mixidix Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Hej ! Varit ifrån en stund, hyffsad skillnad i antal besökare etc sen jag var här sist. Kul för er som håller i det. Till saken, behöver all typ av info kring R och E kan i alla fall grunderna i H, O och S. Gärna trådar, sidor och annat läsbart eller vilka misstag som är vanliga osv Citera
Travbana Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Enjoy! http://poker.about.com/od/pokervariations/g/HORSE.htm Citera
AndreasLundin Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Spelar en hel del HORSE på PokerStars, men skulle gärna spela på någon (för mig, boendes i Sverige) 'skattefri' sajt. Någon som har något tips? Citera
Gibson61 Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Spelar en hel del HORSE på PokerStars, men skulle gärna spela på någon (för mig, boendes i Sverige) 'skattefri' sajt. Någon som har något tips? Vad jag har sett så är det bara Stars och Full Tilt som har horse:-( Citera
ShazPur Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Vad jag har sett så är det bara Stars och Full Tilt som har horse:-( UltimateBet har också HORSE, men de är inte särskilt skattefria de heller... Citera
Gibson61 Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 vilket är den bästa horse sidan för cg tuneringar sit and gos i horse? var är det mäst trafik Borde vara stars. Har iofs inte testat UB än, men det känns som om det borde vara stars... Citera
HenkeCFC Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 finns det fortfarande ingen sida inom eu som har horse? Citera
Recommended Posts