padrinosftw Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Överväger väldigt starkt att bojkotta pf fram till 8 feb eller dylikt då jag redan nu toktiltar på att läsa om GC.. "Så mkt bättre än Malta" osv.. gtfo.. Helt ärligt vore det nog väldigt bra för mig att ta en PF-paus öht. Så its said 'n done, inget pf-ande den här veckan iaf. Hejf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Måste bara tilta av mig lite. Har tagit ut pengar från min sida till moneybookers och upptäckte då att jag hade en väldigt låg limit och behöver öka den för att kunna ta ut allt (+ta ut mer i framtiden obv). Så jag prövar först med att få brev hemskickat för att verifiera adressen, skickades 15 jan och har fortfarande inte kommit. Så idag prövade jag att verifiera VISA-kortet genom att de drar en random summa mellan 1.01-2.99$ och jag fyller i den summan i ett fält på sidan. Inte nog med att man självklart får high roller summan $2,53 dragen enligt min valutaväxlare (ser ju i SEK), dessutom säger mb att summan är fel så nu kan jag inte ha kontakt med supporten eller göra ett nytt försök på 24h. Gaaaah så jävla tiltande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Heja Ulaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Hade samma problem Padrinos med random summan som visas i SEK. Jag försökte 2-3ggr, frågade vilken valutakurs de använde den dagen och fick svar. Provade den valutakursen , funkade obv inte heller. Det har fortfarande inte blivit ordning på det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Hade samma problem Padrinos med random summan som visas i SEK. Jag försökte 2-3ggr, frågade vilken valutakurs de använde den dagen och fick svar. Provade den valutakursen , funkade obv inte heller. Det har fortfarande inte blivit ordning på det ... gå till din bank och be dom säga hur mycket som kommit in i dollar så får du ett litet sött papper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Hej PF, gul typ hihiasfasnågdngm~¨opqwtatawekg¨å ae ville bara säga de hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Hej PF, gul typ hihiasfasnågdngm~¨opqwtatawekg¨åae ville bara säga de hejdå! Du skulle ju ta en pause i en vecka. det där gills inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Måste bara tilta av mig lite. Har tagit ut pengar från min sida till moneybookers och upptäckte då att jag hade en väldigt låg limit och behöver öka den för att kunna ta ut allt (+ta ut mer i framtiden obv). Så jag prövar först med att få brev hemskickat för att verifiera adressen, skickades 15 jan och har fortfarande inte kommit. Så idag prövade jag att verifiera VISA-kortet genom att de drar en random summa mellan 1.01-2.99$ och jag fyller i den summan i ett fält på sidan. Inte nog med att man självklart får high roller summan $2,53 dragen enligt min valutaväxlare (ser ju i SEK), dessutom säger mb att summan är fel så nu kan jag inte ha kontakt med supporten eller göra ett nytt försök på 24h. Gaaaah så jävla tiltande. fick inte hellet brevet på länge så maialde dem och de fixade det manuelt efter att jag skickat in någe brev. Var ändå tvugnen att höja min limit så skrev att det inte räckte och jag var tvungen att ha no limits. Nu är man vip kund med no limit.. så maila och klaga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 skilda världar i denna bok just nu, blä padde. i gc är det bra trots att jag är mest micro i gänget. plussade 200 e på biljardhustling mot frisören och niklas igår shahin har lärt sig de tre första ackorden i music when the lights go out, nu ska han bara kunna spela dom i takt också idag körde vi shopping spree på eurospar, 300 euro sprit och godis ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Du skulle ju ta en pause i en vecka. det där gills inte. Hade jag inte vänt det hade jag nog blivit rätt lack av den här kommentaren fick inte hellet brevet på länge så maialde dem och de fixade det manuelt efter att jag skickat in någe brev. Var ändå tvugnen att höja min limit så skrev att det inte räckte och jag var tvungen att ha no limits. Nu är man vip kund med no limit.. så maila och klaga.. Tack för tipset (= _ Var nere på 300$ på kontot men lyckades tokrusha och hitta plusset på något sjukt sätt. Kurvan i ss ser inte alls så häftig ut som den borde vara men är nöjd iaf. Go ulaf därborta, hustla sönder dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 skilda världar i denna bok just nu, blä padde. i gc är det bra trots att jag är mest micro i gänget. plussade 200 e på biljardhustling mot frisören och niklas igår shahin har lärt sig de tre första ackorden i music when the lights go out, nu ska han bara kunna spela dom i takt också Det var ganska obvious hustling. Skönt at du berätta att du var proffs innan. Standard att ge sig in i EV- games här imo... Video på shahins gitarrskills kommer upp i officedb om ca 15min... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Jag själv tiltar en hel del på bara tanken av DoNs men har hört mycket på senaste om hur mycket easy money det finns inom det och hur lätt det är att GTO-spela. Känns egentligen dumt att ignorera ett sånt påstått övervärde medans det fortfarande är relativt nytt och lite mer grindvänligt. Fick tips om en bra sida av en tysk som jag spelade mycket med som var duktig och gjorde väldigt mkt pengar på B2B-racen och fin placering i EMOP Malta. http://www.sitnpoker.com/ Någon som vet någon mer bra strategisida för sngs/dons? /mr självdisciplin med pfbojkott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Alltid tyckt du verkat vara en skön snubbe men nu försvann alla sådana känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Alltid tyckt du verkat vara en skön snubbe men nu försvann alla sådana känslor Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Huh? Iråny? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Iråny? Meh, inte bara jag i huset som huh:ade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Hade jag inte vänt det hade jag nog blivit rätt lack av den här kommentaren ! Kamma till dig lite nu. Du gular ju inte... det vet man ju. Vi kanske kan köra nån stakedeal i vår på cc. Jag behöver en massa pengar och du kanske vill slavjobba lite. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 kom igen padde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Meh, inte bara jag i huset som huh:ade Hade jag bara lagt en istället för en hade ingen tagit det på allvar. Rätt sjukt när man tänker efter. Aja, kanske borde jobba på min image när folk faktiskt tror jag menade allvar med det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Hade jag bara lagt en istället för en hade ingen tagit det på allvar. Rätt sjukt när man tänker efter. Aja, kanske borde jobba på min image när folk faktiskt tror jag menade allvar med det där ;-) ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Alltid tyckt du verkat vara en skön snubbe men nu försvann alla sådana känslor Skar sig i hjärtat där först, fortfarande osäker på om du verkligen var ironisk /:( Meh, inte bara jag i huset som +1:ade FYP /:( kom igen padde! Struggeling! Hur går hustelingen därborta? Läser inte ngn annan gc-db atm men någon occassional update vill jag fan ha Btw... SM €1000 går i Malta i mitten på April. Förstår att det kan verka som att jag är helt stuck på Malta men är fan sugen på det, eller vilken annan varm pokerresa som helst iofs.. Vad sägs? Andra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Struggeling! Hur går hustelingen därborta? Läser inte ngn annan gc-db atm men någon occassional update vill jag fan ha Btw... SM €1000 går i Malta i mitten på April. Förstår att det kan verka som att jag är helt stuck på Malta men är fan sugen på det, eller vilken annan varm pokerresa som helst iofs.. Vad sägs? Andra förslag? I'm downnnn (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Skar sig i hjärtat där först, fortfarande osäker på om du verkligen var ironisk /:( FYP /:( Struggeling! Hur går hustelingen därborta? Läser inte ngn annan gc-db atm men någon occassional update vill jag fan ha Btw... SM €1000 går i Malta i mitten på April. Förstår att det kan verka som att jag är helt stuck på Malta men är fan sugen på det, eller vilken annan varm pokerresa som helst iofs.. Vad sägs? Andra förslag? Äsch Padde liksom, varför skulle jag mena det där? Var bara ett misslyckat DON-relaterat skämt Jak er snel hest!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Har spelat lite sviten flips mot IRL och har sprungit bra där sprang asbajs dock på props när vi lira homegame, jag sprang faktist så jävla dåligt att jag blev tvungen att quitta prop betsen och nitta ihop lite $ på pokern, för jag var nere på mina sista €200 jag har med mig där ett tag, men nu florerar GC rullen och ligger på hela €700 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts