Gå till innehåll

Minneskrävande


kauppinen

Recommended Posts

Mmmm...jag har lite problem då jag kör på min laptop. Är inte den ultimata pokerdatorn direkt då den bara har 512. Men är på Everest det märks mest. Tar 10-15 sek för nya bord att komma upp efter jag dubbelklickat på det, och det medför att jag ofta blir sitout eller foldar på de som redan är upp om det är min tur. Så man får passa på o öppna nya bord när man har en skithand :D.

Va dock 1 dag förra veckan som de gick så snabbt som det borde, undrar varför ? Har även problem med att 1 bord ofta kan börja lagga hårt, då får jag stänga ner det o öppna ett nytt. Nu beror ju det mkt på min dator visserligen. Men upplever inte de problemen så märkbart någon annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi jobbar hela tiden på lägga till funktioner till klienten, funktioner som spelare efterfrågat. Nu senast har vi gjort lobbyn mer användarvänlig. Det här får som resultat att klienten kräver lite mer kapacitet. För spelare med något äldre datorer som spelar på 2 - 3 bord rekommenderar vi att prova att minska storleken på borden. För er som vill spela på 8 bord samtidigt rekommenderar vi dock närmare 1 gig i ram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...