padrinosftw Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Haha har inte varit såhär sliten sen spjälsängen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Haha har inte varit såhär sliten sen spjälsängen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Försov mig till Sm såklart, yuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Good times... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2009 Hehe, malta... Snyggt sms man hade skickat till mr vegas igår btw Needless to say kanske så var man ju återigen i toppform. Läskig helg, kommer inte ihåg ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Har du reggat Cruisen med stort C än eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2009 En eloge till mr Gee, han har verkligen klurat ut hur livet fungerar. Att han delar med sig av den visdomen till en vanlig dödlig som mig själv, det är nobelt av karln! - Mr Bluwf, ingen bokning. Kanske är dags, ska försöka fixa det ikväll men blir troligtvis imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 En eloge till mr Gee, han har verkligen klurat ut hur livet fungerar. Att han delar med sig av den visdomen till en vanlig dödlig som mig själv, det är nobelt av karln! - Mr Bluwf, ingen bokning. Kanske är dags, ska försöka fixa det ikväll men blir troligtvis imorgon Haka Gran Canaria istället. Du har fått din beskärda del av kryssningar i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2009 Och där blötbajsade man ut det lilla som fanns kvar från gårdagen.. Haka Gran Canaria istället. Du har fått din beskärda del av kryssningar i år... Du har fan en poäng.. Dessutom vore ju Gran Canaria med en blivande SM-vinnare ganska så sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2009 Jävlar va skönt det är att inte vara bakfull insåg jag precis Spelade en väldigt kort session men gick bra, skön liten spurt på slutet osv För tunnt? Seat 3: Mr Wanhis (1,155 in chips) Seat 5: Ace-2007 (3,120 in chips) Seat 6: HERO (1,875 in chips) Seat 9: FORTHEWIN85 (1,350 in chips) ANTES/BLINDS FORTHEWIN85 posts blind (15), Mr Wanhis posts blind (30). PRE-FLOP Ace-2007 folds, HERO raises to 75, FORTHEWIN85 folds, Mr Wanhis calls 75. FLOP [board cards: ,,] Mr Wanhis checks, HERO bets 90, Mr Wanhis calls 90. TURN [board cards: ,,,] Mr Wanhis checks, HERO bets 240, Mr Wanhis calls 240. RIVER [board cards: ,,,, ] Mr Wanhis checks, HERO bets 825, Mr Wanhis calls 750 and is all-in. SHOWDOWN HERO shows [ As,Jg ] Mr Wanhis shows [ 8s,Ts ] Mr Wanhis wins 2,325. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 8 December , 2009 Rapport Share Postad 8 December , 2009 Du outar ditt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2009 Du outar ditt nick Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 December , 2009 Rapport Share Postad 8 December , 2009 Har du reggat Cruisen med stort C än eller? bump! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 8 December , 2009 Rapport Share Postad 8 December , 2009 Vad är det du lirar egentligen? Sng ja men nivå och så? Orkar inte söka:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 8 December , 2009 Rapport Share Postad 8 December , 2009 Vad är det du lirar egentligen? Sng ja men nivå och så? Orkar inte söka:-) av stake $28? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2009 bump! Kan inte betala över internet och försover mig ständigt för att hinna till banken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2009 Today, my boyfriend of 6 months called me. He said his mom was making him choose between having a dog or having a girlfriend. I asked him which one he picked. He was quiet, I heard barking in the background. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2009 Börjar gå lite bättre nu, skönt som fan. Skäms inte lika mycket för att lägga upp ss-statsen nu om inte annat. Diggar den fortsatta minirushen men är sjukt besviken att man inte ligger på ATH på kontot :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 kanske inte så smart att träffa mig snart då. vet ingen som sprungit särskilt bra efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2009 Californication s3 skulle vara så sjukt mycket bättre utan karaktären Stacy imo. kanske inte så smart att träffa mig snart då. vet ingen som sprungit särskilt bra efter det... Jkk > Poker sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Tycker inte Stacy/Stacey eller hur man skriver är så farlig, gillar honom typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2009 Sprungit riktigt dåligt idag, kände mig för tiltad så stängde ner för dagen. Ännu en stjärna, de här miniraisarna pf oop är superstandard där jag spelar: Seat 1: HERO(1,500 in chips) Seat 2: Cars_Mania (1,500 in chips) Seat 6: x tommy01 (1,500 in chips) Seat 7: 122600 (1,500 in chips) Seat 8: Francois.251 (1,500 in chips) ANTES/BLINDS HIGH_CARD , Cars_Mania posts blind (10), x tommy01 posts blind (20). PRE-FLOP 122600 folds, Francois.251 folds, HERO raises to 50, Cars_Mania folds, x tommy01 raises to 80, HERO calls 80. FLOP [board cards: ,,] x tommy01 bets 130, HERO raises to 450, x tommy01 calls 450. TURN [board cards: ,,, ] x tommy01 checks, HERO bets 970 and is all-in, x tommy01 calls 970 and is all-in. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN HERO shows [ , ] x tommy01 shows [ , ] HERO wins 3,010. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2009 Kryssning bokad Det enda som krävdes var att JKK gjorde allt jobb åt mig och att man fick sitta 12min i telekö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Verkar som att även jag följer med på detta sjöslag om inget märkligt inträffar! =) jkk padrinos ante pe zum Vilka fler ska med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 kräver bilder från denna festlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts