heltok Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Någon som listat ut hur man tar bort Roulette, Blackjack, 3cardpoker etc länkarna från borden? Citera
butcha Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Godmorgon! Så här gör du: 1. Navigera till %Prima-mapp%\theme\%skin%\global\PokerGame. 2. Plocka bort dat-filerna vars namn börjar på BTN_WebButton. 3. Voila! Citera
heltok Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Postad 28 November , 2007 Godmorgon! Så här gör du: 1. Navigera till %Prima-mapp%\theme\%skin%\global\PokerGame. 2. Plocka bort dat-filerna vars namn börjar på BTN_WebButton. 3. Voila! tyvm! tog även bort TXT_RouletteLaunchBKG.dat men roulette-texten är kvar. finns det något sätt att bli av med den? Citera
butcha Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Kan undersöka saken. Vilket skin handlar det om? Citera
heltok Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Postad 28 November , 2007 Kan undersöka saken. Vilket skin handlar det om? purple lounge. Citera
butcha Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Ska se om supporten kan ge mig ett nytt lösenord för det kommer jag givetvis inte ihåg. Om inte texten försvinner när du plockar bort roulette-bilden ser det nog inte så ljust ut. Det går väl att snickra ihop nåt som gör så att du inte kan klicka på texten, men det blir ju ingen lösning lika snygg som att bara ta bort några filer. Citera
heltok Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Postad 28 November , 2007 Ska se om supporten kan ge mig ett nytt lösenord för det kommer jag givetvis inte ihåg. Om inte texten försvinner när du plockar bort roulette-bilden ser det nog inte så ljust ut. Det går väl att snickra ihop nåt som gör så att du inte kan klicka på texten, men det blir ju ingen lösning lika snygg som att bara ta bort några filer. tänkte mer om man kunde ändra i någon xml-fil eller liknande över vilka element som ska synas och inte. har inte riktigt koll på hur de ritar upp klienten. Citera
butcha Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 tänkte mer om man kunde ändra i någon xml-fil eller liknande över vilka element som ska synas och inte. har inte riktigt koll på hur de ritar upp klienten. Jaha, näe det ligger nog hårdkodat i nån av dll-filerna. Citera
Recommended Posts