Gå till innehåll

Support svarade ej på 3-4 mail ang uttag, nu är jag AVSTÄNGD!


pureplayaz

Recommended Posts

Mailade supporten ett antal gånger ang withdrawals. Fick inte ut nån deg till mitt neteller trots att alla uppgifter stämmer/är lika på FTP som på neteller.

 

Mailade - Inget svar. Mailade igen, inget svar. Mailade igen och inget svar.

 

Nu när jag tänkte sätta mig ner och slaska så fungerade inte mitt lösen, försökte resetta lösenordet men kommer inte in med nya som jag fick skickat till mig heller.

 

FY I HELVETE, INGEN INFO, INGA SVAR PÅ MINA MAIL. NADA!

 

Hoppas du som är "ansvarig" för ftp här på pokerforum kan ge mig nått jävla vettigt svar varför detta händer. Du kan pma privat, men skriv gärna här, fler än mig vill nog höra en kass ursäkt offentligt.

 

FY FAN, RÅDER ALLA ATT DIREKT SLUTA SPELA PÅ FTP, DESSUTOM RYKTAS DET OM BOTTAR TILL HÖGER OCH VÄNSTER, SÅ TA INGEN RISK. FLY SKITEN!!!!!!!

 

tack

/pp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet med mig att de är otroligt dåliga på supportsidan. sämsta supporten jag någonsin haft att göra med, av alla sajter. veckovisa väntetider på att få ett svar på ett ärende, spelar ingen roll om kontot är låst med flera tusen dollars i, de tar ändå veckor för dom att få röven ur att svara.

 

tyvärr så är klienten den bästa jag någonsin spelat på och turnernigsutbudet är helt outstanding, så för de som FTP funkar bra för är det bara att gratulera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet med mig att de är otroligt dåliga på supportsidan. sämsta supporten jag någonsin haft att göra med, av alla sajter. veckovisa väntetider på att få ett svar på ett ärende, spelar ingen roll om kontot är låst med flera tusen dollars i, de tar ändå veckor för dom att få röven ur att svara.

 

tyvärr så är klienten den bästa jag någonsin spelat på och turnernigsutbudet är helt outstanding, så för de som FTP funkar bra för är det bara att gratulera.

 

 

Kan bara hålla med, dessutom har dom klient för mac. Satan i gatan att dom är så kassa. FAN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej pureplayaz & jinxad,

 

Tråkigt att ni har haft dåliga upplevelser när ni mailat till oss på support@fulltiltpoker.com

 

Jag kan tyvärr inte svara definitivt på vad som hänt i detta fallet pureplayaz, inte heller diskutera enskilda konton på ett öppet forum. Om du beskriver lite kortfattat och generellt vad problemet var så kanske jag kan sprida lite ljus över vad som gick snett?

 

Desto roligare att höra att ni uppskattar vår mac version!

 

Har ni misstankar om regelbrott eller fusk rekommenderar jag att ni skickar en rad till security@fulltiltpoker.com så att vi kan hjälpas åt att stävja sånt beteende.

 

Med vänlig hälsning

 

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...