tamtaram Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Jag är rätt oerfaren på PLO och det här var en situation där jag kände mig osäker. UTG har $55 i stackdjup, jag täcker, och spelar hyfsat tajt, dvs spelar inte alla händer UTG har inte visat alltför många händer. Den enda jag reagerade över var en KKKx som spelades från CO. Hero: UTG: Call $1 UTG+1,CO: Fold Button: Call $1 SB Call $0.5 Hero: Check Flop: (Pot $4 (-rake, kommer inte ihåg exakt siffra) Hero: Check UTG Bet $4 SB, Button:Folds Hero: Calls $4 (Synar för att se vad som händer på turn, bra eller anus?) Turn: (Pot $11-$12) Hero: Check UTG Bet $5.75 Hero: ? Vad gör man här? Jag har fortfarande tredjenöten. Nu slår stegen och toppsett mig? Edit: Fixade till handhistory Citera
LOTTO111 Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Jag hade slagit om flop först och främst. Är han kvar på turn och bettar ut så tar jag syn. Fjärdenöten är de btw Citera
tamtaram Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Postad 12 November , 2007 Jag hade slagit om flop först och främst. Är han kvar på turn och bettar ut så tar jag syn. Fjärdenöten är de btw Vad är planen för river? Citera
mr-flow Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 vet inte vad hans plan är men jag antar syn oavsett kort då du har mkt investerat och har ett set. slå om AI fyrtal kåk skulle jag göra på river. Nu ändrade jag mig. En tia är väl ändå ett fold kort. Speciellt Th Citera
tamtaram Postad 13 November , 2007 Författare Rapport Postad 13 November , 2007 Tack för svaren! Handen slutade så att jag checkraisade turn och han ställde, jag synade. Han hade JJQx som höll. Jag undrar om man skall spela min hand så hårt. Känns som att en person som bettar ut mot tre motståndare i PLO har en stark hand. I NLT är det ju givet spel att få in alla pengarna men i PLO? Citera
TomSelleck Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Två set är inte direkt nöten. Du blockar ju dig själv. Citera
Recommended Posts