SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Stå på dig! Skriv i Everest-tråden här på PF och gör dig hört! Tyvärr tror jag det kommer bli svårt att få stålarna dock Ha en backup plan, typ några k turnerings-tickets eller nåt... /SK Citera
gEeWhiZm8 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Om du inte får paketet/nån fet kompensation är det hära det värsta jag hört Citera
FilenAce Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Everest är största skämtet.. Fattar inte hur folk fortf kan spela på den siten. Inte första gången man ser någon bli av med $ från den skitsidan Citera
pwned Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 fy fan va dåligt!där kommer ja aldrig sätta min fot!! Citera
sTARVIN89 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Detta verkar ju vara en riktig tabbe från everest sida. Får du ingen kompensation för detta är det ju pinsamt, jag menar har du kommit till en HU och tror du är garanterad ett pris så tar du väl inte matchen på så stort allvar? Även om du nu misstänkte att bara 1:an får pris när du väl var inne HU matchen och förlorade så måste dem ju kompensera dig för att ha skrivit att 2 stycken får pris. Sen att du har screenshot på detta är ju en otrolig tur, då det är ett schysst bevis. Lite overkill att överklaga såna här saker, men seriöst så här kan dem väl inte hålla på? "oj vi uppdaterade lite fel, ledsen". Det MINSTA dem kan göra är ju att ge tillbaka inköpspengarna, men själv hade jag krävt mer... och det vill nog du också ha . Hoppas det går bra... Citera
hajen Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 De har 10 paket avsatta för sina onlinespelare på 5 st D.E kval Man tycker det skulle var enkelt för dem att stryka ett kval och ge dig plats. Förresten går ju texten inte ovanstående ihop i sådant fall heller, det blir ju 2pkt /kval Citera
sexyterran Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 O TACK för att kommentaren "öhh duhar ju ändrat de i PS" har kommit! Förväntade mig nästan att de va de första folk skulle skriva du menar att den inte kommit? eller? tycker verkligen det e pissröv, du borde få en plats. fuck everest... jävla nollor. Citera
NazguLKiNG Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Hehe du har givetvis rätt menar att den inte kommit =) Dax o starta ett konto på 2+2 o dela med mig av mina erfarenheter kanske? Absolut, det här kan dom fan inte bara skita i hur som helst! Citera
KingCosmoKramer Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Everest är pålitliga.... Har hört att vip-shopen kommer snart också!!! Citera
bigdwarf Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Hehe du har givetvis rätt menar att den inte kommit =) Dax o starta ett konto på 2+2 o dela med mig av mina erfarenheter kanske? ja seriöst gör det, dom ska fan inte få gå omärkta förbi detta! Citera
Skogiss Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Du får ursäkta min arrogans men detta får man vara beredd på om man spelar på Everest. Det är en sån jävla skit site, skulle aldrig stoppa min fot där igen. Citera
maskineri Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 det är faktiskt bortom mitt förstånd hur f-n man lirar på everest. varför gör du det? en imo ren skitsite. Citera
sexyterran Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Du får ursäkta min arrogans men detta får man vara beredd på om man spelar på Everest. Det är en sån jävla skit site, skulle aldrig stoppa min fot där igen. det är faktiskt bortom mitt förstånd hur f-n man lirar på everest. varför gör du det? en imo ren skitsite. tror svaret är: fiskkkkkkkkkkkktätt Citera
Sladdafan Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Nästan ett kaffedoppinlägg Citera
Roob Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Stå på dig, tjata hål i everestsupportens huvud, ge dig inte för helvete! 13k dellertos är inga småpengar! Citera
hampulito Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Fyfan blir grymt förbannad när jag läser det där. Spelar inte så mycket på evp för tillfället men blir några händer då och då mn inte en hand till kommer spelas förän du fått kompensation. Citera
SethCohen Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Detta avgjorde direkt att jag aldrig kommer sätta in pengar på everest iaf.. Stå på dig bara! Citera
Recommended Posts