theflyinggentleman Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Jag spelar heads up cash på stars. 0,25-0,5, 0,5-1$. det som är synd med stars är att det inte finns någon rakeback och med en liten rulle kan det vara svårt att klara av raken. Finns det någon annan sida som antignen har lägre rake eller som har en rakeback där man också kan spela heads up cash i ganska så låga nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Jag spelar heads up cash på stars. 0,25-0,5, 0,5-1$. det som är synd med stars är att det inte finns någon rakeback och med en liten rulle kan det vara svårt att klara av raken. Finns det någon annan sida som antignen har lägre rake eller som har en rakeback där man också kan spela heads up cash i ganska så låga nivåer? rekommenderas ipoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 2 November , 2007 Rapport Share Postad 2 November , 2007 Jag spelar heads up cash på stars. 0,25-0,5, 0,5-1$. det som är synd med stars är att det inte finns någon rakeback och med en liten rulle kan det vara svårt att klara av raken. Finns det någon annan sida som antignen har lägre rake eller som har en rakeback där man också kan spela heads up cash i ganska så låga nivåer? ultimate bet har lägre rake på hu borden men vet inte hur lågt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Ipokers rake på HUcash är (var iaf för några månader sen) hutlös. Den cappas på $1 istället för $0.50 vilket förstås gör en enorm skillnad i det långa loppet. När jag jämförde MGR på ipoker och FTP över ca 10k HUcash händer på vardera sida så hade jag rakat ~70% mer på ipoker. FTP cappar på $0.50 och tillåter rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts