Gå till innehåll

Cyntax lägger ner dagboken & startar blogg!


Cyntax

Recommended Posts

Oktober =/, den som väntar på nåt gott väntar... nja fuck that, man väntar alltid för länge men man får väl nöja sig med OS så länge I guess
Tack. Det blir lagom med tid för mig att förbereda mig! :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 511
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

9-max Seat #2 is the button

Seat 1: piokari (1500 in chips)

Seat 2: Lupo24 (1490 in chips)

Seat 3: som0 (1480 in chips)

Seat 4: CaratPoker (1500 in chips)

Seat 5: JAJAVI (1500 in chips)

Seat 6: altocampo (1113 in chips)

Seat 7: derMicha (1500 in chips)

Seat 8: Schmitzer1 (1500 in chips)

Seat 9: Samupro (1917 in chips)

som0: posts small blind 10

CaratPoker: posts big blind 20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to CaratPoker 4 of Hearts3 of Diamonds

JAJAVI: raises 20 to 40

altocampo: folds

derMicha: folds

Schmitzer1: folds

Samupro: calls 40

piokari: folds

Lupo24: folds

som0: calls 30

CaratPoker: <<<--- Ser ni floppen här? Vilka kort spelar ni och vilka spelar ni inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fold, men om jag skulle se floppen så skulle jag bara spela vidare om jag

lyckades träffa 2par,triss,stege.

Låter sunt. Med tanke på miniraisen så borde man kanske egentligen folda? (men om man suttit på sb och lika många limpat kan man spela?) Miniraisen tyder ofta på (på de små nivåer jag spelar) att Fi har AA-QQ och vill ha mera action.

Resultatet var att jag limpade med och fick ingen större träff. Det blev fold sen. ... Men det var en satellite (steps 2 till EPT/Barcelona) och jag tog en plats till steps 3. HEJJA!

 

.... nu blir det pannkakor och sen tar jag kidsen till stranden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helg! Svärfar fyller 60 idag, det blir dunderfest med gratis sprit hela kvällen. Det betyder att det inte blir någon poker ikväll.

 

En polare har länge tjatat på mig att jag ska spela på hans/deras skin. Igår var det äntligen dags att ladda ner klienten och testa. In med $20 och röja! SUCCÉ! Spelade lite igår och en stund idag. Började med NL4, gick trögt. In på NL20 med $16 och dubbla upp. In på NL100 med $20 8-) Totalt högst tre timmar, +$156 :) Inte illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helg! Svärfar fyller 60 idag, det blir dunderfest med gratis sprit hela kvällen. Det betyder att det inte blir någon poker ikväll.

 

En polare har länge tjatat på mig att jag ska spela på hans/deras skin. Igår var det äntligen dags att ladda ner klienten och testa. In med $20 och röja! SUCCÉ! Spelade lite igår och en stund idag. Började med NL4, gick trögt. In på NL20 med $16 och dubbla upp. In på NL100 med $20 8-) Totalt högst tre timmar, +$156 :) Inte illa.

Jag dricker för sällan :( därför blir jag bakis av lite öl också. :roll: skärpning! Det måste bli mer öl och sprit i framtiden! ;-)

 

Det blev ändå lite poker ikväll. Mest NL50/sh +$88.

 

Imorrn måste jag fixa en deklaration till en forumit. Krångligt och bökigt då han har drygt 100 aktieaffärer med diverse splittar och utdelningar/avknoppningar. Jättekul att räkna GOB.

 

Simma lugnt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här dagboken är nu nedlagd.

 

Jag spelar allt mindre poker och gör så mycket mer av allt annat. Vill ha en dagbok/blogg som är lite mer om allt, inte bara poker... och fler läsare.

 

Den där Cyntax är t.ex. en jäkla bra kock, ser en del filmer, kan en del juridik, har studerat en massa olika kurser, reser, filosoferar, tycker och tänker osv osv. Det finns mycket annat att skriva om än bara poker. Därför lägger jag ner det här och startar en blogg: Livet med Cyntax!

 

Simma lugnt!

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här dagboken är nu nedlagd.

 

Jag spelar allt mindre poker och gör så mycket mer av allt annat. Vill ha en dagbok/blogg som är lite mer om allt, inte bara poker... och fler läsare.

 

Den där Cyntax är t.ex. en jäkla bra kock, ser en del filmer, kan en del juridik, har studerat en massa olika kurser, reser, filosoferar, tycker och tänker osv osv. Det finns mycket annat att skriva om än bara poker. Därför lägger jag ner det här och startar en blogg: Livet med Cyntax!

 

Simma lugnt!

/Cyntax

 

ok synd... hade varit roligt att veta mer hur det går i juridiken. Kommer försöka kolla din blogg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men för helvete! Är ni helt puckade? Jag lägger ner dagboken ... det betyder inte att jag försvinner från pokerforum.nu! :mrgreen: Det betyder inte heller att jag slutar spela poker helt. Det blir ungefär samma mängd som tidigare ... dvs ganska lite.

Har jag inte berättat att jag har ett litet sidoprojekt på g med en av forumets största profiler? Jag hoppas det blir allvar i september/oktober eller så. Då ska ni få se på fan!

So long suckers!

/Nicke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...