don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Vad är det som låter bra? att jag dricker alkohol istället för att röka gräs =S Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 jag och cab är svenssons och vi hatar sånt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 aja grinden har börjat hyfsat 30k + och första groggen är slut, rebuy. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Vad är det som låter bra? att jag dricker alkohol istället för att röka gräs =S alkohol är lagligt iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Hehe, Gnaget såväl som Kalmar FF kommer inte att vinna allsvenskan detta århundradet iaf. Gnaget nej men KFF kommer med 3xElm 1xIngelsten 1xSantin stabila backar och en hyffsad målvakt kommer vinna i år, mitt hjärta säger det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Andra groggen är nere. 45k + och jag sitter och lyssnar på snyftmusik Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 youtubelänk till snyftlåten plz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 youtubelänk till snyftlåten plz hej jag är fjortis. http://www.youtube.com/watch?v=YXM-BCpOSdg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 hej jag är fjortis. http://www.youtube.com/watch?v=YXM-BCpOSdg Fan va vackert Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 skön låt.. =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Hur ligger du till just nu? Fortfarande 45k + eller?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Hur ligger du till just nu? Fortfarande 45k + eller?? ca 10k+ nu skön låt.. =) sedär ja =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 ska ta cigg och promenad med en polare och sen kör jag igång grinden igen. börjar bli lite seg i skallen nu =P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Tack till pokerforum.nu. det var här jag lärde mig poker. ivar och jericos dagbok var guld värd när jag spelade 5/10, tack för den. och ett tack till er som kommenterade mina HHs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Tack till pokerforum.nu. det var här jag lärde mig poker. ivar och jericos dagbok var guld värd när jag spelade 5/10, tack för den. och ett tack till er som kommenterade mina HHs. Vad mysigt känslosam du var idag då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 even för dagen nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 vad spelar du mest, 25/50 lr 50/100+ ? najs med halvmillen btw. GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 vad spelar du mest, 25/50 lr 50/100+ ? najs med halvmillen btw. GL! Jag spelar 50/100 när det finns bord öppna men det är ganska dålig action så jag fyller ut med 25/50. tackar=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Vadå fjortis? Många minnen till den låten, länge sen man hörde den nu.. Bra jobbat att välja grinden med, om man kunde ha sån självkontroll ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 even för dagen nu Shit, inte bra!! eller just de ja, du ligger ju hyffsatt ändå för månaden iaf..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 hej jag är fjortis. http://www.youtube.com/watch?v=YXM-BCpOSdg QBN Flow > Wannabe wigga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Nu när den är preskriberad måste jag fråga. Vad föreställde din gamla avatar egentligen? Påminde en del om när två vänner till mig sprang runt i smålands nations korridorer i lund med "FUCK" respektive "YOU" målat på sina överkroppar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 QBN FLOW - dagboken , legendlåt:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 shit den här grymma dagboken har gått från härliga cannabisdiskussioner till en fet orgie i fruktansvärd musiksmak som dessutom verkar smitta av sig? är ni allvarliga eller... nabbes börja röka igen så det blir folk av dig... hej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts