Gå till innehåll

Railtråd SM Online Heads Up NL Holdem 26/11


mmiioo

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska alla kompenseras? Eller bara vi som vann första "fair"? Någon fördel måste vi ha, vi hade ju trots allt dubblat vårt värde i turneringen.

 

På vilket sätt anser du som fick spela poker att du drabbades hårdare än de som frustrerat inte kunde spela och fick se sina pengar brinna inne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vilket sätt anser du som fick spela poker att du drabbades hårdare än de som frustrerat inte kunde spela och fick se sina pengar brinna inne?

 

 

 

Jag vann min match fair men jag håller ju iofs med dig i vad du säger Kilsmo.

Men tycker endå att vi ska få nån form av ersättning endå, jag skulle ju inte vara glad om jag åkte ut nu första matchen efter som jag igentligen vann den fair.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska alla kompenseras? Eller bara vi som vann första "fair"? Någon fördel måste vi ha, vi hade ju trots allt dubblat vårt värde i turneringen.

 

Du har ju också fått dubbelt tillbaka. Du har fått vad du rättmätigt skall ha, sen var nordicbet generösa nog att ersätta även de som inte vann sin match fair men som kanske ändå drabbades av att turneringen flyttades. Tycker det är helt rätt och en bra gest av NB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser den under scheduled tournaments - all. Endast 202 reggade när jag kollade sist så det finns över 50 platser kvar.

 

Tack såg också det och reggade mig.

 

Turneringen gick från bad beat till good beat och över till lite bad beat igen.

Skulle anmält mig från början men fick inte in pengarna i tid och missade registeringen. Sjukt tiltande.

 

Någon minut efter att turneringen skulle startat gick elen i huset och datorn lade såklart av. Phew tänkte man hade inte varit roligt att sitta och mörkret och veta att någon minraisar en varje hand och får en enkel resa.

Och sen visar det sig att turneringen pajade och alla får dubbla buy in tillbaka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1a avklarad... hyffsat lätt grindade jag ner han till 2k sen fick ja honom såhär:

 

> gate4 posted small blind (50)

> hasseace posted big blind (100)

> Game # 1,742,280,996 starting.

> Dealing Hole Cards(9h 9c )

> gate4 called for 50

> hasseace bet for 200

> gate4 went all-in for 1,810

> hasseace, you have 10 seconds to respond

hasseace> gl

> hasseace called for 1,610

> Dealing the Flop(5c 5h Kh )

> Dealing the turn(4c )

> Dealing the river(5s )

 

han hade 79 :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...