Saint_Bjorn Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Men jag tycker fortfarande det var lite pinsamt att han inte fattade att Hjort inte menade det han sa bokstavligt. Det var verkligen ett sjukt bildligt inlägg. Självklart menade Hjort det han skrev bokstavligt. Och sen stavas det faktiskt "bildlikt". Citera
christoffer87 Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 datafolket är ett underligt folk Citera
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Självklart menade Hjort det han skrev bokstavligt. Och sen stavas det faktiskt "bildlikt". Är du ironisk eller? Det måste du fan vara. Kom med nåt konstruktivt ist! Kanske några exempel på levling, så vi som inte vet vad det är kan lära oss nåt. Citera
Saint_Bjorn Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Det betyder att personen som använder uttrycket suger värde ur tråden bara genom att finnas. Är du ironisk eller? Det måste du fan vara. Kom med nåt konstruktivt ist! Kanske några exempel på levling, så vi som inte vet vad det är kan lära oss nåt. Ska vi tolka Hjorts inlägg metaforiskt så har du nu förpestat den här tråden genom att skriva ordet. Men om han menar bokstavligt, så är du nu så korkad att du faktiskt sitter med truten mot bredbandsuttaget och försöker suga ut "värde" ur den här tråden. Jag röstar på det sista alternativet och säger bara: Lycka till. Edit: jag är ingen bra levlare. Orutin, får börja tråka mig mer i olika trådar. Citera
Rooney Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Sjukt kul tråd Hela grejen kommer ju som sagt från att tänka på olika nivåer i pokern. Högst nivå vinner! Sen är det dock jävligt lätt att levling går överstyr när det handlar om forumpostning och ingen förstår någonting Citera
Staahla Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 levla någon = äga någon (typ) levla kommer från en omskrivning av lol mao? Har bara sett sambandet med lol när det stavats med w... wtf äga = driva Jag hoppas detta är exempel på levlingar. Citera
jello Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Jag hoppas detta är exempel på levlingar. Jag hoppas detta är ett exempel på en levling Citera
gregcadillac Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Jag hoppas detta är ett exempel på en levling Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Jag hoppas detta är exempel på levlingar. Jag hoppas detta är ett exempel på en levling Levlad Citera
Waggho Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Jahaja, och som OP frågade, vad betyder det då? Vi har fortfarande inte fått ett entydigt svar på vad det är. Dans, onlinedataspel, allt möjligt. Verkar mest vara skitsnack i den här tråden. Men jag tycker fortfarande det var lite pinsamt att han inte fattade att Hjort inte menade det han sa bokstavligt. Det var verkligen ett sjukt bildligt inlägg. ? Nu är jag oerhört osäker på om jag blir levlad på femte nivån eller om det är så att Klyka aldrig levlade på tredje nivån? Hur som helst, om du inte levlar mig Klyka så är jag i alla fall ganska säker på att inlägget som du tyckte var pinsamt var en levling av Hjorts inlägg. Alltså blev du i så fall levlad som gick på den levlingen. Undrar om man kan säga att jag blev levlad som utgick från att din icke-levling var en levling? Och i så fall, av vem blev jag levlad? Levlade jag mig själv? Hur som helst, om ditt ovanstående inlägg var en levling så var snäll och säg det utan att levla mer. Citera
eurythmech Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Hur som helst, om ditt ovanstående inlägg var en levling så var snäll och säg det utan att levla mer. Du får nog be om dylika tjänster i tråden "Hur levlar man inte?". Citera
Waggho Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Du får nog be om dylika tjänster i tråden "Hur levlar man inte?". Var finns en sån tråd? Kan man skapa en själv annars kanske? Vilket underforum ska den vara i? Citera
dekutree Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Var finns en sån tråd? Kan man skapa en själv annars kanske? Vilket underforum ska den vara i? Nybörjarfrågor. Citera
eurythmech Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Var finns en sån tråd? Kan man skapa en själv annars kanske? Vilket underforum ska den vara i? Ja, man trycker på knappen "nytt inlägg" för att skapa egna trådar. Jag föreslår att du väljer underforumet avancerade pokerskribenter. Citera
Waggho Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Ja, man trycker på knappen "nytt inlägg" för att skapa egna trådar.Jag föreslår att du väljer underforumet avancerade pokerskribenter. Ok, har hittat knappen "Nytt inlägg" men har letat jättelänge efter underforumet "avancerade pokerskribenter" men hittar inget. Jag ger upp nu. Citera
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Hur som helst, om du inte levlar mig Klyka så är jag i alla fall ganska säker på att inlägget som du tyckte var pinsamt var en levling av Hjorts inlägg. Alltså blev du i så fall levlad som gick på den levlingen. Undrar om man kan säga att jag blev levlad som utgick från att din icke-levling var en levling? Och i så fall, av vem blev jag levlad? Levlade jag mig själv? Asså jag vet inte. Om man får tro Rooney, som iaf verkar försöka förklara vad levling ä, så är "levla" att tänka på en högre nivå än nån annan. Och isf så antar jag att det betyder att jag levlade. Jag tänkte på en högre nivå än det pinsamma inlägget, för han tänkte inte precis på nån särskilt hög nivå alls. Och man kan ju knappast säga att han tänkte på en högre nivå än Hjort, han missförstod ju Hjorts inlägg helt och hållet, alltså levlade han inte Hjort, utan blev levlad av Hjort. Ditt inlägg vet jag inte med, men du verkar inte förstå att Saints inlägg var pinsamt (du verkar ju tycka att han tänkte smartare än Hjort ), så jag antar att jag tänker (no offence) på en högre nivå än du också. Citera
eurythmech Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Hehe, det är inte för inte som "level" är ett anagram på "evil" Citera
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Kan man alltså säga att Albert Einstein levlar mig, eftersom han var smartare än jag? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Kan man alltså säga att Albert Einstein levlar mig, eftersom han var smartare än jag? nej Citera
Saint_Bjorn Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Asså jag vet inte. Om man får tro Rooney, som iaf verkar försöka förklara vad levling ä, så är "levla" att tänka på en högre nivå än nån annan. Kan man alltså säga att Albert Einstein levlar mig, eftersom han var smartare än jag? Ja, är man mindre intelligent än motparten så är man per default levlad i vartenda inlägg. Måste kännas hårt. En enkel lösning för att minimera risken för förvirring vore att införa IQ-test på pf.nu och visa var och ens värde under avataren. På så sätt kan man snabbt och enkelt se om man är levlad eller inte. Det förslaget är väl värt en pf.nu-keps? Citera
Andrew_W Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Du har bara väntat på ett tillfälle att få posta den där! Citera
eurythmech Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Du har bara väntat på ett tillfälle att få posta den där! Nu när du kommenterar det så minns jag att du postat den. Eller...åtminstone nån låt med Levellers. Nej, helt säker på att det var den här. Jag hade helt glömt det. I vilket sammanhang var det? Citera
Andrew_W Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 I vilket sammanhang var det? Sammanhang? Inte helt svårt att räkna ut när det handlar om mig. Totally off topic, oftast musik. http://pokerforum.nu/forum/off-topic/40655-kommer-ni-ihag-musik-14.html "Vilket forumnördigt namn" Citera
Recommended Posts