tundeg Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Revansch efter gårdagskvällens utklonkn i Nordicbet's bigstack 50k turre tack. åkte med AK på 22a plats mot 99 syn där han drog in färgen Piss syn enl mig där han gör miniraise i tidig pos och jag ställer med 60k ( 10ggr hans bet ) och nästintill hans totala stack.men men nya tag! Hehe tror det är mig du syftar på. Var inte exakt som du beskrev det, var inte jag som miniraisade utan en innan mig men jag kan hålla med om att det var en diskutabel syn. Jag tänkte folda men ångrade mig precis när jag skulle folda Lirar 175k på prima också, har bara 5300. Har typ bara suttit och foldat. Citera
jonsapelle Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Okej. Hur ofta går den? En gång i månaden? Åkte just ur Warm-Up på 530 plats. Fi gör en muppsyn med K-J och drar ut min A-7 som vanligt. yep en gång i månadne, nästa månad är det 100K guar. ipoker blir bara större och större? tycker de har bumpat guaranteen i alla vanliga turneringar. nice iofs att kunna spela jäteturneringar på ett skattefritt nätverk. någon som spelat highroller 500$ på ipoker som går på måndagar? sådär struktur, hur är motståndet? Citera
jonsapelle Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Hehe tror det är mig du syftar på. Var inte exakt som du beskrev det, var inte jag som miniraisade utan en innan mig men jag kan hålla med om att det var en diskutabel syn. Jag tänkte folda men ångrade mig precis när jag skulle folda Lirar 175k på prima också, har bara 5300. Har typ bara suttit och foldat. tror de flesta sätter dig på AK när du gör ett sådant överställ. Citera
Pires Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Kom inte igång med liret förrän 22:00 ikväll. Just nu: 50€ shorthanded a'la B2B samt miljonen at Stars Snart: 50 rebuy B2B och 55a på stars Senare: 750k fulltilt och nån mer B2B turre Lycka till allesammans! Citera
Rebonius Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Bust från allt förutom Sunday Million (28k) och ECOOP (7,7k). Nickar Tomgus456 och Tomgus123 Citera
Streamer100 Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Hehe tror det är mig du syftar på. Var inte exakt som du beskrev det, var inte jag som miniraisade utan en innan mig men jag kan hålla med om att det var en diskutabel syn. Jag tänkte folda men ångrade mig precis när jag skulle folda Lirar 175k på prima också, har bara 5300. Har typ bara suttit och foldat. mycket möjligt, var det du så kom du ju 2a och är väl inte illa pinkat:lol: stämmer nog att du synade en miniraise men hade dig som lite "vårdslös" även innan med tanke på några extremkonstiga turhänder som du klonkade in.. i vilket fall som helst så slipper man vara trött i morrn bitti, plockade upp AK ruter i 175k och fick en all in i ansiktet av en lös jäkel så synen kändes självklar, han AQ och plockar in Q på turn...tack och godnatt positivt att man slipper vara trött imorrn:roll: Citera
Streamer100 Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 tror de flesta sätter dig på AK när du gör ett sådant överställ. Mycket möjligt, men också kanske det man vill... hade du synat med mellanpar och riskat hela din stack i det läget? Citera
Pires Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Kall första timme i miljonen men är kvar på startstack iaf. På B2B 50€ freezeout är jag iaf i pengarna. 7 kvar just nu. Runt startstack i dom andra turrarna Citera
Jakelamotta Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 43k i miljonen, ute ur allt annat Citera
Antisk Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 43k i miljonen, ute ur allt annat go go go, hoppas man får läsa om en klonk imorgon Citera
Jakelamotta Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 go go go, hoppas man får läsa om en klonk imorgon Man får ju hoppas, ligger på 100:e plats men är ju knappa 4000 pers kvar så hinner nog göra bort mig ännu. Citera
sorkenkk Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Lirar bara en £5 MTT i goodguyspoker, 3/90 just nu.. Det är ingen söndagstour. Sluta skriv om pissiga regular tours här. Ingen bryr sig. Citera
Jakelamotta Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Det är ingen söndagstour. Sluta skriv om pissiga regular tours här. Ingen bryr sig. Tilt eller? Varför kan inte folk på detta forum vara mer sympatiska? Citera
Rooney Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Tilt eller? Varför kan inte folk på detta forum vara mer sympatiska? Han heter sorkenkk. Nuff said Håva in vinsten i din tour nu Jakelamotta. Sorken håller också tummarna för dig inombords Citera
freso Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Kuken, gick all-in med A9 i CO, klart fi visar upp KK i SB. Floppar A9x, yey, men fi rivrar en kung. Blä. Plats 84 i Primas 175k blev det. Så surt när det började så bra. Citera
Pires Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 5a i shorhandaren gav 120€ alltid något. kör en även en rebuy på b2b där jag är average med 14 kvar. jag vet att dessa inte är speciella söndagsturrar men va fan;) På stars lever jag i både miljonen och 55an är dock kort i båda 55an såg riktigt bra ut tills jag förlorade KK vs AK stars är alltid kallt dessvärre. första handen i 750k (fulltilt) fick jag betala med AQ mot 88 (flopp A87) så är kort där med. Citera
sorkenkk Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Tilt eller? Varför kan inte folk på detta forum vara mer sympatiska? Har länge varit trött på att folk inte förstår vad tråden är till för. Det är en RAILtråd för söndagstours liksom. Vem fan bryr sig då om någon som spelar en £5-tour med ett par hundra £ till vinnaren . Skriv en blogg eller något och lägg in resultatet i resultattråden om man nu blir tillfredsställd av det. Citera
Jakelamotta Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Har länge varit trött på att folk inte förstår vad tråden är till för. Det är en RAILtråd för söndagstours liksom. Vem fan bryr sig då om någon som spelar en £5-tour med ett par hundra £ till vinnaren . Skriv en blogg eller något och lägg in resultatet i resultattråden om man nu blir tillfredsställd av det. Jag tror inte heller någon bryr sig men jag lider inte av att folk skriver.. Så länge det inte blir absurda mängder med inlägg där folk spelar 5,5or. Låt han/hon skriva och svara inte istället. Citera
Jakelamotta Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Ingen vidare bra andra timme, lyckades utöka min stack till 53k men har varit väldigt kortdöd men har lyckats stjäla endel iaf. Citera
Pires Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Bara kvar i 750k på fulltilt och miljonen där jag är jätteshort. bubblade på B2B varken KJ eller A9s lyckades slå 44 på finalbordet. Citera
Pires Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Heja Pokerstars, när jag äntligen lyckats få upp stacken lite så får jag in pengarna med AK mot Q8off pre. Flopp: JT9 och hejdå! Citera
Jakelamotta Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Det är grind som gäller nu, har nötit upp mig till 72k då det är det tightaste bordet någonsin. Ingen action alls men o andra sidan kan man stjäla mer istället. Känner mig relativt trygg med avg. stack på 46k. Citera
Bananmannen Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Ligger på 150k i Sunday Million. Hoppas det håller i sig / Yourmum123 Citera
Jakelamotta Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Ligger på 150k i Sunday Million. Hoppas det håller i sig / Yourmum123 Najs, själv har jag iaf över avg. fortfarande på 70k. Citera
Bananmannen Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Vad nickar du Jakelamotta? Citera
Recommended Posts