don_sebbe Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Är 70 tusen back idag men är endå på grymt bra humör just nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Haha fyfan va sjukt :) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babyboi Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Är 70 tusen back idag men är endå på grymt bra humör just nu vänta tills du ska somna, då kommer ångesten smygande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 vänta tills du ska somna, då kommer ångesten smygande Den börjar komma redan nu, finns bara en medicin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 70k backade jag idag. Känns ganska tungt men Liverpool segern nu på slutet blev lite plåster på såren. Har typ torskat allt på 50/100 och jag ska försöka att hålla mig borta därifrån. Orkar verkligen inte posta HHs då detta är en dag jag snabbt vill glömma. Är 250k + för månaden och jag ser bara framåt nu. //nabbes Edit: drog in 8k på liverpool segern, så mitt dagsresultat blir bara 60k -. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Tycker din raise pa flopp ar for liten i den handen baluu.Istallet for att dela upp 13k pa flopp och turn anser jag att en storre raise flopp ar att foredra. Forst da han far ta ett svart beslut blir ditt slutgiltiga beslut lattare tycker jag. Absolut. Och det var precis vad jag sa också - tryckte fel på flopp. Det blev en mini-raise, och det var inte min mening. Men med facit i hand borde det räckt som sagt. Chansen att jag bluffar i det läget är i stort sätt obefintligt. Finns mycket man skulle gjort annorlunda om man fått chansen. Spelade långt ifrån klockrent i denna.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MayhemMonkey Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Den börjar komma redan nu, finns bara en medicin. PuffPuffPass Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Raila dig i 15 min nu och måste säga att jag skulle kunna göra vad som helst för att få ta del av din tur (AQ vs 44, du rivrar högre kåk. Antar att sånt är standard för dig?) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Raila dig i 15 min nu och måste säga att jag skulle kunna göra vad som helst för att få ta del av din tur (AQ vs 44, du rivrar högre kåk. Antar att sånt är standard för dig?) javisst, han har byggt sin rulle från 200kr till 800k+ genom rivrade kåkar med AQ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Varje gång jag läser din DB blir jag sjukt avundsjuk. Roligt att det går bra för dig dock! Gör du någonting speciellt för pengarna du vinner? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 faktum är att han är obeskrivligt rungood (no offence). Har spelat väldigt många händer mot honom sista tiden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Edit: glöm det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Tycker dock han är en duktig spelare.. Menmen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Tycker dock han är en duktig spelare..Menmen Inget snack om saken. Alla turar vi då och då. Sen att vissa är mer goodrun än andra är ju en annan sak;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Inget snack om saken. Alla turar vi då och då. Sen att vissa är mer goodrun än andra är ju en annan sak;-) Ye ye, vi turar alla ibland. Ett dåligt år följs av ett gott osv, på alla områden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 faktum är att han är obeskrivligt rungood (no offence). Har spelat väldigt många händer mot honom sista tiden . Visst att du är duktig (och garanterat slår nivån osv), men du har så sjukligt flyt atm. Hej 4- och 3-outare varje pott liksom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Raila dig i 15 min nu och måste säga att jag skulle kunna göra vad som helst för att få ta del av din tur (AQ vs 44, du rivrar högre kåk. Antar att sånt är standard för dig?) faktum är att han är obeskrivligt rungood (no offence). Har spelat väldigt många händer mot honom sista tiden . Visst att du är duktig (och garanterat slår nivån osv), men du har så sjukligt flyt atm. Hej 4- och 3-outare varje pott liksom. Jag förstår inte riktigt vad ni vill att jag ska säga? Vill ni att jag ska be om ursäkt för att jag springer väldigt bra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babyboi Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 vi är avundsjuka, de minsta du kan göra e o bjuda på röka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 vi är avundsjuka, de minsta du kan göra e o bjuda på röka. Kom till nödinge så fixar vi det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Ca 40k + idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lustro Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Sjukt nice!! Hur mkt + under feb nu? Keep up the good work! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Sjukt nice!! Hur mkt + under feb nu? Keep up the good work! Ca 300k Tack, jag ska försöka tura in lite till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M1891 Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 ]vi är avundsjuka, de minsta du kan göra e o bjuda på röka. Kom till nödinge så fixar vi det Så bra som det går för Nabbe vore en gubbe var till alla på PF på sin plats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lustro Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Ca 300k Tack, jag ska försöka tura in lite till Ooooh va skönt! På 2-3 månader ska jag komma upp och gula dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts