legance Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Vet inte om detta är rätt tråd men sista 2 veckorna har typ prima crashat för mig 2-3 gånger det bara dör rakt ut men går startta direkt osv... minns inte exakt vad som stod heller :< nån som upplevt samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 jävla skit klient IMO, den har säkert crashat x antal ggr för mig. Har dock bytat nu så no more prima ! bara 175k på söndagrna iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Yes Prima har dött X antal gånger. Dålig trafik också, jag flyttade för några dagar sedan till iPoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wigren Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Samma sak här... har dock inte bytt än eftersom jag trodde att det var min dator som fick spatt och stängde av klienten, så det var alltså primas fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 tror det började när odm uppdaterade sist.... va det så för er me? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 plus att action på NL200 suger på prima om man frågar mig... bara massa nötgrinders som "NW_" eller vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 haha N_W men han är ju så dålig (hoppas han inte tittar) ja förstår inte folk som betalar av dom som spelar typ 13/8 :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 hur kan han vara dålig om han tjänar så jävla bra? sitter ju med 400-800$ på varje NL200 Bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 hur kan han vara dålig om han tjänar så jävla bra? sitter ju med 400-800$ på varje NL200 Bord Han spelar väl bra ABC-poker som är en bra strategi för att rensa fisk men inte så mkt mer. Lirar han Ur_fish_2_me el nåt sånt fortf NL200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Han spelar väl bra ABC-poker som är en bra strategi för att rensa fisk men inte så mkt mer. Men han tjänar ju pengar på det och det är huvudsaken... hade jag pallat spela lika många bord hade jag gjort det samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Men han tjänar ju pengar på det och det är huvudsaken... hade jag pallat spela lika många bord hade jag gjort det samma. Precis, en bra taktik för låga nivåer då man inte behärskar LAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 vadå LAG 13/8 är så nit man kan bli det finns rätt mkt o ge på upp till LAG :> vad räknar du som LAG ? 20/15 ? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 vadå LAG 13/8 är så nit man kan bli det finns rätt mkt o ge på upp till LAG :> vad räknar du som LAG ? 20/15 ? :> Ja han är sjukt nitig om han lirar 13/8, men vad spelar det för roll när fiskarna har noll koll på spelarna runt om bordet, dom synar glatt ner med sina mediokra händer iaf. Med 13/8 bör du inte hitta något värde alls mot bättre motstånd och regulars. ´ Jag menade bara att nit-TAG och TAG är bra spelstilar för dom som inte klarar av att spela ett vinnande lösaggresivt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 vet du vem abbes19 är på ladbrokes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 vet du vem abbes19 är på ladbrokes? jag? lirar inte Prima för tillfället...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 vet inte varför jag skrev det jag skrev, har bara så tråkigt på jobb och btw han spelar på ladbrokes inte på prima. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts