padrinosftw Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Postad 24 December , 2009 Nejdå, bra jobbat! Hade jag inte spårat redan innan så hade nog hunden varit droppen. Fänx wtf liksom, känns lite overkill med 26 julklappar/person Mm. det är helt sjukt faktiskt, är kusinernas föräldrar som har ställt det som krav dessutom sjukt nog. Citera
papiPope Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 Mm. det är helt sjukt faktiskt, är kusinernas föräldrar som har ställt det som krav dessutom sjukt nog. sicko... God jul iaf! Citera
padrinosftw Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Postad 24 December , 2009 sicko...God jul iaf! Tack detsamma (= - Hahaha morsan toktiltade precis på att folk delade ut julklappar i WoW men hon kom inte åt de pga att folk ställde sina stora riddjur ivägen(?). Har själv aldrig spelat men lät rätt kul iaf - Har just lagt in bilder som kontaktbilder för hela telefonboken (har rätt tråkigt), och det var överraskande kul att snoka igenom och välja de fulaste/roligaste bilderna från allas fb, speciellt på vissa forumiter Citera
ulaf Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Tung jul padde, bra kämpat Ska fixa julafton åt dig på GC. Och erkänn att du bara slängde in mig på perrongen för att inte såra mig Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Tung jul padde, bra kämpat Ska fixa julafton åt dig på GC. Och erkänn att du bara slängde in mig på perrongen för att inte såra mig No worries ulaf, att bara få hänga med u guys är mer jul än man kan önska sig! Hahahaha nej never, du hade ju sämsta delen i drömmen.. Missade tåget osv plus att du hängde med min osköna irlvän Trot eller ej, inget av det jag skrev är det minsta påhittat, enda var att jag utelämnade lite tråkiga detaljer ang irlpolare i drömmen. Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Utgång i stora staden imorrn mainstream som man är! Citera
ulaf Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Utgång i stora staden imorrn mainstream som man är! hehehe, pm:a ditt nummer om det skulle hända att man vill plinga nån gång och leta partaj? tvek om man går ut imorn (mainstream-trotsare för sakens skull) men vem vet! Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 hehehe, pm:a ditt nummer om det skulle hända att man vill plinga nån gång och leta partaj? tvek om man går ut imorn (mainstream-trotsare för sakens skull) men vem vet! Trodde att du aldrig skulle fråga Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Hehe hämnades lite på de andra nu. Gick ner till stora huset och lånade två julklappar, ett par stickade raggsockor och Dan Brown boken som jag nästan läst ut hos en polare som jag hade tänkt läsa färdigt nu. Muhahaha osv. Gn god fortsättning pfffff Citera
Supertequila Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 God jul Padrinos din goa gubbe Citera
laafi Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 riktigt härlig läsning sista sidorna Låter dock förjävligt att bli hasslad med julklappar sådär?! Förstår inte hur du kunde hålla humöret uppe men gg wp! Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 God jul Padrinos din goa gubbe God fortsättning ST, se till att fortsätta skriva därborta (= Goo Jul och allt det där! CC kungen, alltid hedrad. God fortsättning! riktigt härlig läsning sista sidorna Låter dock förjävligt att bli hasslad med julklappar sådär?! Förstår inte hur du kunde hålla humöret uppe men gg wp! Hehe tack! Sparade all bitterhet till pf-inlägget ju, funkade skitbra Sovit 10h nu och är på riktigt bra humör, får se hur det ser ut efter den kommande familjelunchen men hoppas och tror att ni slipper ännu ett whineinlägg (= Citera
sTARVIN89 Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 haha bra läsning =), God Jul! Citera
Metaddict Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Satte in 2k på SvS för lite julslask. Har vunnit upp till en fin stack och då bjuds jag på denna julklapp: Notera även mitt FD:( arin 2 (Vanlig /Cash Game ) Plats 3: Gold Fish (18497.50) Plats 4: JessLove (33495.79) Plats 5: McQuack (8135.00) Plats 1: Pat_Poker (3193.28) Pat_Poker lägg LM 50.00 Gold Fish lägg SM 100.00 ** Giv ** Gold Fish [N/A, N/A, N/A, N/A] JessLove [10r, Kk, Knk, Kr] McQuack [N/A, N/A, N/A, N/A] Pat_Poker [N/A, N/A, N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** JessLove Höj till 350.00 McQuack Syna 350.00 Pat_Poker Syna 350.00 Gold Fish Syna 350.00 *** Flop(Board): *** : [8k, Dk, 9s] *** Bet Runda 2 *** Pat_Poker Passa Gold Fish Passa JessLove Satsa 1050.00 McQuack Lägg Pat_Poker All-in 2843.28 Gold Fish Syna 2843.28 JessLove Höj till 12773.12 Gold Fish All-in 18147.50 JessLove Syna 18147.50 *** Turn(Board): *** : [8k, Dk, 9s, 7h] *** River(Board): *** : [8k, Dk, 9s, 7h, 7s] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 40523.28 Gold Fish [8h, 8s, 6k, Knh] Kåk Vinst: 40523.28 JessLove Lägger mig Vinst: 0.00 McQuack Lägger mig Vinst: 0.00 Pat_Poker Lägger mig Vinst: 0.00 Sorry för hijackning Ergyn men vill ej starta ny whine-tråd:) Ska fi få in så mycket med 88 där? Citera
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 haha bra läsning =), God Jul! Tacktack, gj m8! Ska fi få in så mycket med 88 där? Kan ju obv inte omaha men imho nope Citera
Metaddict Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Tacktack, gj m8! Kan ju obv inte omaha men imho nope Jag kan ännu mindre, därför jag frågade Kändes tunnt IMHO också, om man snackar regs mot regs typ. Klart en fisk aldrig någonsin viker sitt set. Din jul verkade rätt sick, min kändes bättre nu Citera
padrinosftw Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 En inte så sjuk kväll, dock väldigt rolig! Btw är det tillåtet att pranka med någon som gett ut sitt facebook lösen till en? (= Citera
AnteSvante Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 En inte så sjuk kväll, dock väldigt rolig! Btw är det tillåtet att pranka med någon som gett ut sitt facebook lösen till en? (= Face-Rape är mer än tillåtet! Citera
speltorsk_LOL Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Btw är det tillåtet att pranka med någon som gett ut sitt facebook lösen till en? Baaara gört. Citera
padrinosftw Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Baaara gört. Är ju en känslig brud liksom! Var så full att jag bangade iaf (en mening som inte skrivs alltför ofta) Kollade igenom mobilen idag, hade ett nytt nr inlagt som "sturetjejen" som hade skickat väldigt trevliga sms, alltid kul att vakna upp till Drömde fö att jag köpte ett par träskor från tiger för 1M kr, vart rätt lättad när jag vaknade Nu är det dags att styra upp sig, bre på ett litet leende och åka till farsan och hans del av familjen. Mkt mer casual där tho så blir nog mysigt som fan. God fortsättning på er Citera
Ola Brandborn Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Nu är det dags att styra upp sig, bre på ett litet leende och åka till farsan och hans del av familjen. Mkt mer casual där tho så blir nog mysigt som fan. Hälsa Lena Citera
padrinosftw Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Hälsa Lena Men inte farsan? (= Citera
padrinosftw Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Fixat diskmaskinen, fixat flugproblemet tack vare tipset här på forumet, lärt mig knyta en slips och fått ett löfte från en snäll mormor att laga tvättmaskin och torktumlare samt att jag klonkade en ny dammsugare igår på fyllan i sten sax påse, yay edit: hahaha och klonk, såg precis min egen signatur som jag inte har ngt minne av Citera
Recommended Posts