Gå till innehåll

Bounty på CarlDenStore - förslag!


Bestpoker

Jag är intresserad. Rösta även på Buy-in.  

96 medlemmar har röstat

  1. 1. Jag är intresserad. Rösta även på Buy-in.

    • Buy in - $10 MED rebuys
      2
    • Buy in - $10 UTAN rebuys
      16
    • Buy in - $20 MED rebuys
      9
    • Buy in - $20 UTAN rebuys
      33
    • Intresserad att deltaga?
      11
    • Ej intresserad.
      25


Recommended Posts

Käre PF-medlem,

 

I och med den senare tidens skriverier om vår allas så käre CarlDenStore så tycker vi på BestPoker att det hade varit kul med en turnering med Carl och en bounty på honom på förslagsvis $500. Ni har isf chansen att ge på er honom på nätet och dessutom få pengar för att slå ut honom :-)

 

Vi kan även slänga in lite produkter från vår VIP-shop som added prizes. Under tiden kör vi en diskussionstråd här på PF.

 

Kom gärna med förslag på buy-in, rebuy, etc i denna tråd. Om det visas nog med intresse så kör vi på detta. Fram med förslag!

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni inte höja buy-in så det blir lite att spela om? Själv hade jag gärna sett $1000 i buy-in för att det ska vara värt att spendera tid på men det utesluter många så det är inte bra heller. $100 utan rebuy borde vara en hög men ok nivå för dom som spelar lite lägre och samtidigt en för låg men ok nivå för dom som spelar cashgame 2:4 och uppåt med carl dagligen. Att få dom senare spelarna att spendera 5h en kväll för chansen att vinna ett halvt cashgame buy-in tror jag blir mkt svårt. Idén låter annars bra men blir så mkt roligare om carls belackare är med så upp med stakesen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var in på Bestpoker igår och jag måste nog säga att maken till tråkig pokersite

har jag nog aldrig sett. I princip dött på borden och fruktansvärt seg skin.

Klickade man på något så tog det flera sekunder innan det hände något. :-(

Det är din dator det är fel på i så fall. Det är många bord igång och bra action. Snabb klient som snittar fler händer i timmen än de flesta andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah, jaaa plzzz! Mer freerolls åt folket!

 

Skillnad på freerolls å freerolls, kan ju va en pristpott på ynkliga 200 dollar där 6000 gapar och skriker och figtas om 1.a placering som e 30 dollar

 

...sen kan det va å typ freerolls, liknaden den Expressen hade med ca 2500 dollar å blott 180 spelar.¨första placering på ca 650 dollar, fin timmpenning det...förutsatt att man kommer bland de 4 bästa...

 

Så för :twisted: , mer freerolls med högt värde a la Expressen åt folket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skillnad på freerolls å freerolls, kan ju va en pristpott på ynkliga 200 dollar där 6000 gapar och skriker och figtas om 1.a placering som e 30 dollar

 

...sen kan det va å typ freerolls, liknaden den Expressen hade med ca 2500 dollar å blott 180 spelar.¨första placering på ca 650 dollar, fin timmpenning det...förutsatt att man kommer bland de 4 bästa...

 

Så för :twisted: , mer freerolls med högt värde a la Expressen åt folket!

 

Vi hade inte tänkt att ta pengar från prispotten, dvs summan av alla buy-ins. Utöver detta är förslaget alltså att vi sätter $500 på CarlDenStores huvud. Tack för alla förslag och synpunkter, keep em coming!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...