Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hehe, Gnaget såväl som Kalmar FF kommer inte att vinna allsvenskan detta århundradet iaf. 8-)

Gnaget nej men KFF kommer med 3xElm 1xIngelsten 1xSantin stabila backar och en hyffsad målvakt kommer vinna i år, mitt hjärta säger det.:heart:

Postad

Tack till pokerforum.nu. det var här jag lärde mig poker. ivar och jericos dagbok var guld värd när jag spelade 5/10, tack för den. och ett tack till er som kommenterade mina HHs.

Postad
Tack till pokerforum.nu. det var här jag lärde mig poker. ivar och jericos dagbok var guld värd när jag spelade 5/10, tack för den. och ett tack till er som kommenterade mina HHs.

Vad mysigt känslosam du var idag då! :-)

Postad
vad spelar du mest, 25/50 lr 50/100+ ?

najs med halvmillen btw.

GL!

Jag spelar 50/100 när det finns bord öppna men det är ganska dålig action så jag fyller ut med 25/50.

tackar=)

Postad

Nu när den är preskriberad måste jag fråga. Vad föreställde din gamla avatar egentligen? Påminde en del om när två vänner till mig sprang runt i smålands nations korridorer i lund med "FUCK" respektive "YOU" målat på sina överkroppar.

Postad

shit den här grymma dagboken har gått från härliga cannabisdiskussioner till en fet orgie i fruktansvärd musiksmak som dessutom verkar smitta av sig? är ni allvarliga eller...

nabbes börja röka igen så det blir folk av dig... hej

• Skapa nytt...