Aike Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Ja, hur vinner man egentligen mot Kungrikard på Svenska Spel? Några tips? Citera
kravmärkt Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 har du inget bättre för dig? Citera
FiSherman63 Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Ja, hur vinner man egentligen mot Kungrikard på Svenska Spel? Några tips? Jävligt tveksamt inlägg. Citera
AdslVerbe Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 8-) Hur förlorar man mot han???? Närå, det är väl bara att vänta in rätt läge. Med tanke på hur tight han är så dyker dom ju inte upp så ofta. Han e duktig. Citera
Aike Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 har du inget bättre för dig? Nej. Citera
Aike Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 Jävligt tveksamt inlägg. Tack för ditt intelligenta svar. Citera
Aike Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 8-) Hur förlorar man mot han???? Närå, det är väl bara att vänta in rätt läge. Med tanke på hur tight han är så dyker dom ju inte upp så ofta. Han e duktig. Jo, det är han (tajt och duktig). Men han bluffar på tajta bord rätt ofta samt går nog att betta ut i en multipott om han anser att du är tajt. Men syftet med tråden var att få andra konkreta förslag, inte trams som några andra verkar få det till. Citera
Appel Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Jag skulle föreslå att inte jaga en speciell spelare som (antagligen) är bättre än vad du är. Det är alltid mera lönande att hitta sämre spelare än att klura ut att vinna mot de bättre. Självklart kommer det lägen i en spelliv när även sånt måste räknas med, men jag skulle tro att det är en bit dit. Citera
AdslVerbe Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Jag skulle föreslå att inte jaga en speciell spelare som (antagligen) är bättre än vad du är. Det är alltid mera lönande att hitta sämre spelare än att klura ut att vinna mot de bättre. Självklart kommer det lägen i en spelliv när även sånt måste räknas med, men jag skulle tro att det är en bit dit. Good call. Citera
Aike Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 Jag skulle föreslå att inte jaga en speciell spelare som (antagligen) är bättre än vad du är. Det är alltid mera lönande att hitta sämre spelare än att klura ut att vinna mot de bättre. Självklart kommer det lägen i en spelliv när även sånt måste räknas med, men jag skulle tro att det är en bit dit. Det är sant att det är bättre att hitta pengaspridare än spela med de bra. Samtidigt har alla spelare läckor. Att kategorisera spelare efter bara "bra, dålig", deras PT-stats eller ens anteckningar om dem innebär att man förlorar mycket i värde. Citera
Opteron Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Raisa jobbigt i position är väl enklast. Syna inte hans värdebettar. Citera
Aike Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 Raisa jobbigt i position är väl enklast. Syna inte hans värdebettar. Det låter vettigt. Antar att det både gäller pre och på floppen. Citera
FiSherman63 Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Jävligt tveksamt inlägg. Tack för ditt intelligenta svar. På vilket sätt förtjänar ditt inlägg ett "intelligent svar"? Förövrigt anser jag mitt svar vara "intelligentare" än ditt inlägg, då du antagligen inte ens reflekterat över det etiskt tveksamma i din fråga. Citera
Aike Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 På vilket sätt förtjänar ditt inlägg ett "intelligent svar"? Förövrigt anser jag mitt svar vara "intelligentare" än ditt inlägg, då du antagligen inte ens reflekterat över det etiskt tveksamma i din fråga. Hur menar du? Citera
cab Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Vilka nivåer spelar han? aldrig sett killen ens.. Citera
Aike Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 Vilka nivåer spelar han? aldrig sett killen ens.. 0,5/1 kr mest. Han har en egen dagbok här och postar under namnet Aspelin. Citera
Patfor Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Kungrikard är riktigt jobbig på 0,5/1. Har ingen spelare med så bra stats som honom i min PT. Trots att jag själv ligger på runt 15BB per bord och timme så brukar jag lämna bordet om han sätter sig vid bordet. Löjligt svårt att få betalt och han tar ofta själv riktigt bra betalt. Anser själv att det vinnande spelet mot honom är att just undvika honom. /Patfor Citera
Kongas Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Går tyvvär inte, samma uppdrag som att jaga skatten där regnbågen slutar, det går inte. Nejmen sätt dig i position på honom, stjäl mkt å 3 betta pre, lägg dig för omslag.. tillslut gör han nåt galet med sin A-10 suited den gode kungen och vips har du en kruka av guld.. Citera
FiSherman63 Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Hur menar du? I rest my case... EDIT: Varnad för enbart nonsen och levling av dig i den här tråden./ appel Citera
Ormbunke Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Löjligt svårt att få betalt och han tar ofta själv riktigt bra betalt. Anser själv att det vinnande spelet mot honom är att just undvika honom. /Patfor Eller bluffa mycket mot honom och aldrig syna? Eller nöja dig med "oavgjort" mot honom och försöka slå de andra spelarna? Citera
Zyr Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 jag vet hur man får edge över honom, $1000 så berättar jag Citera
DrRoland Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Kan ju börja med att ge fan i att betala av honom. Ska väl inte vara så svårt att vika mot en kille som huvudsakligen spelar nötterna? Citera
vessel89 Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Kunde inte ni gjort en tråd om någon mer intressant som inte sitter och säljer nötter på lowlimit? Citera
Recommended Posts