sulla Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Har nu sett Ola mm i otaliga inlägg och artiklar skriva ordet statestik, något som nu börjat irritera mig till den grad att jag bara måste skriva av mig. Ola som till synes är en bildad man borde inte hålla på med såna uppenbara felskrivningar. Skärpning alla! Citera
gdaily Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Har nu sett Ola mm i otaliga inlägg och artiklar skriva ordet statestik, något som nu börjat irritera mig till den grad att jag bara måste skriva av mig. Ola som till synes är en bildad man borde inte hålla på med såna uppenbara felskrivningar. Skärpning alla! Jag är ursel på att stava. Det är faktiskt ett litet handikapp när man mer eller mindre är journalist... Citera
Jennez Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Jag är ursel på att stava. USEL heter det! Citera
Saint_Bjorn Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Jag är ursel på att stava. Det är faktiskt ett litet handikapp när man mer eller mindre är journalist... "Schornalist" stavas det. Citera
Joey Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 USEL heter det! Eller möjligen urusel, jag har alltid undrat vilket han menar.. Citera
PeO Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 igentligen/egentligen ser man också ofta. Ca 225 000 träffar på Google säger inte emot. Citera
Saint_Bjorn Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 igentligen/egentligen ser man också ofta. Ca 225 000 träffar på Google säger inte emot. Har för mig att moderator Apple är rätt ursel på just den. Citera
SoderKrippa Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Har för mig att moderator Apple är rätt ursel på just den. Han stavas Appel Sjukt kul tråd /SK Citera
mrfiskman Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Sluta clanka ner på Ola. Citera
Klyka Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Eller möjligen urusel, jag har alltid undrat vilket han menar.. Evigheten börjar kl 20:48? Citera
Jennez Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Eller det grymt störande ”jag är den ända som kan stava”. Lika störande är ”från mitt håll sätt”... Enda anledningen till att jag inte börjar massmörda är att jag är emot kroppsarbete. Citera
FiSherman63 Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Eller det grymt störande ”jag är den ända som kan stava”. Lika störande är ”från mitt håll sätt” "Jag är den ända som kan stava, från mitt hål sett" makes sense, på något sätt... Citera
Supertequila Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 "Jag är den ända som kan stava, från mitt hål sett" makes sense, på något sätt... LOL Citera
Recommended Posts