nolll Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 kraclob säger: 140 pers turre 21 pers kvar. 20 ITM. Hur fan kan de bara refunda inköpet. Vad händer tex med han som åkte först av alla, två timmar tidigare? Får han också tillbaka sin deg. Ni som är kvar borde ju få dela på prispotten iaf? Inköpet tillbaka är ju mest ett hån. Citera
Gahlster Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 kraclob säger: HOOOOR ONGAME!!!! MANSION Laura M We will refund you within the next 24 hours for your buy ins and if you were in the pay out stage we will pay you for the level you were at Kraclob1 We where 1 person left to payout stage what goes then? MANSION Laura M If you arent in the money you only receive your buy in back FFS 140 pers turre 21 pers kvar. 20 ITM. Hur fan kan de bara refunda inköpet. Det är juh helt sjukt. Någon som vet hur de hanterar sånt här på andra sidor? Jävligt lågt att bara lägga beslag på 119 inköp, Hur svårt kan det vara att dela ut prispoolen efter hur mkt marker varje spelare hade? Riktigt dåligt, Ongame. Har Ongame en representant här tycker jag absolut du ska påpeka det absurda med denna policy. Citera
SouthEast Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 MANSIONS FAQ angående Tournament Rules Punkt 13. In the event of a server crash, the tournament will be restarted from the position it was halted. If that’s not possible, the remaining portion of the prize pool will be divided between the remaining players. Finns det regler finns det hopp!! Citera
night84 Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Jaha! Då var skiten nere igen! Citera
DeVaaL Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Va fan håller dom på med..tur att jag inte spelade några sngs idag iaf... Någon som fått tillbaks pengarna ifrån igår? Citera
night84 Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Jag tror att jag fick tillbaka min insats men jag är faktiskt inte helt säker. Verkade vara några dollar för mycket så det kan vart nåt annat. Tvivlar inte på att allt ordnar sig dock. Men jävligt störande. Spelade 2 bord nu när det bröts. Citera
Vrakman Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Nån som fått svar från nån support? Jag har kollat på ett antal OnGame sidor nu, och ingen har nån som helst text om detta. Citera
jigsaw Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Vågar man dra igång några sng's nu? Ser att några har status frozen, så antagligen inte. Citera
ampixo Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Nån mer än jag som har alla sina $ borta i samband med kraschen? Det får mig att tänka mörka tankar att mina dollars är ute i cyberrymden och villar. Citera
Recommended Posts