Sharktilt Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Nu orkar jag inte med en massa trollinlägg....Jag spelade 10-20 FL och spelaade 3 bord......jag floppade set vid alla bord samtidigt och förlorade alla 3....RR färg vid ett och enkelklonk färg vid ett och RR stege(hålpipstegdrag sen öppet) vid ett ....räkna på den ni!!! Citera
Sharktilt Postad 13 November , 2007 Författare Rapport Postad 13 November , 2007 far åt helvete...troll Citera
stackbrat Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 far åt helvete...troll indeed. Dina 2 inlägg i detta forumet visar verkligen vem som är chef o inte. Citera
Sharktilt Postad 13 November , 2007 Författare Rapport Postad 13 November , 2007 lol...har postat tidigare under annat nick...råkade glömma mitt pw....nu har ni alla lyckats övertala mig att inte posta mer...nånsin...duktigt av er...(tråkigt nog har jag verkligen tyckt att stackbrat varit en trevlig snubbe) Citera
Juggler Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Gick ju sådär det här. Låser tågkraschen. Citera
Recommended Posts