Othello Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Den har jag sett. Rätt dålig imho (speciellt basketscenerna), men anyway. För er icke-basketfans kan jag tydliggöra att han som hoppar är Kobe Bryant, som med stor sannorlikhet blir utvald till mest värdefulle spelare i NBA inom en vecka. Chansen att han verkligen står rakt framför bilen när han hoppar är relativt liten m a o, men det är ändå ett skojigt klipp. Citera
gdaily Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Postad 17 April , 2008 Jag som tyckte det var den roligaste filmen jag sett Citera
tomtetomte Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Apropå basketfilmer så är framför allt Hoosiers och Hoop Dreams sevärda. Även He got game och Above the rim går att se. Finding Forrester vetefasen om den ska klassas som basketfilm, men också sevärd. Sen så måste man väl i just det här sammanhanget nämna filmen O som är en modern version av Shakespeares Othello (!) där huvudpersonen är en basketspelare på high school. Citera
MJ Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Othello: Såg ett bröllopsfoto i mina föräldrars lokaltidning. Infört lite sent? Eknäs? Granne med Patrik Isaksson? Citera
Macroman Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Apropå basketfilmer så är framför allt Hoosiers och Hoop Dreams sevärda. Även He got game och Above the rim går att se. Finding Forrester vetefasen om den ska klassas som basketfilm, men också sevärd. Sen så måste man väl i just det här sammanhanget nämna filmen O som är en modern version av Shakespeares Othello (!) där huvudpersonen är en basketspelare på high school. Hoop dreams är ju bra men det är ju en dokumentär och inte en spelfilm. Om man ska vara petig... Citera
MJ Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Othello: Såg ett bröllopsfoto i mina föräldrars lokaltidning. Infört lite sent? Eknäs? Granne med Patrik Isaksson? Av alla pinsamma poster jag gjort i detta forum, inser jag nu att denna är nr1. Citera
Othello Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Bättre sent än aldrig - ungefär som vårt bröllop m a o (vi var förlovade i sju år och hann med att få två barn innan vi gifte oss). Citera
pisak84 Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 nu när ni diskuterar basketfilmer, har ni sett den där som handlar om Earl "the goat" Manigault? minns inte vad den hette, men riktigt bra film minns jag.. det är med han från Hotel Rwanda som jag inte heller minns vad han heter Citera
tamtaram Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Bättre sent än aldrig - ungefär som vårt bröllop m a o (vi var förlovade i sju år och hann med att få två barn innan vi gifte oss). Jag som trodde att det var ett vitt bröllop Citera
lolzor Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 omg är Brandi Hawbaker död? Sklansky som ligger bakom det hela imo. Citera
Bluwajt Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Finns det någon summering nånstans om vad det hela med Brandi handlar om? Aldrig hört talas om henne. edit: Såg tråden här på pf nu Citera
psykologas Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 roligt bloggande idag othello. det e kul att höra om folks vardag. keep it up. Lite lite skumt å kolla vad det finns för spel 6 min efter att man gått upp på morgonen. basketfilmstips: Best Shot å även blue steel?? (mest för att Penny Hardaway e med). ingen e bra som hoop dreams men helt ok. Citera
Macroman Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Skulle inte du lägga av med poker, Othello? Får inte riktigt det intrycket efter diverse hetsiga HU PLO-sessions... Citera
Othello Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Jag spelar mindre för tillfället i alla fall. Jag hade lite pengar kvar på nätet som jag har roligt för. Citera
Shahin86 Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 saknas bara sms live rail o gps så man vet exakt vart i lägenheten du är så är det othello schulman ftw. tbx te grottan, nn- (= Citera
kraclob Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 saknas bara sms live rail o gps så man vet exakt vart i lägenheten du är så är det othello schulman ftw. tbx te grottan, nn- (= Oj oj oj, längesen Bara en sak jag undrat över länge coachar du och om du gör det vad tar du i avgift per session eller om du mäter det i något annat games tex.. Citera
schoolbook Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 Kul grej med dagsblogg! Lite lite skumt å kolla vad det finns för spel 6 min efter att man gått upp på morgonen. Standard för småbarnspappor, det är tidigt på morgonen eller sent på kvällen det finns tid att lira. 23:06Jag ringer Sandra och skryter under tiden mattjäveln torktumlas i en annan maskin. Blir inte grannarna förbannade om ni torktumlar vid den tiden? Nästa dagsblogg blir kanske mer actionfylld. Citera
Othello Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 Oj oj oj, längesen Bara en sak jag undrat över länge coachar du och om du gör det vad tar du i avgift per session eller om du mäter det i något annat games tex.. Shahin har coachat mig en hel del i HU spel (detta då utan avgift). Han är kanonbra som coach och coachar inte exakt som han spelar ("tight is right!"). Jag har alltid tyckt att han borde sätta ett pris på det och sälja lite lektioner, men han verkar inte tycka det är så roligt. Vad man dock inte kommer få höra är en procentsats på vilken handrange du bör trebeta med preflop och hur ofta baserat på motståndarens VPIP, mer en mängd smarta saker om hur man spelar mer komplexa situationer. Ofta formulerat som en bisats pga att han anser det vara en självklarhet. Blir inte grannarna förbannade om ni torktumlar vid den tiden? Nästa dagsblogg blir kanske mer actionfylld. Det var inte vår "vanliga" tvättstuga, så smart nog tog vi och flyttade det där låsblocket hem till oss efter min nattliga torktumling. Det faktum att det var lördagskväll och att tvättmaskinen var uppstudsig får också räknas som förmildrande omständigheter anser jag. Citera
Shahin86 Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 Oj oj oj, längesen Bara en sak jag undrat över länge coachar du och om du gör det vad tar du i avgift per session eller om du mäter det i något annat games tex.. Jag har ingen riktig sida med coachning for public men intresse har funnits så jag gör det mot rätt pris. Har inget fast pris och jag tycker personligen att det är för dyrt för att vara value egentligen, men vad vet jag (= Long story short, är det tiden värt så gör jag det (= Citera
mendieta19 Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 gdaily: alltid fått uppfattningen om dig som tight, inte så mkt slaskande som du stod för, kul o se:-) satt jämte geigert, dvs 2 steg höger om dig.. Citera
mendieta19 Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Ola tight?!? uppfattningen ändrades avsevärt Citera
SouthEast Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 gdaily: alltid fått uppfattningen om dig som tight, inte så mkt slaskande som du stod för, kul o se:-) satt jämte geigert, dvs 2 steg höger om dig.. gdaily "do or die" brandborn Citera
Kape Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 gdaily: alltid fått uppfattningen om dig som tight, inte så mkt slaskande som du stod för, kul o se:-) Det är nog för att Ola skriver så pass vårdat. För visst finns det ett samband mellan att uttrycka sig väl och spela tight? Citera
Recommended Posts