Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Någon som skulle kunna tipsa om ett bra webbhotell.. Jag har använt surftown ett tag och deras support är aaalldeles för långsam och dålig för min smak, och nu när jag loggade in så såg jag att jag ligger minus och att jag har någon slags kredit där, kan dom kräva mig på pengar nu?

Klicka för att få hjälp Kreditgräns SEK6.000,00 Klicka för att få hjälp Saldo -SEK714,75

Aja, hursomhelst, vad finns det för bra webbhotell där ute? Dom ska vara snabba och palla ett ganska stort tryck, ha stöd för senaste php,cgi och allt det där men helst inte vara alltför dyra..

Tack!

Postad
Om deras webbhotell är lika snabb som deras egna hemsida så måste jag nog passa... (Kanske bara laddar oerhört långsamt för mig)
Riktigt bra reklam att man inte ens kommer in på sidan :-) .

edit: Nu kom jag in när den stått och laddat i 2 minuter.

Samma här, riktigt segt! Man får det man betalar för.

Vad kör poker.se/pf.nu på för hotell?

Jag har också Surftown, riktigt hjärndöd support. Mitt avtal går ut i mars och då drar jag.

Site5 ska undersökas.

Postad

http://www.binero.se/

Dom hette tidigare Aleborg Solutions vilket bör vara mer känt. Har använt dom i ca 1 år på jobbet och det funkar finfint. Dom är riktigt bra, snabb support, bra och tydliga fakturor.

Privat har jag kört med nått ork-web som verkar vara ett garageföretag. Supporten suger och dom envisas med att skicka fysiska fakturor, helvete när man flyttar 1 gång om året...

Postad

Site5 ska undersökas.

gör det. jag gjorde en ordentlig genomgång där hastighet och uptime var av stor betydelse. vi hostar kanske ca 7 olika siter på Site5 och hittills är jag väldigt nöjd. bra och snabb support, mycket bra pris och bra teknik.

Postad
Jag kör på http://www.one.com och är mycket nöjd

Jag håller med. Har haft en sajt där i fyra år o aldrig haft några problem. Jag har aldrig mätt några hastigheter, men jag upplever den som tillräckligt snabb. Jag gillar också att man får ha obegränsat antal mejladresser och att de stöder imap, så jag har all privatmejl ligger kvar på servern, sorterad i mappar. På så sätt kommer jag åt rubbet både hemma och på jobbet. Det är väl iofs standard hos de flesta leverantörer skulle jag tro, men jag är trots det väldigt nöjd med one.com. Att de sen är rätt billiga gör ju inte så mycket :mrgreen:

• 5 months later...