scrolllock Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 REVANSCH 22/51 nu > Dealing Hole Cards(3h Ah ) > bertbet folded > Luftbrisad raised for 400 > mase0 folded > EinariJunior folded > gordeeva folded > Marcus_ace called for 250 > Dealing the Flop(5s 2c 4c ) > Marcus_ace checked > Luftbrisad checked > Dealing the turn(10h ) > Marcus_ace bet for 467.50 > Luftbrisad raised for 935 > Marcus_ace went all-in for 2,478.45 > Luftbrisad called for 2,010.95 > Dealing the river(Qc ) > Luftbrisad wins 6,826.90 with a Straight, Five high > Marcus_ace has left the tournament in 52nd place Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 UTE, kul. Börjar spela helt konstigt sen förra posten. Går upp o ner , en hel del otur också. AA 2 gånger ,bara 3x bb båda gångerna ingen synar:(. sen denna: Dealing Hole Cards(Ac 9h ) > EinariJunior folded > Rijfers folded > xxxHaimbexxx folded > bertbet called for 150 > Luftbrisad went all-in for 6,600.98 > bertbet went all-in for 1,216.50 (Ah 7s) > Extra chips returned to Luftbrisad, 5,384.48 > Dealing the Flop(8h 4c 9s ) > Dealing the turn(10s ) > Dealing the river(3s ) > bertbet wins 3,133 with a Flush, Spades Sen sista handen vet jag itne vad jag gör, försöker på mig en bluff då de visade svaghet på flop. helt kasst. har tappat bort HH på den men hade A hög ialflall och en synar med K9 när han fick träff på 9an på turn. Känns väldigt tråkigt nu. Drar till en kompis o lirar Guitar Hero III och FIFA och hoppas det får mig på bättre humör, Ciao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Tja. Blivit en hel del lir idag. 3 st 2.5€ SNG där jag bubblade i 2 stycken och kom 2a i en. Helt otroligt tråkigt att åka ut som 4a när man dominerat borden tills bubellspelet börjar och man fortsätter att att aggresiv men dom små rädda asen lyckas ändå på nått sätt med sitt passiva spel få ut mig tillslut. Så i princip ett +/- 0 på SNG. Sen lirade jag även en $5.5k guarantee rebuy för 330 VIPP. Där jag snabbt kom upp till 8000( start 2000). Tack vare att jag fick AA o KK under 2 händer där en kille på bordet gick all in på allt och rebuya friskt. Sen var det dött och gled med 1 timme. Gått ner mig till 5000 när jag plockar upp 89 i spader, synar. Får öppet stegdrag på flop och synar ALL IN. Träffar 7 på river o dubblar upp till 10k. 99 handen efter, höjer, blir reraisad, synar. Träffar set på flop och fyrtal på turn. Fullt betalt iallfall och uppe i 20k. Nu pausar jag filmen jag kollar på för att lira lite seriöst då jag högre stack än avarage. Plockar upp K6 handen efter på SB, synar. K6J flop. checkar , en kille betar , jag reraisar han ställer, syn. Han visar KJ som står, ute. Såg klart på filmen och drog sen igång 4 NL10 bord. Gick fint och plussade 14€. Tog en kort paus och fortsatte sen på 4 nya bord. Där jag först direkt förlorade 1 inköp. Sen gick det bättre och tillslut plussade 15€ till. Kunde varit mer däremot, varför spelar vissa poker för? suck. > Dealing Hole Cards(Kc Kh ) > majazz folded > maitregigi folded > DaCanon went all-in for €9.79 (Jc 6c) > stegom went all-in for €1.79 > Luftbrisad went all-in for €12.74 > MISSTIK777 folded > Extra chips returned to Luftbrisad, €3 > Dealing the Flop(2c 6h 3d ) > Dealing the turn(2h ) > Dealing the river(6d ) > DaCanon shows a Full House, Sixes full of Deuces (6c 6h 6d 2c 2h ) > Luftbrisad mucked > stegom mucked > DaCanon wins €20.40 with a Full House, Sixes full of Deuces Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Lirade en session igår som jag inte updaterat. Gick 18€ minus då. Spelat en session nu precis som slutade på miniplusset 2€. Tappade som så många gånger annars direkt ett drygt inköp och det blir att kämpa för att gå even främst. Lyckades vända och låg väll upp 14€ som mest men börja tappa koncentrationen komiberat med en del oflyt. Hand 1: Inte så mycket att säga om , ush. > Dealing Hole Cards(Ad As ) > ys_wolf_7 folded > teeserver folded > Boxersss folded > Boxersss brought €1.89 to the table > AKs_47U raised for €0.20 > Luftbrisad raised for €0.75 > RockyPuck folded > seinajoppe folded > AKs_47U called for €0.55 > Dealing the Flop(8d 6s Kc ) > AKs_47U checked > Luftbrisad bet for €1 > AKs_47U raised for €2 > romjes1 sits down > Luftbrisad went all-in for €12.37 > AKs_47U went all-in for €5.82 > Extra chips returned to Luftbrisad, €5.55 > Dealing the turn(4d ) > Dealing the river(Jd ) > AKs_47U shows Two Pair, Kings over Jacks (Kd Kc Jc Jd 8d ) > Luftbrisad mucked > AKs_47U wins €16.43 with Two Pair, Kings over Jacks Hand2: Måste ju syna på flop, och på turn sitter setet. > Dealing Hole Cards(6h 6d ) > Luftbrisad raised for €0.40 > RockyPuck called for €0.40 > seinajoppe called for €0.40 > ys_wolf_7 folded > whydun folded > Anibaba folded > teeserver folded > pivi1000 folded > Boxersss folded > AKs_47U folded > Dealing the Flop(8d 7c Kh ) > Luftbrisad checked > RockyPuck bet for €0.33 > seinajoppe called for €0.33 > Luftbrisad called for €0.33 > Dealing the turn(6c ) > Luftbrisad checked > RockyPuck bet for €2.34 > seinajoppe folded > Luftbrisad went all-in for €9.27 > RockyPuck called for €6.93 > Dealing the river(10c ) > Luftbrisad shows Three of a Kind, Sixes (6h 6d 6c Kh 10c ) > RockyPuck mucked > Luftbrisad wins €19.84 with Three of a Kind, Sixes Hand3: Borde kanske betat mer på turn? Han har iallafall 6.5€ kvar på rivern, bara o ställa in eller ska jag bara beta 3€ för att vara säkrare på att han synar? > Dealing Hole Cards(Qs Ks ) > Coppie called for €0.10 > Luftbrisad raised for €0.40 > CED_43 called for €0.40 > Meczetsu folded > feza58 called for €0.35 > Delbrin, you have 10 seconds to respond > Delbrin, you have 5 seconds to respond > Delbrin called for €0.30 > Coppie folded > Dealing the Flop(2d 9s 6s ) > feza58 bet for €0.10 > Delbrin called for €0.10 > Luftbrisad raised for €1.05 > CED_43 called for €1.05 > feza58 called for €0.95 > Delbrin folded > Dealing the turn(Qh ) > feza58 bet for €0.10 > Luftbrisad raised for €2 > CED_43 folded > feza58 called for €1.90 > Dealing the river(7s ) > feza58 bet for €0.10 > Luftbrisad raised for €9.25 > feza58 folded > Luftbrisad mucked > Luftbrisad wins €17.85 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Precis kört 3 SNG. Det var ganska dålig trafik så fick köra lite blandat mellan $ o €. Körde iallafall 1 €5.5, en 1 $5,5 och 1 $11. Gick väldigt bra och dominerade helt på den som kosta $5. Hade väll 6500 när vi var 5 kvar och 8000 när vi var 3 kvar. Så den vann jag ganska enkelt, inte svårt med de korten jag tilldelades. AA KK AKs all in pre alla fick stå, och 99 som seta. Tänk om det kunde vara så jämt =). Sen vann jag även den som kostade $10+1. Där fick jag däremot kämpa endel och hade rätt tur i en pot där vi var 2 stycken AI på AKs båda två. Floppen kom det 2 spader vilket var i min valör och på rivern satte jag färgen . Efter det var jag ITM där jag spelade bra och gjorde rätt moves. I HU var blindsen 640/1280 och det var bara att syna hans AI med 44 som fick stå. I den tredje så slutade jag på en 5e plats. Då blindsen blivit 80/160 ställde jag på med 33 med mina 900 i marker som fick syn av 55 som stog. Lite trisst där hade varit kul o haft 3/3 itm. Men totalt blev det iallfall +35€. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Spela 3 till precis. USH USH USH. Bubblade i 2stycken på en jävla oflyt, var AI flera gånger på bubblan i 60/40 lägen men förlora.. Som sagt det svänger fort. I den 3e har jag 1500 marker. Höjer till 450 med AK från mittenpos, alla lägger sig fram till BB som synar. 499 flop, jag all in han syn har J9, varför syna han pre! Så ett minus på 11€. Totalt sett ITM på 2/6 nu idag, bubblat på 3 stycken! 24€+ tot, tack vara att jag vann $10+1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Helt knäckt. Kan ju fan inte plussa längre. Inte en enda dag kan det sluta med att jag gått plus. Idag gick det länge bra och det såg ut som det skulle kunna sluta på ett fint plus. Men inte, december o början på januari har varit helt sjuk. Måste gjort en felpost att jag var plus 24€ i inlägget innan, för jag gick precis minus 17€ på NL10 och nu ligger BR på mindre än vad den gjorde innan dagen börja. RIVER RIVER RIVER, hela tiden ska de få träffa på rivern. Man känner sig osäker på sin hand på floppen men hittar den korrekta synen ändå men på rivern så får sätter de sina stegdrag och får tvåpar med sitt på flopen bara botten eller mellanpar. Här är ett fint exempel på ett sånt , där jag precis kämpat upp mig till even: > Dealing Hole Cards(Jd Jh ) > Collars folded > indianeren folded > Materossi called for €0.10 > edall called for €0.10 > smokey_1977 folded > Luftbrisad bet for €0.30 > Materossi folded > edall called for €0.30 > Dealing the Flop(2h 7c 5d ) > Luftbrisad bet for €0.60 > edall raised for €2.75 > Luftbrisad went all-in for €9 > edall went all-in for €6.17 > Extra chips returned to Luftbrisad, €0.68 > Dealing the turn(2c ) > Dealing the river(Kc ) > edall shows Two Pair, Kings over Fives (Kd Kc 5c 5d 7c ) > Luftbrisad mucked > edall wins €17.86 with Two Pair, Kings over Fives > Luftbrisad posted small blind (€0.05) Efter detta tiltar jag såklart loss, och backar väll 15€ till efter detta. Så dagen slutar på ca 5€ minus, ett tag låg jag 35€+ men som sagt går inte att plussa i dagsläget. Skotta för hela rullen kanske? Stay tune Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjogren Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Tråkigt o se att det går dåligt för dig. Men så är det för alla, alla har dåliga perioder. Känner verkligen igen mig i när dom träffar tvåpar på river o stege etc. Men testa ta ett par dagars uppehåll eller kör FL eller omaha eller nåt ett par dagar. Det kan var bra att köra lite andra pokerformer. Har också haft det tungt några dar, blivit +/- ofta eller lite plus, men det vänder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Tråkigt o se att det går dåligt för dig. Men så är det för alla, alla har dåliga perioder. Känner verkligen igen mig i när dom träffar tvåpar på river o stege etc.Men testa ta ett par dagars uppehåll eller kör FL eller omaha eller nåt ett par dagar. Det kan var bra att köra lite andra pokerformer. Har också haft det tungt några dar, blivit +/- ofta eller lite plus, men det vänder! Jo jag vet, det är ju så poker är. Men när jag lagt ner halva lovet på det och rullen står kvar på samma siffra så känns det ju lagom kul ,hehe(kunde varit värre, jag vet). Men ja tar nog ett par dagar paus som du skrev, börjar ju skolan på tisdag igen och har träningar i handbollen, så ska väll kunna hålla mig undan. FL o omaha är jag helt lost på så tror inte det löser det hehe men tack för tipsen. Såg att du och din brorsa dubblat rullen också , kul:-) Något skott av hela rullen lyckades jag hålla mig undan från iallafall. Blev dock -10€ till på NL10. Är också sjukt trött på unibet. Enda siten jag lirat på i princip. Så ska bli helt underbart att fylla 18 på fredag och kunna ha lite valmöjligheter och itne behöva spela på brorsans konto. Då väntar SvS o Everest. Så får bli tidigast comeback på lördag, då jag piggnat till efter en förhoppnigvis "förstavistelse" på krogen fredagkväll. Sätter upp en lista här som ska kunna hålla mig borta från pokern i 1 vecka. Kom gärna med tips. * Läsa ut En av Grabbarna av Johan Höglund * Bli regular på hard @ Guitar Hero III * Träna gym o handboll * Göra läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjogren Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Grattis på födelsedagen o ha det så kul ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Grattis på födelsedagen o ha det så kul ikväll Tack så mycket . Det ska jag verkligen ha. Lite kusiner o släkt kommer hit vid 7 , sen vid 9 typ så blire feeeeeeessst:) O imorgon är jag förmodligen tillbaka på borden Är riktigt sugen på att spela nu aså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Ja är väll också dags att avrunda sng-projektet, som jag däremot blandade med en hel del CG tillslut så jag vet inte riktigt vad som gynnade mest. Blev verkligen inget stort + heller men iallafall inte -. Började ju på 34€tror jag, och hade en topp på 130€ men efter varit väldigt trött på o spela så tiltade jag bort och hade bra med otur ett par dagar. Har ju heller inte spelat nått sen i söndags. Så rullen slutar på 69€. Blev ett plus på 35€ iallafall , skulle tippa att timlönen där är 1000gånger sämre än en barnarbetande thailändare på 10 bast, hehe. Fick ju en ny dator också vid jul , så har ingen samlad statistik. Men har iallfall lite från de första dagarna. SNG PROJEKT 2.5€ regular 10sits Spelade:7 ITM:6 1: 2: 4 3: 2 TURBO SNGs (5 sits) Spelade: 9 ITM:7 1. 3 2. 3 3. 1 Hoppas ni förstår, hehe. Men detta är ju bara en bråkdel av vad jag spelat , typ från de 3 första dagarna. Sen blev det ingen mer bokföring av statistiken. Däremot har jag ju spelat SNGs på brorsans SvS konto också där det gått väldigt bra. Detta har jag inte skrivit nått om i dagboken. Drog ju in ca 1500 kr som jag la till för att få en bättre dator. Sen har jag spelat in några hundringar till nu senaste som jag tänkte sätta in på mitt egna konto som jag skapar imorgon:) Då blire nya mål och nya förutsättningar. Tror det blir SNG på SvS och CG på everest alternativt fulltilt, någon som har nån invändning där? vi snackar NL10/20 först o främst och Torsk o Sej på SvS. Aja återkommer imorgon , nu äre kaläjs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Då blire nya mål och nya förutsättningar. Tror det blir SNG på SvS och CG på everest alternativt fulltilt, någon som har nån invändning där? vi snackar NL10/20 först o främst och Torsk o Sej på SvS. Aja återkommer imorgon , nu äre kaläjs. tycker sng är skönare på full tilt och cg är bättre på svenskaspel så sngs på ftp, cg på everest / ss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 tycker sng är skönare på full tilt och cg är bättre på svenskaspel så sngs på ftp, cg på everest / ss Okej , tack för svaret. Tycker faktiskt också CG på svenska spel är relativt enkelt på 0.5/1 1/2. Så kanske får bli en del cash där också. Men ska nog följa ditt tips o testa SNGs på FT. Även precis kommit hem från ett fint festande. De flesta kompisarna var iväg i karlstad och spela handbollsmatch men jag o 2 till drog till en fest där en annan också fyllde 18. Det var trevligt och mycket nice brudar och annat folk . Är stolt att jag lyckades hålla mig ifrån något strul dock då det kändes som jag kunde få det av ett par stycken( inte för att skryta aså, viktigt att poängtera). Då jag känner semiseriöst för en annan tjej som jag tror det finns visst ömsesidigt intresse från. Mycket fyllesnack nu men ftw! Skapade även ett svs konto förut, och fick ju en gratis trisslott på mobilen så hoppas skrapa fram 1 miljon så jag kan börja grinda highstakes från början. Nu ska jag sova i min underbara säng och ladda inför imorgon då jag ska totalt äga sönder micro nivåerna ifall jag som sagt inte vinner på trissen. Stay tune, good night. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 12 Januari , 2008 Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Grattis på födelsedagen i efterskott! Hoppas du grindar sönder allting idag nu som en bra start när du blivit myndig så det blir en bra start liksom. Håller tummarna för det, hoppas det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Grattis på födelsedagen i efterskott! Hoppas du grindar sönder allting idag nu som en bra start när du blivit myndig så det blir en bra start liksom. Håller tummarna för det, hoppas det går bra. Tackar, tackar Japp, sätter nog in lite stålar sen. Ska bara återhämta mig efter gårdagens bravader först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Tog ut 500 kr från unibet förut. Så sparade 150 kr där, kan ju va kul o försöka bygga upp också. Det blir att sätta in 500 kr på SvS sen, och till en början med iallafall bygga upp via SNG. Spelade även 2 SNGs på unibet precis medans jag låg o halvsov och kollade på pokermiljonen. Körde en 10 sits och en 5, inköp 2.5€. Blev lite påverkad av alla sopor på pokermiljonen och spelade lite väl otight. Vilket inte ledde till nått negativt precis, floppade trissar och tvåparade rivrar med sämre kickers osv. Så tillslut så kunde jag kora mig till vinnare av båda två utan glänsande spel. En veckas uppehåll verkar ha gjort sitt. Ska updatera förstasidan nu med nya mål och regler osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Har lirat ett par till SNGs med inte så bra resultat. Så jag ligger nu ca +1€ för dagen , men då är jag inköpt i 2 stycken som jag spelar nu. Dock är jag kraftigt shortstackat i båda.. Drar även igång $7.25k på unibet för 2250 vip poäng. Hoppas på klonk. Deposit till SvS får dröja tills imorgon , då jag inte har löserord osv till internetbanken ännu. Men fixar det med farsan imorn. Spelar nog även nån till MTT sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Ute ur 7.25K. Jag är väll ingen mästare på MTTs direkt kan jag ju konstatera. Fick iskalla kort, men synade ett par händer och gick ner mig till 1500 marker ungefär när detta händer: Vet inte vart jag fick tanken att höja pre, men så blev fallet iallfall och sen betade jag ju 1/2 pot när de checkade men fick 1 syn. Turn ger mig färg o hålstegdrag och jag pushar efter hans väldigt minimala bet. Fel? > Dealing Hole Cards(6h 5h ) > GORG1 called for 70 > terest folded > Steno1 folded > 1One folded > Iquitos folded > Luftbrisad raised for 200 > SallyWally12 folded > langeslyngel folded > hjertat called for 165 > truecooke folded > GORG1, you have 5 seconds to respond > GORG1 called for 130 > Dealing the Flop(7d 10d 7h ) > hjertat checked > GORG1 checked > Luftbrisad bet for 350 > hjertat folded > GORG1 called for 350 > Dealing the turn(9h ) > GORG1 bet for 70 > Luftbrisad went all-in for 1,085 > GORG1 called for 1,015 > Dealing the river(9s ) > GORG1 wins 3,540 with Two Pair, Tens over Nines and kicker card Ace > Luftbrisad has left the tournament in 245th place Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 14 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Japp har då haft en lite ofrivillig paus på 2 dagar. Har inte haft tid att spela eller att fixa in några pengar på svs eller fulltilt som det kommer att bli, kanske även eversest men funderar på att försöka via shasta där , ändå om det känns djupt förnedrande hehe. Ringde till Skandiabanken förut och registrerade ett eget konto , tidigare har det stått i pappas namn. Så jag får vänta med att depsita till någon site tills senare i veckan. Men pokergudarna är med mig och såkalrt så dyker det upp ett mail om att jag har $25 att spela för på Party Poker, mycket uppskattat- Har då lirat en del för dom idag. Hade ingen anign om hur jag skulle förvalta dem men blev först och främst 4 $3 speed SNG. Där jag kom 1 i en och åkte ur resten så ett +/0 där. Sen spelade jag 1 $6 och förlorade. Jobbade upp mig igen till $25 via NL5. Haha riktigt fint värde på de borden nooottt. Sen så bestämde jag mig för att testa lite HU, och det är där jag befinner mig nu. Har nu lirat 4st $6 och vunnit samtliga:). Tror jag kommer fortsätta spela ett par stycken till sådana om det fortsätter att gå bra. Ett plus på $20 so far Är annars enligt mig själv helt lost på HU men idag har det faktiskt fungerat bra och jag tror det kan vara en bra träning inför mina SNGs jag kommer spela i framtiden. Då jag skulle uppskatta att jag faller i 7/10 Headsups . Är också lediga från skolan imorgon , på nått jävla vänster :). Några tjejer i klassen lyckades tjata bort 2 lektioner då vi hade kompledigt på vår första lektion, så blir att sitta upp länge inatt. Ska nog fan sätta kl på 6 ändå och bara skratta åt alarmklockan när den ringer o istället för att klicka på snooze på 6 min och desperat försöka sova som det vore timmar kvar sätta alarm off och sova till lunch. Ska kolla om det finns någon MTT o lira på unibet tänkte jag , annars blir det fortsatt HU lir på Party Poker. Återkommer med resultat. EDIT: Kom på att det inte alls blir +$20 utan $16 då raken är ju på $1. Kass på mattte man är aså. Aja håller på o spela några nu , har 2 kvar till 10 spelade då återkommer jag med resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Så 10 stycken HU avklarade, det får räcka för idag. Vinst 9/10. Motståndet var av den enklaste sort , det stog ju i pannan vad de hade iprincip hela tiden. Mötte 2 stycken däremot som var lite vassare , 1 där jag fick förlorade men den andra lyckades jag vända trots att jag var nere i 500marker mot 3500 ett tag. Totalt blev det ett plus på $36 då ju raken är så mycket som $1. Kommer fortsätta med detta imorgon, och om det går bra även då så kanske man skulle inleda nån sorts av HU projekt här på Party Poker. Fast antar att det är bättre o lira CG HU än SNG HU igentligen? Men det brukar ju inte finnas på så låga nivåer. Kanske kör lite NL5 sen. Ska kika film nu iallfall, ciao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 sådär nu var det dags att sova och avrunda dagen. Avslutade med att spela på 6 NL 5 bord. Spelade jättetight och väntade in fina anrika pockets som betalades av bra. Blev ett plus där på $15.93. så tot ca + $50 idag på party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Utvilad o mätt, tror jag har de bästa förutsättningarna för en fin dag:) Sitter o lirar $6.25k nu på unibet för 2750 Vip-poäng. Var nere i 1800 men nu har jag iallafall 2400 efter en ganska fin pot men som jag skulle vilja ha lite hjälp med. Gör jag en för stor raise här? Det ligger ju ändå färgdrag på bordet. Hur borde jag spelat för att få ut mer. > Dealing Hole Cards(3s 3h ) > CicinnatiKid folded > bigfake66 folded > Luftbrisad called for 30 > platosh folded > -kungen-- folded > HANK-75 called for 30 > TONKKA folded > DrSkallton raised for 120 > 102102 called for 105 > aaronn folded > Luftbrisad called for 90 > HANK-75 called for 90 > Dealing the Flop(3c 10s 8c ) > 102102 checked > Luftbrisad checked > HANK-75 checked > DrSkallton bet for 255 > 102102 folded > Luftbrisad raised for 700 > HANK-75 folded > DrSkallton folded > Luftbrisad mucked > Luftbrisad wins 1,465 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Kom 2a i en speed $3 på 30 pers på Party Poker percis. Vilket generera i ett + på $15.6. Så nu ligger rullen på party på $84 efter gårdagens start på $25. I $6.25k så vann jag en fin all in precis , och gick från 1600 till 4200. 97 kvar nu, ligger på en 72 plats. > Dealing Hole Cards(Ad 6c ) > mike82 called for 100 > MarkieJ824 folded > Maloni folded > canaryace folded > Teletabis folded > Johouni, you have 5 seconds to respond > Johouni did not act in time and was folded > Luftbrisad raised for 500 > Jolton73 folded > zero007 called for 450 > tommymo03 called for 400 > mike82 called for 400 > Dealing the Flop(7h 6h 7d ) > zero007 checked > tommymo03 checked > mike82 checked > Luftbrisad went all-in for 1,100 > zero007 folded > tommymo03 folded > mike82 called for 1,100 > Dealing the turn(7s ) > Dealing the river(9h ) > Luftbrisad wins 4,250 with a Full House, Sevens full of Sixes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 47/69 nu. Uppe på 7k i marker efter denna hand. Är väll bara att ställa på flop eller? > Dealing Hole Cards(Kd Kh ) > Flairwinny folded osctrich> wo*ww > osctrich, you have 5 seconds to respond > osctrich called for 200 > Luftbrisad raised for 800 > lillefar folded > Fondo_ folded > gamefix folded > Banditten20 called for 800 > vanmourik folded > Janikor called for 600 > osctrich folded > Dealing the Flop(5s 7s Js ) > Janikor checked > Luftbrisad went all-in for 4,278 > Banditten20 folded > Janikor folded > Luftbrisad mucked > Luftbrisad wins 7,113 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts