Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.

gdaily

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kastar oavbrutet upp det lilla jag försöker få ner i min kurrande mage. Annars inget speciellt.:roll:

Fy tusan, såg det på din MSN men jag mörkar offline ikväll för att få koncentrera mig så jag skrev inget.

Krya på dig dock.

Ups, nu lär väl MSN blixtra till bara därför. Normal varians.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rockband är det överlägset roligaste spel jag någonsin spelat på konsol och/eller pc. Till saken hör att jag spelar huvudsakligen ensam och då på trummor, och även om rockband endast hade inkluderat trummor hade jag gladeligen slantat upp nuvarande pris och mer.

Go for the drums Göran!

Länk till kommentar

Tjena Ola!

Skrev en fråga i Rebonius dagbok som jag tyckte var intressant då den skapade en hel del diskussioner @ 2+2. Postar frågan här då det vore intressant att höra hur även du resonerar:

Har läst runt en hel del på 2+2s anatology blablabla av turneringar och kom över en tråd där de diskuterar vad den tightaste folden första handen av en turnering kan vara. Eller är.. ja du..

WSOP Main Event. 10k buy in. Första handen. Du får QQ och 4betpushas all in av random fi. Vad gör du? Samma hand men du 3betpushas all in.

De här två situationerna men med KK.

Lägger man en hand där man har en liten edge ev+, tidigt in på en turnering för att det är tidigt in på turneringen och det inte finns någon anledning att riskera alla sina marker? (menar inte QQ handen, utan allmänt)

Samma med en hand där du har en väldigt liten edge, dvs du är på gränsen till ev+-0?

Må väl,

GL!

Länk till kommentar

Jag sprang in i Dilba på lunchen när hon stod och SMS-grindade utanför Östermalmshallen. Coinflip om jag säger hej eller inte eftersom vi bara mötts i samband med Poker.se-TV och skickat något PM fram och tillbaka här på forumet, men "var artig och hälsa" vann flippen trots en viss stress. Efter några artighetsfraser sprang jag vidare men precis när jag sade "ha det bra" såg jag hennes blick och insåg att hon kände igen mig men inte kunde placera mig. Lite humor.

Rekordet i den vägen hålls dock fortfarande av den gången en tjej kommer fram, hälsar och kramar om mig och jag efter 10 minuters artig konversation inser att jag inte kan placera henne någonstans och hon inte kan placera mig. Ett halvår senare kom jag på att hon var en flickvän till min gymnasieklasskompis.

Länk till kommentar

Jag sprang på Parre och Noelia några dagar sedan(utanför Barakademien). Jag skakade hand med Parre och gav Noelia en jättekram. Men det var inte samma explosivt glada Noelia som det brukar vara... så jag tittade lite extra på henne. Det var inte Noelia (men väl en dubbelgångare).

Pinsamt.

Undrar hur hon tänkte, en vilt främmande man springer fram och kramar om.

Länk till kommentar

Göran säger:

Mästarens guide till satelliter

Ola Brandborn är den trefaldige SM-mästaren som tidigare har skrivit sin syn på satelliter. Nu har vi valt att publicera den på webben för att alla ska kunna få ta del av Olas tankegångar. Följ bara länken nedan… Skicka vidare

Göran säger:

det är headline på mailet också, gud vad du är cool

Ola säger:

lol

Ola säger:

aka nyhetstorka

First Poker skickar ut något nyhetsbrev tydligen
Länk till kommentar

Jag har klippt mig i 45min idag. Fint ska de va.. jag ska ju på cosmopol i kväll. Tog en jäfla tid trots att jag hade kort hår från början. Sen har jag varit förbi banken sen köpt lite T och kaffe när jag ändå var ute och sprang... sen dax för lunch.

På jobbet säger vi alltid: Växer håret på kontorstid så ska jag klippa det då också.

Det gäller att göra rätt grejer vid rätt tidpunkt.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...