Dionysos Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Är det bara jag som länge undrat va fan det där penislikande tjafset som eury har som avatar är...? Om man zoomar lite, känns inte likheterna slående då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Stämmer. Sticky plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Stämmer. Sticky plz haha det ante mig, hittade den av en slump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 haha det ante mig, hittade den av en slump Hahaha då har man suttit på pf för länge om man känner igen en del av en specifik bild från en avatar från pf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Black_Jim Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Är det bara jag som länge undrat va fan det där penislikande tjafset som eury har som avatar är...? Haha undrar hur många gånger man funderat på det utan att orka ta reda på, någonstans långt bak i skallen har det legat och gnavt, känns skönt att någon äntligen bringat klarhet i ärendet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hox Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Det går inte i ord beskriva hur sjukt det är att någon listat ut varifrån den bilden kom. Fan större chans att hitta Jimmy Hoffa eller ett Ulf Lundell-fan med bra musiksmak. gg wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Eurythmech har nämt och visat hela bilden av sin avatar i en annan tråd(minns inte vilken dock). Någon gissa avatar tråd har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Heh, alltså. Sjukt vet jag inte. Jag har själv skrivit det i forumet flera gånger, samt svarat på flertalet pm. Dessutom är bilden ett av tidernas mest fantastiska, omtyckta och berömda foton. En populärkulturell milstolpe helt enkelt. Jag ska starta en tråd. Åh, jag ska starta en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Jag själv undrat länge vad det är! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Eurythmech har nämt och visat hela bilden av sin avatar i en annan tråd(minns inte vilken dock). Någon gissa avatar tråd har jag för mig. aja, nu ska vi inte trycka ner min förmåga att leka privatdetektiv här va.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 aja, nu ska vi inte trycka ner min förmåga att leka privatdetektiv här va.... Nej nej, starkt jobbat. Själv har ja alltid trott det är en kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 I och med att ingen annan har snorrar/porr så har jag antagit att det inte var en snorre. Men ändå så tycker jag fortfarande att det är en snorre. Anser att det det inte är tillräckligt bevisat att det är ett finger:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Varför inte censurera hans avartar med en kådis? Trä på världens minsta dom på honom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts