KingCosmoKramer Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 btw mer bilder på flickebarnet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legendar Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Om jag känner nabbes rätt så spelade han jättedålig poker men klonka in 200k kr samtidigt som han ligger på stranden och dricker kokosnötsdrinkar. Absolut det känns rätt standard! Vad nickar du på svs kungkosmo? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 btw, om jag förstog det rätt så hade du aldrig sex med flickan? Antar att du aldrig hört talas om GHB och rohypnol? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 Hur går det för din poolare som du stejkade ?!? Han dubblade rullen de två första dagarna. Efter det har han inte spelat på en vecka pga lumpen. Tror han hittade ett litet + i helgen så snart är han uppe på 2.5/5 Woah..... Har du backat tom? Nästan Om jag känner nabbes rätt så spelade han jättedålig poker men klonka in 200k kr samtidigt som han ligger på stranden och dricker kokosnötsdrinkar. hur kan du veta allt. har spelat sjukt dålig poker och turat in strax under halvmiljonen. jag älskar varians. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 btw, om jag förstog det rätt så hade du aldrig sex med flickan? Antar att du aldrig hört talas om GHB och rohypnol? alkohol + en resa till gran canaria brukar räcka.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 alkohol + en resa till gran canaria brukar räcka.... Det borde ju räcka tycker man ju, men ganska orutinerat av dig att inte ha lite rohypnol i bakfickan imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Det borde ju räcka tycker man ju, men ganska orutinerat av dig att inte ha lite rohypnol i bakfickan imo. är det inte jobbgt att hela tiden anstränga sig för att framstå som så rökt som möjligt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Hittar ett litet plus idag igen och månaden flyter på bra. edit: och killen jag stejkar satt på fina stackar på 1/2 borden så jag tror det går bra för honom också =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 alkohol + en resa till gran canaria brukar räcka.... Damn Av nån anledning trodde jag du tog henne till florida och var lite impad Otroligt mycket lägre score-odds på gran canaria... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 är det inte jobbgt att hela tiden anstränga sig för att framstå som så rökt som möjligt? :ola: är det inte jobbigt att springa:ola: som en farfar efter alla? :ola: tomte :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 btw, om jag förstog det rätt så hade du aldrig sex med flickan? Antar att du aldrig hört talas om GHB och rohypnol? Dålig humor imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 God morgon dagboken och alla andra. Blev ingen skola idag heller och det betyder att jag vart på 5 lektioner på 3 veckor. Aja vad spelar det för roll igentligen. Fattar inte hur jag orkar ha ångest över det. edit: Åker in med en kompis och köper en laptop + en god frukost. Dagen är räddad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 5 lektioner på 3 veckor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyS Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Det borde ju räcka tycker man ju, men ganska orutinerat av dig att inte ha lite rohypnol i bakfickan imo. Riktiga män behöver inte rohypnol.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 :ola: är det inte jobbigt att springa:ola: som en farfar efter alla? :ola: tomte :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: inte alls. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Riktiga män behöver inte rohypnol.... Tycker du nabbes ser ut som en riktig man på bilderna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 :ola: är det inte jobbigt att springa:ola: som en farfar efter alla? :ola: tomte :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: WTF gör du uppe kl 9 på morgonen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 God morgon dagboken och alla andra. Blev ingen skola idag heller och det betyder att jag vart på 5 lektioner på 3 veckor. Aja vad spelar det för roll igentligen. Fattar inte hur jag orkar ha ångest över det. edit: Åker in med en kompis och köper en laptop + en god frukost. Dagen är räddad. Det finns ingen anledning att tänka en tanke som du inte vill tänka mer än 1 gång. Mao. ha inte ångest. Gör något åt saken som bekymrar dig istället. Eller gör inte det. Men då har du tagit ett aktivt val och borde verkligen inte (om du nu inte mår bra av det) tänka på det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Det finns ingen anledning att tänka en tanke som du inte vill tänka mer än 1 gång. Mao. ha inte ångest. Gör något åt saken som bekymrar dig istället. Eller gör inte det. Men då har du tagit ett aktivt val och borde verkligen inte (om du nu inte mår bra av det) tänka på det. bra inlägg totty, ty. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Beställde en macbook pro idag som gick på ca 30k och så köpte jag en skit snygg 30 tums apple skärm som jag kommer kunna grinda fint på, mums. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Beställde en macbook pro idag som gick på ca 30k och så köpte jag en skit snygg 30 tums apple skärm som jag kommer kunna grinda fint på, mums. Vilken slasker! Har du använt MBP innan? Typisk hate it or love it produkt skulle jag vilja säga... Hate för mig typ. Skärmen e dock bara kärlek! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Vilken slasker! Har du använt MBP innan? Typisk hate it or love it produkt skulle jag vilja säga... Hate för mig typ. Skärmen e dock bara kärlek! Har aldrig använt MBP men jag har bara hört bra saker om systemet. Verkar flyta på bra och så är det sjukt snyggt imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Du kommer bli riktigt nöjd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyS Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Tycker du nabbes ser ut som en riktig man på bilderna? Det är inte utseendet som gör dig till en man... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 5 lektioner på 3 veckor.QUOTE] hahaha 5 lektioner är ju fan bara en dag vilken linje går du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts