Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är immortal ett band alltså? trodde det var en rappare enbart , grym är han iaf. Någon mer som har nåt tungt med immortal så posta gärna föfan.

 

alla hans låtar är sjukt bra. Grymma texter.

 

några favoriter

 

Dance with the devil

You never know

No mercy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kanske deras sista bra låt de gör. Sedan de blev signade av G-unit har de börjat köra så äckligt mainstream och lämnat deras egna stil.

 

Några av deras guldkorn:

 

Mobb deep - Hell on earth

Mobb deep - Final destination

Mobb deep - Survival of the fittest

Mobb deep - Shook ones pt II

Mobb deep - Quiet storm

Mobb deep ft. Nas - It's Mine

 

Hip hop var skönare förr:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kul att se att någon på pf har koll på Brother Ali :-D Resten var dock skräp..

 

Kanske deras sista bra låt de gör. Sedan de blev signade av G-unit har de börjat köra så äckligt mainstream och lämnat deras egna stil.

 

Några av deras guldkorn:

 

Mobb deep - Hell on earth

Mobb deep - Final destination

Mobb deep - Survival of the fittest

Mobb deep - Shook ones pt II

Mobb deep - Quiet storm

Mobb deep ft. Nas - It's Mine

 

Hip hop var skönare förr:

 

Classic shit ja. Sett ett par av dom live tom, bra skit. Och 93 til infinity blir man fan aldrig less på.. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol på er om att vara impad över att han har satt 100 brudar.....sätter ni kraven vid knähöjd så är det inte svårt. Ja.. jag förstår om det är knepigt att hinna med om man kanske har varit i långa förhållanden också och är runt typ 23 år eller yngre, men är du närmare 30 och har varit singel under större delen av 20-30 och kör på stilen "I krig så..."

 

[x] Hidden brag

 

lol på dig som säger att vi ska vara lol som blir imponerade över en 23 åring som legat med över 100 brudar när du sedan i princip skriver själv att du är det lol lol lol 23 och 30 är ju fan den dubbla tiden i sexålder för gemene man för övrigt.

 

Mvh lol, lol

 

(Que; är det fortfarande coolt att skriva lol eller har jag missat något som går på killerwolfs linje? I mina ögon är ju han ganska cool och det vill jag med vara.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[x] Hidden brag

 

lol på dig som säger att vi ska vara lol som blir imponerade över en 23 åring som legat med över 100 brudar när du sedan i princip skriver själv att du är det lol lol lol 23 och 30 är ju fan den dubbla tiden i sexålder för gemene man för övrigt.

 

Mvh lol, lol

 

(Que; är det fortfarande coolt att skriva lol eller har jag missat något som går på killerwolfs linje? I mina ögon är ju han ganska cool och det vill jag med vara.)

 

Skriv så att man förstår vad du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[x] Hidden brag

 

lol på dig som säger att vi ska vara lol som blir imponerade över en 23 åring som legat med över 100 brudar när du sedan i princip skriver själv att du är det lol lol lol 23 och 30 är ju fan den dubbla tiden i sexålder för gemene man för övrigt.

 

Mvh lol, lol

 

(Que; är det fortfarande coolt att skriva lol eller har jag missat något som går på killerwolfs linje? I mina ögon är ju han ganska cool och det vill jag med vara.)

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT1:

Det patetiska är ju att folk tror att det är en "brag" att ha haft sex med så många som möjligt.

Men eftersom det är så vanligt att folk har många sexpartners idag så borde det rimligen vara en "brag" att bara hållt sig till en.

 

OT2:

Immortal Technique, kikade in deras texter och även om jag inte är så inne i hip-hop/rap så håller jag med om att det var riktigt bra texter. Mer sådant och mindre 50cent tack.

 

On Topic:

Försök få in någon mer hh, om du inte har PT inlagt än så kan du alltid klicka på tjänster-handhistorik på ett aktivt bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv så att man förstår vad du menar.

 

Jag menar helt enkelt att man inte kan jämföra att ha legat med över 100 pers när man är 23 och att ha gjort det när man är 30. Även att jag tycker det är imponerande och inget man behöver bli lollad för att man tycker, samt att det inte är särskilt coolt att lolla folk när man är 35 bast...

 

 

OT1:

Det patetiska är ju att folk tror att det är en "brag" att ha haft sex med så många som möjligt.

Men eftersom det är så vanligt att folk har många sexpartners idag så borde det rimligen vara en "brag" att bara hållt sig till en.

 

Vad är det för patetiskt med det? Att bara hålla sig till en är ju fan bland det mest idiotiska man kan göra (medans man är ung och inte träffat "sitt livs kärlek" än ska sägas). Patetiskt är såna som tror att första bästa brud man blir tillsammans med ska hållas ihop med till varje pris. Fyfan vilket tråkigt liv... Ha lite kul istället vafan. Ungdomsförhållanden är ju allt som oftast inget som håller ändå. Många tar alldeles för seriöst på sex. Det är ju kul!

 

En liten fågel i mitt öra viskar också att Burning inte får ligga så mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som knullat mest när han dör vinner. Så enkelt är det. :D

 

Ryktas om Golge sitter inne på rekordet ( snart är han väl död )

 

 

Och ja det var ironiskt samtidigt som han nog ligger relativt högt upp på listan :)

 

För real kanske det är Djingis Khan? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det sen igår Mr Royal?

Riktigt bra dagbok fö!

 

Mr Royal? :mrgreen:

 

Det gick okej. 50-60k + och månaden har börjat bra. Vaknade precis och missade skolan idag igen, ajaj. Blir att äta lite frukost nu. Lutar åt en fläskfile med klyftpotatis och kantarellsås. Ska försöka bli av med skräpmat som pizza och mcdonalds.

 

Ska pilla lite med HHs när jag kommer hem och posta några händer. Drog bland annat in en fin Royal för 400bb pott mot iamivar. jahaa det var därför du skrev mr Royal nu förstår jag :-D

 

Edit: Ska lyssna igenom låtarna när jag kommer hem, fortsätt gärna att posta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...