gdaily Postad 3 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Urk, 10k marker och 10-20 i blindar på 550-satten. Jag kommer bli fett uttråkad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Spelar uselt i dag. * Ute ur Betfair 55, men dubblat upp i 550 * Ute på Stars FPP-tjofräsen (inget jag gråter för), men dubblat upp på Unibet ngra gånger, och halverat mig några gånger. Har dubbel startsack nu. * iPoker börjar nu. Kissnödig är man också... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Kissnödig är man också... Laptopen är grinderns bästa vän.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Usch idag var allt kallt, åkte precis ur sista (Unibet) med JJ mot KQ. I morgon är det EPT-satte. Sedan ska jag nog ine spela mer resten av veckan, har MYCKET jobb som måste göras. Okej om Finnkampssattarna drar igång, eller andra EPT London, men annars ska jag vila ett tag (till Betfairs 20-garanti WSOP Europe och deras PLO-satellit). September är ändå körigt med EPT Barcelona och WSOP Horse. Ser verkligen fram mot de två minisemestrarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Shahin säger (20:36):Du har missat massa action Shahin säger (20:36): du suger som pokeragent Bra followup på ett skämt vi drog för två månader sedan när jag ironiskt sade att jag ville bli "pokeragent" och frågade om jag kunde få Shahin som klient. Iaf, PFs homeboy Shahin slog Livb112/Adonis112 i något 50-matchsrace. Bra där. Det var väl ingen som förväntade sig något annat? Själv har jag överlevt två dagar på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Ösregn+shorts+t-shirt+sandaler+15 graders värme i fyra timmar är inte direkt nöten om man så säger. Fru och barn var dock iklädda regnkläder, men jag är ju IT-nisse till vardags så jag äger inte något sådant trams. Det är manligt att vara nedkyld och inte bry sig. Vattenplaning på vägen hem, två bevittnade olyckor varav en var en ambulans som troligen voltat (den hade inbucklat tak och alla rutor krossade men stod på rätt köl när vi åkte förbi) var inte heller det nöten. Dessutom såg vi en snubbe som prejade en annan. Och inte så där "ohhh, han skar av min körväg en smula" utan mer "DU LIGGER FÖR NÄRA SÅ JAG SKALL PREJA DIG NÄR DU FÖRSÖKER KÖRA OM DIN JÄVLEL!!!". Vi pratar prejning/blockning av omkörning i 90 km/h med två bilar på fel sida om heldragen mittlinje. Normalt i ösregn med vattenplaningsbenäget underlag. Vilka idioter det finns. Att komma hem helskinnad var dock trivsamt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Omanligt att släppa förbi folk jue. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_J Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Tur att jobbet som komisk sidekick i den här dagboken redan är tillsatt. Vem fan letar filmer på youtube med tjocka kvinnor förresten? Ja, förutom Hjort då. Jaja, Hjort är hjort som det heter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johni428 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Vad heter du på Everest Ola? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Vad heter du på Everest Ola? Texaster (Ola är inte så hemlig med sina nicks). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Antag att det handlar om Londonsatelliten? Game on, finalbord nu, alal har hyggliga stackar. Ett prispaket, sedan 2400 till tvåan ner till 450 till sjuan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Har som vanligt haft otur med bra kort och grisröta med dåliga... och stulit extremt mycket denna tävling, tror alldrig jag har stoppat in alla markerna så ofta som denna gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Skönaste kommentaren i chatten Någon fransman säger något om att Texaster mycket aggressif (på franska). En på engelska svarar då: So typical frensh to say such at thing. However that is exactly why you never have won any war. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Fyra kvar, ligger distansierad trea, med en shortie... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Tre kvar, ligger tvåa men jämt 2/3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Två kvar, ganska lika Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Fan, blev en coinflip med A8 mot hans 33, han träffade triss och då hade han 120k mot mina 6k... Han vann till slut, får trösta mig med $2.496 Surt dock, kan man inte vinna två av två? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
geten1 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 wp iaf gdaily! u are such a hero.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Kul och höra railtardsen som tycker man är en idiot för att man ställer AI med stackarna 20k och blindar 800-1600 eller 1k-2k... Jag skiter väl i om jag kommer sexa eller sjua Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Fan, blev en coinflip med A8 mot hans 33, han träffade triss och då hade han 120k mot mina 6k... Han vann till slut, får trösta mig med $2.496 Surt dock, kan man inte vinna två av två? Wp iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Vattenplaning på vägen hem, två bevittnade olyckor varav en var en ambulans som troligen voltat (den hade inbucklat tak och alla rutor krossade men stod på rätt köl när vi åkte förbi) var inte heller det nöten. ...och nu finns den med på bild här! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Ja jäklar, där ser man. Hoppas allt gick väl med de som åkte i ambulansen. Idag försökte jag ta mig till jobbet. Det gick sådär, Essingeleden var avstängd och skulle enligt radion vara så i ett par timmar. Jag åkte hem, satte mig för att jobba och blev då inkallad på ett möte inne i stan istället. Så nu är jag inne i city. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Wp iaf. Jag är irriterad på mig själv för coinfliphanden. Irriterad för att jag blixtsynade, nu var det typ en 5050 med lite döda i mitten, så det var okej, men a) Han var lite väl tight, jag kunde kanske spelat ut honom i stället om jag la mig b) Han kunde ju faktiskt haft bättre... Alltså, jag säger inte att jag gjorde rätt eller fel, jag vägrar fundera på det för då blir jag bara sur. Däremot så är jag småsur för att jag blixtsynade, jag kunde väl tagit någon sekund och funderat på alternativen. Sedan kanske jag kommer fram till att syn (eller fold) är det rätta ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mallakna Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Vad nickar Ola på Boss? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Vad nickar Ola på Boss?Blandat, och ett av de få nick som jag har hemligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mallakna Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 OK, vad tråkigt men jag förstår. GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts