spelad QQ. Dam på river och den högre kåken var ett faktum.

 

Hand 1 och 2: Y :)

 

Hand 3: Är du säker på att du såg den här handen? Du hade gått och jag hade bytt bord, det här var ganska sent på kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...