vuns187 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 vet inte om jag kan få igång nån rolig tråd ang detta men jag har abra så jävla tråkigt på jobb ATM , man sitter mest här framför dator o läser runt på pf.nu o drömmer sig bort till en tid efter jobb där man sitter o grindar runt på SvS Nån annan som oxå sitter på jobb eller dylikt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Bara 3 timmar och 20 min kvar... *sucka* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Nä jag är hemma och spelar lite poker på svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 jag drömmer om att ha ett jobb att gå till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 Nä jag är hemma och spelar lite poker på svs. Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 jag drömmer om att ha ett jobb att gå till! Är väll inte så svårt att söka ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dasgrosse Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Gläd er med att snart gå hem. Bor man här i kalla Oslo så väntar man just nu på att få gå till jobbet kl 16.30, haha. Eller ja, finns ju normala människor här med som jobbar dagtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Är väll inte så svårt att söka ett? Det var inte söka jobb han ville göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 Det var inte söka jobb han ville göra. Men för att få ett jobb behöver man söka ett 1st.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Prova att jobba lite kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 nu ska jag bara ha ett möte sen är det hemgång för grind på SvS sååå nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Det var inte söka jobb han ville göra. http://www.samhall.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hårdrock Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Tyvärr är PF och alla andra roliga sidor spärrade från jobbet, men det är väl lika bra det för annars fick man väl inget gjort Längtar dock hem sedan ett år tillbaka; har en tillfällig tjänst 25 mil hemifrån och är inhyst i en hyresrätt under tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Har svårt att förstå varför folk ska surfa privat på jobbet ?!?! ...gjort privata "ärende" på raster med datorn men annars tycker jag inte det är ok ! ...men kanske accepterat på vissa jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Är väll inte så svårt att söka ett? jo, är typ omöjligt, finns dessutom inga roliga jobb som bäst hade man väl fått jobba som telefonförsäljare eller på mcd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 jo, är typ omöjligt, finns dessutom inga roliga jobb som bäst hade man väl fått jobba som telefonförsäljare eller på mcd Håller med, är i samma sits, har lirat heltid 2 år nu..man börjar känna sig rätt uttråkad... nåt mer måste an ju få ut av sitt liv! Har funderat på att skaffa ett halvtidsjobb, men det är som sagt svårt. en polare skulle kolla upp ett jobb åt mej på arlanda, vilket inte lät helt fel. Annars kanske man borde börja plugga igen, bra sätt å träffa brudar osv:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Håller med, är i samma sits, har lirat heltid 2 år nu..man börjar känna sig rätt uttråkad... nåt mer måste an ju få ut av sitt liv!Har funderat på att skaffa ett halvtidsjobb, men det är som sagt svårt. en polare skulle kolla upp ett jobb åt mej på arlanda, vilket inte lät helt fel. Annars kanske man borde börja plugga igen, bra sätt å träffa brudar osv:) Sälja knark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Sälja knark? Surfa privat på jobbet är skit. Knark är ok. Bara så man vet vad som gäller i samhället idag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2007 Har svårt att förstå varför folk ska surfa privat på jobbet ?!?!...gjort privata "ärende" på raster med datorn men annars tycker jag inte det är ok ! ...men kanske accepterat på vissa jobb? Här finns det inte mycket mer att göra än surfa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 jag bara väntar på o få alla roliga sidor spärrade från jobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Surfa privat på jobbet är skit. Knark är ok. Bara så man vet vad som gäller i samhället idag....... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2007 Jag kan ju oxå tillägga att jag är på jobb o degar runt idag med ^^ nån mer som längtar till grinden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 jag sitter också på "jobbet" just nu, men jag trivs rätt bra Jag som står för musiken, så det är inte mkt att beklaga sig över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Sitter på jobbet men längtar hem extra mycket idag. Sambon bortrest i tre dagar så nu är det poker och film som gäller för hela slanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2007 Sitter på jobbet men längtar hem extra mycket idag. Sambon bortrest i tre dagar så nu är det poker och film som gäller för hela slanten! fan va nice själv e jag bara hemma själv utan fru o barn i några timmar efter jobbet ^^ så lite nakengrind ska man hinna med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts