Gå till innehåll

Brödrautmaningen !


Mangi

Recommended Posts

Tjenix!

 

Sorry för att jag inte har uppdaterat ställningen lr nått sånt, har varit en hektisk vecka.

Just nu så sitter jag o tar en 5 minuters paus från allt packande, skall till åbo om 1 timme, min morbrors fru (som är polack) har skrivit en doktorsavhandling så vi ska dit för att gratulera hon. Hon har tydligen planerat en fet jävla middag för alla som känner hon = 1200 polacker. Synd bara att dom är katoliker, annars skulle man ju ha goda odds åtminstone. :D

 

 

Nåja, för brorsan går det mindre bra, jag titta på lite och han lirar bra, men hans jävla rigg är sjuk, 2 outare träffar på river konstant och diverse äckligheter.

Så ställningen är nu:

 

Mange: 310

Toffe: under 200

 

Ha det bra, återkommer på söndag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, vi har hunnit spela lite. :)

 

Det har tyvärr inte blivit mkt spelande på den sista tiden, men som sagt, lite har vi hunnit med.

Jag har lyckats med att fixa världens jävla monsterförkylning, vilket gör att allting går lite segare i skallen. Så denna dag har varit riktig tung, eftersom jag inte kan vara borta från skolan för då får jag avbruten kurs i biologi. Så jag resonera såhär:

Jag kan må piss, men lära mig om vad en albinomorsa och en "vanlig" farsa har för chans att få en albinounge.

eller

Chilla hemma, tycka synd om mig själv, masturbera så kraftigt så att man får lika grova förhårdningar på bönstjälken som man har på händerna efter all viktlyftande.

 

Eftersom albinos e rätt balla, väljer jag det första alternativet. Och jag diggar inte skavsår på äggplantan, hände i mina yngre dar en gång efter en halsmandeloperation. Ingen höjdare.

 

Resultat:

Mange: 333

Toffe: kring 200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...