Patruck Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Har spelat ett tag på Pokerloco, men insåg nyligen att den siten troligtvis ska beskattas! Blev lurad av: http://www.pokermagazine.se/pokerrumsguide.php där det står att Pokerloco är skattefritt! Jag spelar 10$ Sng och har gått från 300$ till 700$ på en månad ungefär, så förhoppningsvis spelar jag snart 20$ Sng. Söker en sida med: - Bra bonus (enkel att clera) - Skattefri - Bra utbud på 10$ Sng (gärna dåliga motståndare:-)) Ungefär det, kom gärna med alla förslag ni kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Vad jag har förstått så ska ongame ha blivit skattefria nu, och erbjuder samtidigt lätta bonusar för sng-spelare. Towerpoker exempelvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Här finns en lista på Ongamesiter som erbjuder bonusar och är skattefria: http://pokerforum.nu/forum/bonusar/32804-allt-om-ongame-bonusar-perfekta-foer-turneringspelare.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patruck Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Spelade på towergaming tidigare, onegame. Men jag fick för mig/läste i forumet att det inte var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Denda sajten som med GARANTI är skattefri är Svenska spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patruck Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 Aa det vet jag. Jag tror dock nivån är högre där än på utländska sidor? Tror svenskar är mer medvetna än det europeiska genomsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts