Rastapopoulos Postad 15 Juni , 2004 Rapport Postad 15 Juni , 2004 Är det någon som har tagit one-on-one lektioner med Phil? Är det något att rekommendera? Tror det skulle förbättra mitt spel avsevärt, frågan är om han undervisar i Sverige också. * Förtydligar rubriken lite - QoS * Citera
Trolldeg Postad 15 Juni , 2004 Rapport Postad 15 Juni , 2004 Så mycket lär ju inte ens Britney Spears ta för en natt Citera
Rastapopoulos Postad 15 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2004 Trolldeg: ...men är Britney Spears verkligen lika bra på poker som Phil? Phil har ju trots allt ett visst armband, o trots att det är mycket möjligt att hon ställde upp i turneringen senast, så vann hon ju inte. Hon kom faktiskt inte ens till finalbordet, om jag inte missminner mig. Citera
Trolldeg Postad 15 Juni , 2004 Rapport Postad 15 Juni , 2004 Nah det är sant Har dock aldrig hört Phil sjunga Toxic och dansa lite halvexotiskt Citera
Caines Postad 15 Juni , 2004 Rapport Postad 15 Juni , 2004 Det är inte så där jättemycket. Mer eller mindre standardpris på stora föredragshållare å sånt. Men mycket för mig Citera
Recommended Posts