slashyboy Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Tja! Tar mig friheten att skapa railtråden för main eventet i SM som börjar kl 18.00 idag. Fyll gäran på med mycket uppdateringar och nick och liknande Tycker att denna kan tråd kan fungera som en railtråd för de vanliga söndagsturrarna med, men att Sm givetvis står i fokus, har ni invändningar mot det så skriv det. aja GL alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Spelar SM nickar Teh_dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Lirar Sm under nicket "Baverx". Får se men blir nog nån annan turnering också lite senare, är så förbaskat trött just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DronkaN Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag lirar jag nickar A111N Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Lirar sm nickar bris666 och några små sidotureneringar på ongame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jacob123 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 glhf alla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krippe69 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 SM Nickar Krippe_no_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 De flesta moderatorer är med ikväll vad jag förstår. Själv nickar jag Medwed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Spelar åtminstone SM-main och warp up på stars. Spelar secondchans sm om få spelar, spelar endast för att vinna ett event isf. Million blir det om man har bra stack i någon annan turre. Nickar som här överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Det satt långt inne men SM blir det! Nickar SirJunkie. Utöver sm blir det: Primas 8k Sverigerankingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2007 Kör SM och Big Deal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Lirar sm, blir ju ganska fint övervärde också hoppas spelet är lika tomtigt som i sh eventet i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Spelar Sm. Nickar omalleyno1 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Spelar main med nick spelfabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 SM, Warm-up o Veckopotten. Kanske Million med sattar nu. Blir antagligen SM-2nd chance med. AnteSvante överallt utom Ongame, där är det AnteSvante08. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Nick derventa LYCKA TILL NU ALLA:) Vill se ett PF Final table. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 är det nån som ska lira sweidish poker challange? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Nickar samma som här på PF.. 28 förra året siktar på förbättring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 GL all !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Någon annan som har problem? Jag ser inte mina kort och autofoldar hela tiden..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sweeler Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Lycka till nu alla! 102 off första handen, aja, jag sparar korten till slutet :b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 PeBren först att åka ut. Hoppas det inte var nån här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag sitter visst på heta stolen idag. Första handen jag spelade var och floppade . Andra handen var och floppen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Nick Fobmyxeer, 10300, sitter vid samma bord som Loudmouth. Äckligt tighta de är. SB limpar och vi är tre som checkar floppen och på turn så öppenfoldar SB??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Någon annan som har problem? Jag ser inte mina kort och autofoldar hela tiden..... Hade samma problem. Stäng ner klient och logga in igen så funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts