Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...

don_sebbe

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

***** Hand 702118982 *****

75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit) - Friday, May 23, 2008 1:04:16 AM

Lydia 1 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Smutsfall (30075.00)

Plats 2: Himpan (13047.00)

Plats 3: Bareev (100146.04)

Plats 4: nabbes666 (61763.00)

Plats 5: svea616 (40116.90)

Smutsfall lägg LM 75.00

Himpan lägg SM 150.00

** Giv **

Smutsfall [N/A, N/A]

Himpan [N/A, N/A]

Bareev [N/A, N/A]

nabbes666 [Ek, 2k]

svea616 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Bareev Lägg

nabbes666 Höj till 600.00

svea616 Syna 600.00

Smutsfall Lägg

Himpan Lägg

*** Flop(Board): *** : [3s, Kr, Ds]

*** Bet Runda 2 ***

nabbes666 Satsa 1222.00

svea616 Syna 1222.00

*** Turn(Board): *** : [3s, Kr, Ds, 2r]

*** Bet Runda 3 ***

nabbes666 Satsa 3600.00

svea616 Syna 3600.00

*** River(Board): *** : [3s, Kr, Ds, 2r, 7h]

*** Bet Runda 4 ***

nabbes666 Passa

svea616 Satsa 4950.00

nabbes666 All-in 56341.00

svea616 Lägg

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 20954.00

Smutsfall Lägger mig Vinst: 0.00

Himpan Lägger mig Vinst: 0.00

Bareev Lägger mig Vinst: 0.00

nabbes666 Vinner potten Vinst: 20954.00

svea616 Lägger mig Vinst: 0.00

här är bluffen opteron kommenterade. wp nabbes :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BossMedia Game #701810337: Table Karin 1 - $50.00/$100.00 - No Limit Hold'em - 18:53:44 - 2008/05/22

Seat 4: whatashame ($28395.53)

Seat 5: nabbes666 ($20685.00)

nabbes666 posts the small blind of $50.00

whatashame posts the big blind of $100.00

nabbes666 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to nabbes666 King of ClubsQueen of Clubs

nabbes666 raises $400.00

whatashame calls $400.00

*** FLOP *** 10 of Hearts3 of Clubs9 of Spades

whatashame checks

nabbes666 bets $800.00

whatashame raises $2200.00

nabbes666 calls $2200.00

*** TURN *** 10 of Hearts3 of Clubs9 of Spades3 of Spades

whatashame bets $3600.00

nabbes666 raises $8300.00

whatashame goes all-in with $25795.53

nabbes666 goes all-in with $18085.00

*** RIVER *** 10 of Hearts3 of Clubs9 of Spades3 of Spades6 of Hearts

*** SUMMARY ***

Total pot $41355.00 | Rake $15.00

Board: 10 of Hearts3 of Clubs9 of Spades3 of Spades6 of Hearts

whatashame won ($0.00), showed King of DiamondsJack of Hearts

nabbes666 won ($41355.00), showed King of ClubsQueen of Clubs

Hahaha... stackars whatashame.

Fast dumt att bluffa någon utan foldknapp.

Länk till kommentar

***** Hand 702118982 *****

75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit) - Friday, May 23, 2008 1:04:16 AM

Lydia 1 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Smutsfall (30075.00)

Plats 2: Himpan (13047.00)

Plats 3: Bareev (100146.04)

Plats 4: nabbes666 (61763.00)

Plats 5: svea616 (40116.90)

Smutsfall lägg LM 75.00

Himpan lägg SM 150.00

** Giv **

Smutsfall [N/A, N/A]

Himpan [N/A, N/A]

Bareev [N/A, N/A]

nabbes666 [Ek, 2k]

svea616 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Bareev Lägg

nabbes666 Höj till 600.00

svea616 Syna 600.00

Smutsfall Lägg

Himpan Lägg

*** Flop(Board): *** : [3s, Kr, Ds]

*** Bet Runda 2 ***

nabbes666 Satsa 1222.00

svea616 Syna 1222.00

*** Turn(Board): *** : [3s, Kr, Ds, 2r]

*** Bet Runda 3 ***

nabbes666 Satsa 3600.00

svea616 Syna 3600.00 (instainsta-blixt)

*** River(Board): *** : [3s, Kr, Ds, 2r, 7h]

*** Bet Runda 4 ***

nabbes666 Passa

svea616 Satsa 4950.00

nabbes666 All-in 56341.00

svea616 Lägg

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 20954.00

Smutsfall Lägger mig Vinst: 0.00

Himpan Lägger mig Vinst: 0.00

Bareev Lägger mig Vinst: 0.00

nabbes666 Vinner potten Vinst: 20954.00

svea616 Lägger mig Vinst: 0.00

här är bluffen opteron kommenterade. wp nabbes :lol:

Jag vill ocksa gora samma sak men orkar aldrig.

Länk till kommentar

Där har du hela tanken. Han har antingen 78/QJ/KQ/KJ eller 3333

Hoppas du förstår hur jag tänker.

Okej men låt oss säga att han denna gång har 3333 - hur dumt måste de inte kännas att slänga bort flera tusentalskronor på hans fyrtal mot ditt K hög?

För att förenkla allting förstår jag bara inte hur en vinnande spelare som du kan gå så grymt med sånt spel :) men vad vet jag!

Fortsätt med resultaten!

Länk till kommentar

Okej men låt oss säga att han denna gång har 3333 - hur dumt måste de inte kännas att slänga bort flera tusentalskronor på hans fyrtal mot ditt K hög?

För att förenkla allting förstår jag bara inte hur en vinnande spelare som du kan gå så grymt med sånt spel :) men vad vet jag!

Fortsätt med resultaten!

lol

Nabbes hand ar starkare an FIs range nar han pushar --> syn = pengar i din penningpung.

Ibland forlorar man hander, det ar trakigt. Ar du aldrig beradd att forlora en pott kommer du forlora pa poker.

Länk till kommentar

Fortsätt med resultaten!

"För att förenkla allting förstår jag bara inte hur en vinnande spelare som du kan gå så grymt med sånt spel :)"

Just därför.

Han spelar mot en range. Även om rangen är bredare än den nabbes uppgav så är det totalt jävla ointressant ifall fi någon gång har 3333.

Länk till kommentar

"För att förenkla allting förstår jag bara inte hur en vinnande spelare som du kan gå så grymt med sånt spel :)"

Just därför.

Han spelar mot en range. Även om rangen är bredare än den nabbes uppgav så är det totalt jävla ointressant ifall fi någon gång har 3333.

Haha det roligaste är att jag inte frågar dig eller någon annan i hans fan-club?

Jag är intresserad av hans svar och hans spel inte ditt så tack ändå.

Och om vi ändå är där, det är väl ändå omöjligt att sätta varje spelare på en specifik range? Jag kan ofta känna att folk runt bordet spelar alla möjliga händer beroende på hur det gått, image, tilt och spelstil.

Att påstå att FI i en stund " bara kan ha Ax, KK osv osv " är väl ändå inte rätt när man spelar mot en människa?

Länk till kommentar

lol

Nabbes hand ar starkare an FIs range nar han pushar --> syn = pengar i din penningpung.

Ibland forlorar man hander, det ar trakigt. Ar du aldrig beradd att forlora en pott kommer du forlora pa poker.

Haha det säger du? Jävlar vilken range killen måste ha med tanke på att nabbe i stunden sitter med K hög?

Länk till kommentar

Haha det roligaste är att jag inte frågar dig eller någon annan i hans fan-club?

Jag är intresserad av hans svar och hans spel inte ditt så tack ändå.

Och om vi ändå är där, det är väl ändå omöjligt att sätta varje spelare på en specifik range? Jag kan ofta känna att folk runt bordet spelar alla möjliga händer beroende på hur det gått, image, tilt och spelstil.

Att påstå att FI i en stund " bara kan ha Ax, KK osv osv " är väl ändå inte rätt när man spelar mot en människa?

Nabbes har ju redan berättat hur han tänkt. Blind lr?

Om jag får reda på att du vill veta vad götgatan ligger och jag vet, då ser jag inget problem i att berätta det för dig. Om du frågar något jag inte vet så svarar jag givetvis inte. Förhoppningsvis är du tillräckligt intelligent för att förstå att mitt tidigare svar är svaret på din fråga.

Vad tror du nabbes kommer svara? Att han fick en vision just i det stundande ögonblicket? Att Jonas Gardell klev in genom nabbes dörr och daskade kuken på musen så han råkade syna?

Bra där sherlock. Mr dagbok himself har redan nämnt det också, han exkluderade 99 & TT ur fi:s range pga. att han med största sannolikhet skulle trebettat de händerna pre. Mot dig måste man nog inkludera de händerna eftersom du förmodligen kallsynar pre och spelar set no bet.

Tack å hej.

Länk till kommentar

Nabbes har ju redan berättat hur han tänkt. Blind lr?

Om jag får reda på att du vill veta vad götgatan ligger och jag vet, då ser jag inget problem i att berätta det för dig. Om du frågar något jag inte vet så svarar jag givetvis inte. Förhoppningsvis är du tillräckligt intelligent för att förstå att mitt tidigare svar är svaret på din fråga.

Vad tror du nabbes kommer svara? Att han fick en vision just i det stundande ögonblicket? Att Jonas Gardell klev in genom nabbes dörr och daskade kuken på musen så han råkade syna?

Bra där sherlock. Mr dagbok himself har redan nämnt det också, han exkluderade 99 & TT ur fi:s range pga. att han med största sannolikhet skulle trebettat de händerna pre. Mot dig måste man nog inkludera de händerna eftersom du förmodligen kallsynar pre och spelar set no bet.

Tack å hej.

Haha att blanda in en jämförelse med götgatan gör dig bara dum.

Det är inte många som visat lika bra resultat som nabbe och det är därför jag frågar Honom. Han vet antagligen mycket jag inte vet och tills du visat dig vara lika bra kan du knipa mun och titta på istället. Det finns inget "korrekt" svar i den frågan och jag vill höra det från honom och inte dig.

Jonas Gardell och snoppar? Väx upp pajas.

Länk till kommentar

tjenare nabbe

Min kära kusin har precis börjat spela poker, han är olyckligt nog lika gammal som dig(och råkar olyckligt nog för han läsa din dagbok).

Pga hans läsande så skottar han för mycket, i hopp om att inom 15min kunna bli lika bra som dig. (och framförallt ha lika mycket cash)

Så vad jag önskar är att du skriver följande:

Patrich Bloch, du måste lära dig moneymanagement, din lilla fjant!

tack på förhand

/en allvarligt oroad kusin

Länk till kommentar

Haha att blanda in en jämförelse med götgatan gör dig bara dum.

Det är inte många som visat lika bra resultat som nabbe och det är därför jag frågar Honom. Han vet antagligen mycket jag inte vet och tills du visat dig vara lika bra kan du knipa mun och titta på istället. Det finns inget "korrekt" svar i den frågan och jag vill höra det från honom och inte dig.

Jonas Gardell och snoppar? Väx upp pajas.

Han säger ju samma sak som han redan har sagt på ett ännu mer informativt vis. Tror du nabbes är en jävla pedagog eller?

Länk till kommentar

• Skapa nytt...