Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.

gdaily

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar uselt i dag.

* Ute ur Betfair 55, men dubblat upp i 550

* Ute på Stars FPP-tjofräsen (inget jag gråter för), men dubblat upp på Unibet ngra gånger, och halverat mig några gånger. Har dubbel startsack nu.

* iPoker börjar nu.

Kissnödig är man också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch idag var allt kallt, åkte precis ur sista (Unibet) med JJ mot KQ.

I morgon är det EPT-satte. Sedan ska jag nog ine spela mer resten av veckan, har MYCKET jobb som måste göras. Okej om Finnkampssattarna drar igång, eller andra EPT London, men annars ska jag vila ett tag (till Betfairs 20-garanti WSOP Europe och deras PLO-satellit). September är ändå körigt med EPT Barcelona och WSOP Horse.

Ser verkligen fram mot de två minisemestrarna.

Länk till kommentar

Shahin säger (20:36):

Du har missat massa action

Shahin säger (20:36):

du suger som pokeragent :P

Bra followup på ett skämt vi drog för två månader sedan när jag ironiskt sade att jag ville bli "pokeragent" och frågade om jag kunde få Shahin som klient. Iaf, PFs homeboy Shahin slog Livb112/Adonis112 i något 50-matchsrace. Bra där. Det var väl ingen som förväntade sig något annat?

Själv har jag överlevt två dagar på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby.

Ösregn+shorts+t-shirt+sandaler+15 graders värme i fyra timmar är inte direkt nöten om man så säger. Fru och barn var dock iklädda regnkläder, men jag är ju IT-nisse till vardags så jag äger inte något sådant trams. Det är manligt att vara nedkyld och inte bry sig.

Vattenplaning på vägen hem, två bevittnade olyckor varav en var en ambulans som troligen voltat (den hade inbucklat tak och alla rutor krossade men stod på rätt köl när vi åkte förbi) var inte heller det nöten. Dessutom såg vi en snubbe som prejade en annan. Och inte så där "ohhh, han skar av min körväg en smula" utan mer "DU LIGGER FÖR NÄRA SÅ JAG SKALL PREJA DIG NÄR DU FÖRSÖKER KÖRA OM DIN JÄVLEL!!!". Vi pratar prejning/blockning av omkörning i 90 km/h med två bilar på fel sida om heldragen mittlinje. Normalt i ösregn med vattenplaningsbenäget underlag. Vilka idioter det finns.

Att komma hem helskinnad var dock trivsamt.

Länk till kommentar

Skönaste kommentaren i chatten

Någon fransman säger något om att Texaster mycket aggressif (på franska).

En på engelska svarar då: So typical frensh to say such at thing. However that is exactly why you never have won any war.

Länk till kommentar

Ja jäklar, där ser man. Hoppas allt gick väl med de som åkte i ambulansen.

Idag försökte jag ta mig till jobbet. Det gick sådär, Essingeleden var avstängd och skulle enligt radion vara så i ett par timmar. Jag åkte hem, satte mig för att jobba och blev då inkallad på ett möte inne i stan istället.

Så nu är jag inne i city.

Länk till kommentar

Wp iaf.

Jag är irriterad på mig själv för coinfliphanden. Irriterad för att jag blixtsynade, nu var det typ en 5050 med lite döda i mitten, så det var okej, men

a) Han var lite väl tight, jag kunde kanske spelat ut honom i stället om jag la mig

b) Han kunde ju faktiskt haft bättre...

Alltså, jag säger inte att jag gjorde rätt eller fel, jag vägrar fundera på det för då blir jag bara sur. Däremot så är jag småsur för att jag blixtsynade, jag kunde väl tagit någon sekund och funderat på alternativen. Sedan kanske jag kommer fram till att syn (eller fold) är det rätta ändå.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...