padrinosftw Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 http://www.extremefood.se/ HEEHEHE... Drog hem till polarn efter kryssningen i lördags och han hade beställt lite chips och någon sjuk krydda därifrån. Polarn skulle vara skitkaxig och åt tre chips insta och sa att det inte var något, sen låg han på toa i en kvart och bara öste vatten. Jag gick med på att smaka två chips om han tog en liten nypa av kryddan vilket var sjukt värt det med tanke på att han på nytt fastnade på toan i en halvtimme Det var helt galet starka grejer, kul att ha hemma typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 klart du ska med zumme! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 klart du ska med zumme! +1 Sicka genier man hittar, Seat 3: Treekiller1 (615 in chips) Seat 4: Breiti79 (2,700 in chips) Seat 6: Alfred1954 x (1,470 in chips) Seat 8: HERO (1,125 in chips) Seat 9: danivsceli (1,590 in chips) ANTES/BLINDS Breiti79 posts blind (15), Alfred1954 x posts blind (30). PRE-FLOP HERO raises to 75, danivsceli folds, Treekiller1 raises to 120, Breiti79 folds, Alfred1954 x folds, HERO raises to 585, Treekiller1 calls 585. FLOP [board cards: ,,] HERO bets 30, Treekiller1 calls 30 and is all-in. TURN [board cards: ,,,] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN HERO shows [ , ] Treekiller1 shows [ , ] Treekiller1 wins 1,275. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 haha, kan inte förneka det.. helt skadad. Kändes nästan som det var mig padrinos skrev om Tänkte också på dig när jag läste det, hehe. ICA-stämplad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Ett nästan väntat lilldipp idag, blir aldrig två riktigt bra dagar irad, inte ens två halvbra dagar irad känns det som men känns att jag börjar spela bättre och komma in lite mer i det igen. Blir bra det här ska ni se! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Stabilt sista 100 ju, bara köööööööra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Stabilt sista 100 ju, bara köööööööra! Nr 80-100 på grafen är mer standard, resten är bara varians-avvikelser Bah hur ska man göra, sova till åtta ikväll och gå ut direkt vid uppvaknande eller ta en power nap och styra upp dygnsrytmen ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Är bokad på kryssningen nu, men betalningen till paf för turren skulle gå in först på måndag =/ Men tror hon sa att jag var bokad till turren också eller nåt, ska jag raila denna också tar jag livet av mig! Buffén var tydligen full, jag får kuponger på ala carte-restaurangerna istället "kanske är lite finare till och med" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Jahaja, nu när han fått sin roll med brudarna blev han plötsligt lite för fin för tröstsnopp Heheh man kanske skulle prova iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Är bokad på kryssningen nu + Heheh man kanske skulle prova iofs. Fan va kul vi ska ha ulaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 sååååååååååååjaaaaaaaaa ulaf å padrinos. längtar som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 För tunnt igen? Seat 3: xxxgvabb (3,110 in chips) Seat 6: jeanbblanc (1,430 in chips) Seat 8: saur0m (1,480 in chips) Seat 9: HERO (1,480 in chips) ANTES/BLINDS xxxgvabb posts blind (20). PRE-FLOP jeanbblanc calls 20, saur0m folds, HERO raises to 50, xxxgvabb folds, jeanbblanc calls 50. FLOP [board cards: ,, ] jeanbblanc checks, HERO bets 80, jeanbblanc calls 80. TURN [board cards: ,,,] jeanbblanc checks, HERO checks. RIVER [board cards: ,,,, ] jeanbblanc checks, HERO bets 200, jeanbblanc calls 200. SHOWDOWN HERO shows [ , ] jeanbblanc shows [ , ] jeanbblanc wins 680. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Mad credd imo: "Redan nu har det slagits av "ChicagoJoey" som spelade 50 470 händer på 21 timmar. Dels slog han ryssens rekord och dels lyckades han med något som den förra rekordinnehavaren inte lyckades med - att gå med vinst." /poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Mad credd imo: "Redan nu har det slagits av "ChicagoJoey" som spelade 50 470 händer på 21 timmar. Dels slog han ryssens rekord och dels lyckades han med något som den förra rekordinnehavaren inte lyckades med - att gå med vinst." /poker.se Sjuka är ju att han fick $33 000 för det oxå Tänk bara om Durrrr och Antonius var lika snabba med 50 000 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Sjuka är ju att han fick $33 000 för det oxå Tänk bara om Durrrr och Antonius var lika snabba med 50 000 händer Det riktigt sjuka är att han hittade något konstigt 38$/h plus imho (= Pengar förtjänar han ju obv.. Jaha, igår slog man rekord igen. När jag var mindre hade jag jämt problem med minnesluckor men trodde att jag kommit över den fasen. Inte helt oväntat hade man ju fel Appropå minnesluckor har jag hört flera saker, bla att det är pga bubblor i hjärnan eller att det är hjärnskador tex. Yay! edit: kollade igenom mobilen efter ledtrådar om vad som hände osv. Alla sms var från folk som var på samma ställe som undrade var jag var, vem och var jag med liksom Inget epict slöseri på bankkontot iaf wihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 standard Kan du boka kryssningen åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Minnesluckorna försvinner tyvärr inte med åldern, jag måste nog vara kungen av minnesluckor Man kollar igenom mobilen med fasa varje morgon när man vaknar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Kan du boka kryssningen åt mig? S: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Minnesluckorna försvinner tyvärr inte med åldern, jag måste nog vara kungen av minnesluckor Man kollar igenom mobilen med fasa varje morgon när man vaknar Fan va skönt att man inte har något att se fram emot mao S: Men snällarå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Fan va skönt att man inte har något att se fram emot mao Men snällarå! Kan inte du? S: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Kan inte du? S: Jag är jättejättedålig på att fixa sånt. Snällarå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Jag är jättejättedålig på att fixa sånt. Snällarå Utnyttja inte snällulle! Betalning och bokning: Steg1: sätt in 3500 kronor/340 euro till Paf konto: Sverige: Plusgiro 786096-8, PAF Finland: Nordea 203238-5706, PAF meddelande: Förnamn-efternamn Obs! om du vill ha bekräftelse på inbetalningen så måste du skicka ett mail till poker@paf.com med ditt namn och inbetalningsdatum Steg2: Ta kontakt med Silja på Telefon: 08-666 33 33, uppge bokningskod: Poker, och gör din bokning. Priset 629 kr gäller del i B-hytt, vill ni uppgradera hyttstandard och övriga tillägg så görs detta i samband med bokningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Utnyttja inte snällulle! Betalning och bokning: Steg1: sätt in 3500 kronor/340 euro till Paf konto: Sverige: Plusgiro 786096-8, PAF Finland: Nordea 203238-5706, PAF meddelande: Förnamn-efternamn Obs! om du vill ha bekräftelse på inbetalningen så måste du skicka ett mail till poker@paf.com med ditt namn och inbetalningsdatum Steg2: Ta kontakt med Silja på Telefon: 08-666 33 33, uppge bokningskod: Poker, och gör din bokning. Priset 629 kr gäller del i B-hytt, vill ni uppgradera hyttstandard och övriga tillägg så görs detta i samband med bokningen. Fan måste fixa min bank mao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Annars kan du ju alltid klonka http://pokerforum.nu/forum/vara-pokerturneringar/59136-paf-bjuder-pa-kryssningsbiljett-nu-pa-soendag-6-12-a.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts