nysta Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Har en PVR-box (digitalbox med hårddisk) från ComHem och comhemabonnemang med digital-tv. så jag kan spela in det jag tittar på osv. Nu är det så att bostadsrätten jag bor i har sagt upp avtalet med comhem och ska skaffa fiberkabel istället. Någon som vet om jag kan använda min hårddiskbox till annat än digital-tv från comhem? Eller har jag ingen nytta av den längre utan comhemabonnemang? skulle iof kunna ringa dom och kolla =) men orkar inte just nu Citera
Vlade_Divac Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Jag kan köpa den av dig annars Citera
frekje Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Förmodligen inte. Det sitter en dvb-c mottagare i den boxen som avkodar digital-tv över kabelnätet. Om du får fiber och tv över IP-nätet så är det en annan teknik. Jag kan också anmäla mitt intresse, ska precis flytta in i ett Comhem-hus. Citera
nysta Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Postad 5 December , 2007 ok.. ja det var ju synd det blir inte om förrens ett år.. men då verkar det ju inte vara några problem att sälja den iaf =) tack för svaret frekje Citera
exxe Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Kan också intyga det frejke precis sa, har jobbat på deras tv-support Citera
Recommended Posts