gdaily Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 London är en jävla skitstad. Jag är hemma igen. Bokade om flyget. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 London är en jävla skitstad. Jag är hemma igen. Bokade om flyget. mm funderar på att göra samma sak:-P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Behöver snabbt svar: Guitar Hero. Ja eller Nej? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 JAAA Och även det "nya" där man är ett helt band!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 NHL2009 ja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 JAAAOch även det "nya" där man är ett helt band!! Jennes tyckte det var kul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Rock Band heter det och piskar GH med hästlängder. Hästlängder I tell you! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Spelat GH men inte Rockband. Rockband verkar roligare... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Rock Band heter det och piskar GH med hästlängder. Hästlängder I tell you!Problemet är väl att man måste ha tre vänner. Othello har ju förviss frugan och två småbarn, så de får igång ett band. Om jag skulle ha spelet så skulle jag vara tvungen att multitabla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Sjunga samt ett instrument funkar ju. Sen går det säkert att spela in instrument för instrument. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Man får en gitarr, ett trumset och en mikrofon i orginalkitet. I själva spelet finns det utrymme för en bas också men än så länge kan man inte köpa en extra gitarr separat (lol!), men det kommer. Gitarren ser ut som GH-guran men är lite bättre. Finns "tangenter" längstner på halsen som är lite smalare som man kan använda till solon (om man vill). Ser coolare ut och är lite enklare iom att de knapparna är smalare. Har spelat mycket med mina gamla bandmedlemmar från ett riktigt band och vi är alla överens om att det är bra känsla. Så bra det nu kan bli i ett dataspel. Fler låtar än till GH och inom kort släpps Rock Band 2 med ytterligare 50-60 låtar. Går fint att ladda ner en hel del låtar också. Och btw, jag håller med gdaily, London suger. Btw 2, TF hade chansen att få prova på detta magnifika spel men hans lokalsinne (och ev några bajsblöjor) satte P för hela äventyret. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Sjunga samt ett instrument funkar ju.Sen går det säkert att spela in instrument för instrument. Japp, finns one-player-läge då man helt enkelt väljer om man vill sjunga, trumma eller spela gura. Är man lite skillad kan man fixa ett mic-stativ och sjunga samtidigt som man rockar med guran. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Tricket är att jag hittat Guitar Hero Aerosmith med gitarr för 450 spänn. Och gitarren fungerar även till Rock Band, liksom Singstar-mikrofonerna. Därav frågan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Btw 2, TF hade chansen att få prova på detta magnifika spel men hans lokalsinne (och ev några bajsblöjor) satte P för hela äventyret.Bah! F,ö vill jag ha öl inom räckhåll när vi ses. Utifall du skulle vara en torr och tråkig typ @ Othello. Varför inte skippa alla instrument och skaffa Singstar istället *edit* Right, du hade redan Singstar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Tricket är att jag hittat Guitar Hero Aerosmith med gitarr för 450 spänn. Och gitarren fungerar även till Rock Band, liksom Singstar-mikrofonerna. Därav frågan. Nej, det gör de inte. Rock Band-folket har lagt in en patch för att det ska funka men GH-människorna vägrade att gå med på det så så vitt jag vet fungerar det icke... Vet ej med mickarna dock... Edit: Det finns väl inget som hindrar att man kan ha både GH och RockBand iofs? 450 spänn är ju en bra deal, tycker att du ska slå till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Fixa Rockband så kan jag komma och låna dina ungar nån helg så du kan få ro att göra annat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 GUitar hero World tour kanske man kan vänta på??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Fast varför sponsra Aerosmith liksom? Minns nån "Pink"? *rysa* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Nej, det gör de inte. Rock Band-folket har lagt in en patch för att det ska funka men GH-människorna vägrade att gå med på det så så vitt jag vet fungerar det icke... Det kom en patch för en månad sedan, den fungerar. Min kollega här på rummet skriker ljudligt om att han redan spelat igenom en tredjedel av Rock Band med sin Guitar Hero-gitarr (och med Singstar-mikrofonerna). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffi Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Yes guitar hero gitarrerna ska fungera utmärkt med rockband, billigare och mindre plastinstrument i lägenheten ftw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Åh fan! Hur finner man denna patch? Eller det kommer upp automatiskt med systemuppdatering? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Jennez: Patchen var tydligen inkluderad i en standardpatch. Jag jobbar ikväll. Vad gör ni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Jennez: Patchen var tydligen inkluderad. Jag jobbar ikväll. Vad gör ni? Jag kastar oavbrutet upp det lilla jag försöker få ner i min kurrande mage. Annars inget speciellt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Minns nån "Pink"? Min första singel. Good times. Edit: Oj, meltdown efter ett par ljumna. Jag menar en singel med The Pinks, inte något skräp av Aerosmith. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Jennez: Patchen var tydligen inkluderad i en standardpatch. Vilken konsol är det ni pratar om? Eller är det så att GH-gitarrerna funkar till Rock Band på alla konsoler? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts