Nizse Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Kan logga in på klienten men när jag försöker få upp ett bord försvinner det efter 1sekund. Frustrerande, sitter ju i en turre:evil: Lika på alla Bossklienter jag testat, även SvS. Funkade för två dagar sen, nån som har något förslag vad det kan vara?? Citera
robban111 Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Kolla på svenskaspels hemsida, det står nått om det där... Citera
Bobo88 Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Det är för att du har Norman AntiVirus. De jobbar på en lösning. Citera
Saint_Bjorn Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Det är för att du har Norman AntiVirus. De jobbar på en lösning. Har de gjort minst ett par månader nu. Citera
Nizse Postad 6 November , 2007 Författare Rapport Postad 6 November , 2007 Tack för svar, anade att det var det, såg att norman uppdaterat sig igår. Citera
Cat Postad 6 November , 2007 Rapport Postad 6 November , 2007 Är det nån som har kommit på en lösning på detta nu???? mvh Cat Citera
Zack23 Postad 6 November , 2007 Rapport Postad 6 November , 2007 Är det nån som har kommit på en lösning på detta nu???? mvh Cat Ring Normans eller Svenska Spels support så kommer dom guide dig på hur du ska fixa det, har jag för mig iallafall. Citera
gregcadillac Postad 6 November , 2007 Rapport Postad 6 November , 2007 -Högerklicka på Norman längst nere till höger - Välj; Konfigurationsredigerare - Klicka sedan på Komponenter under mappen "Norman Virus Controll" - Bocka av Internet protection och välj spara - Läs inga mail eller nått annat efter det är gjort, innan ni ändrat tillbaka inställningarna igen och startat om datorn Citera
Saint_Bjorn Postad 6 November , 2007 Rapport Postad 6 November , 2007 -Högerklicka på Norman längst nere till höger- Välj; Konfigurationsredigerare - Klicka sedan på Komponenter under mappen "Norman Virus Controll" - Bocka av Internet protection och välj spara - Läs inga mail eller nått annat efter det är gjort, innan ni ändrat tillbaka inställningarna igen och startat om datorn Funkar inte för mig. Citera
Recommended Posts