PuzzyGalore Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Sitter vid ett NL 0.50/1 och höjer med AA preflop varpå jag blir reraisad och jag höjer igen så jag nästan är all-in. I floppen kommer 887 så jag skickar in det jag har kvar. Själv sitter jag alltså med AA, en som bara följer med sitter med KK och den här typen som reraisade från början sitter med Q9 off, och vad händer? Jo, den här typen har ju sånt flyt att han får stege på sista! Suck... en pott på närmare 200 kr. Alltså vilken optimist! Citera
dafgaard Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Sjukaste jag läst. Kan detta stämma? HH tack. Citera
LuckyStar5.1 Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 OMFG, som ett HU av AWP när man hoppar med helmet OCH kevlar med en glock! Citera
Justcall Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Fan vad sjukt... 200 spänn också. Varför sysslar man med det här? Citera
boman Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Ibland kan det gå så. Men du vinner på sådana spelare i längden, lycka till! Citera
jonsapelle Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 lol sannerligen en optimist. Citera
Isha Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Sjukaste jag läst.Kan detta stämma? HH tack. Precis. Detta låter verkligen för otroligt för att vara sant, upp med en HH så kanske man tror dig.. Citera
hampulito Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Och varför i hela fridens namn skulle det inte kunna stämma? Aja skitsamma hela tråden är ju fullständigt meningslös. Citera
Hagan Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Vad är det som e så sjukt med den utdragningen, att Q9 drog ut både AA och KK eller att han ens är med i handen.. Hände förövrigt mig också alldeles nyss, e ju bara rr stege... Citera
mr_telefon Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Och varför i hela fridens namn skulle det inte kunna stämma?Aja skitsamma hela tråden är ju fullständigt meningslös. han förlorade ju med AA? de e ju typ den bästa handen man kan ha. Klart man anar ugglor när han förlorar med den Citera
carl_nica Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Vad är det som e så sjukt med den utdragningen, att Q9 drog ut både AA och KK eller att han ens är med i handen.. Hände förövrigt mig också alldeles nyss, e ju bara rr stege... Och varför i hela fridens namn skulle det inte kunna stämma?Aja skitsamma hela tråden är ju fullständigt meningslös. lyl Citera
dafgaard Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 lol @ er som säger ni förlorat liknande händer. Finns ju inte. Citera
vetgirig Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Sitter vid ett NL 0.50/1 och höjer med AA preflop varpå jag blir reraisad och jag höjer igen så jag nästan är all-in. Där kommer riggen - du måste ju ställa preflop - då kan de inte skylla på att de har implicita odds att syna !!! PS Om du blir utdragen så är det bara otur. Bättre lycka nästa gång. Citera
Coxxa Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Om man skulle ta en öl till kanske... Citera
boman Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 KAN NI FÖRIHELVETE INTE HÅLLA KÄFTEN ERA TRÅKIGA JÄVLA KOSSOR. Försök inte vara rolig om du är kass på det, jävla idiot. Citera
PuzzyGalore Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Postad 2 November , 2007 Grejen är ju att jag höjer före floppen och han reraisar vilket jag gör tillbaka ORDENTLIGT, och han fortsätter att envisas med Q9 off mot både AA och KK som den andra hade. Spelar ingen roll om jag hade gått all-in före floppen mot den här korkskallen. Citera
Coxxa Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 KAN NI FÖRIHELVETE INTE HÅLLA KÄFTEN ERA TRÅKIGA JÄVLA KOSSOR. Försök inte vara rolig om du är kass på det, jävla idiot. Annars är det bara bra eller? Citera
emil_c Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Grejen är ju att jag höjer före floppen och han reraisar vilket jag gör tillbaka ORDENTLIGT, och han fortsätter att envisas med Q9 off mot både AA och KK som den andra hade. Spelar ingen roll om jag hade gått all-in före floppen mot den här korkskallen. Grejjen är att det är skitsamma mot vilken hand du förlorar mot när du förlorar med AA... KK QQ JJ 72 85 TJ spelar ingen roll.. en loss e en loss.. när du förlorar med dina AA kommer du ganska uppenbart förlora mot en sämre hand vilket "känns" orätvist och jävligt. (förutom när du blir R-R flashad av en annan AA) GL HF i framtiden du är inte ensam, först eller sist att förlora med premium mot skräp Citera
fcmange Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 ja ni behöver ju inte dra ut på skämtet med 2 sidor av ifyllnader Citera
Zack23 Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 KAN NI FÖRIHELVETE INTE HÅLLA KÄFTEN ERA TRÅKIGA JÄVLA KOSSOR. Försök inte vara rolig om du är kass på det, jävla idiot. Word Citera
inho Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 OMFG, som ett HU av AWP när man hoppar med helmet OCH kevlar med en glock! Va fan är ett HU med AWPN? Citera
Recommended Posts