mrfiskman Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Jag håller på att steka bacon och köttfärs som jag ska blanda med pasta och sen ha grillkrydda på. Citera
tommie88 Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Precis slukat en godispåse Citera
MikeTime Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Iskallt vatten å en bulle.... Citera
CecceH Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 ...snus *kvälj...satt för länge med det,,, ..fyfan* Citera
MikeTime Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 bacon och köttfärs grillkrydda godispåse Grillade revben och chips. tårta ...snus Jävlar vad hungrig jag blev.... Citera
Gummo Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Glögg och pepparkakor. ICAs saftglögg med STÖN Vodka i. Funka faktiskt riktigt bra även om en glöggälskare som jag nästan började gråta då jag missade Blossasläppet idag... Citera
FreePlopp Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Pöooogänns Saffransgifflar Citera
Klyka Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 STÖN Vodka Finns det i Sverige också? Eller har du också importerat från Tallin? Citera
okocha Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Grillade revben och chips. lol, käkade också det nyss. Citera
tommie88 Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Farligt att läsa denna tråden, blir ju hungrig... dags för nattamacka och ägg Citera
Jennez Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Käkade just en slice Dallas-Pizza med ett stort, iskallt glas JO apelsin-äpple-mandarin-juice. Kändes gott och avslappnande efter ett plus på (för min del) smått fantastiska $1000 i CG. Min enskilt bästa CG-session i livet. Snart tänkte jag bre fem skorpor, kasta ner de i en skål och ösa på med Skånemejeriers lättmjölk. För er som oroar sig för min vikt kan jag meddela att jag går till gymmet imorgon. Citera
FreePlopp Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Snart tänkte jag bre fem skorpor, kasta ner de i en skål och ösa på med Skånemejeriers lättmjölk. För er som oroar sig för min vikt kan jag meddela att jag går till gymmet imorgon. Nu är inte Jag hungrig längre iaf... Citera
Jennez Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Nu är inte Jag hungrig längre iaf... Vad snackar du om? Skorpvälling ffs! Är det kanske en regional företeelse? Kan förstå att det inte låter särskilt gott men jag lovar, det är värt att prova. Citera
okocha Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Käkade just en slice Dallas-Pizza med ett stort, iskallt glas JO apelsin-äpple-mandarin-juice. Kändes gott och avslappnande efter ett plus på (för min del) smått fantastiska $1000 i CG. Min enskilt bästa CG-session i livet. Snart tänkte jag bre fem skorpor, kasta ner de i en skål och ösa på med Skånemejeriers lättmjölk. För er som oroar sig för min vikt kan jag meddela att jag går till gymmet imorgon. bearnaisesås till det? Citera
mrfiskman Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Käkade just en slice Dallas-Pizza med ett stort, iskallt glas JO apelsin-äpple-mandarin-juice. Kändes gott och avslappnande efter ett plus på (för min del) smått fantastiska $1000 i CG. Min enskilt bästa CG-session i livet. Snart tänkte jag bre fem skorpor, kasta ner de i en skål och ösa på med Skånemejeriers lättmjölk. För er som oroar sig för min vikt kan jag meddela att jag går till gymmet imorgon. Jag oroar mig för dig men om du lovar att gå till gymmet direkt imorgon så är ju allt lugnt. Citera
Klyka Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Inte för att det låter gott, men jag kan typ nästan eventuellt möjligen kanske (ska jag fortsätta?) se att det kan finnas en poäng med skorpvälling. Men bredda med smör?? Citera
Recommended Posts