Gå till innehåll

Siten suger


Revenge

Recommended Posts

De stängde mitt konto igår utan förvarning pga mitt nick. Andra spelare uppfatta det som olämpligt.

 

Jag har suttit i totalt 14 timmar med deras mail support. De tar evigheter innan man får svar. Jag tror vi har skickat 30-40 mail till varann där jag följt alla deras anvisningar men har ej fått mina pengar. De var i och för sig inte så mycket cash. Men jag tycker de borde förvarnat mig innan de stängde kontot.

 

Att det tar över 1 dag och 30-40 mail utan att lösa ett problem är skamligt för en så stor site.

 

Dags att spela på Europeiska siter igen där får man i alla fall support och snabba svar.

 

Jag kommer att maila dem nu under kvällen och ge dem mina pengar för jag är så trött på deras daltande och moment22. Det är inte värt tiden jag lagt ner för att få tillbaks en skit summa för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vart ju tvungen att byta nick men har inte fått mina pengar återinsatta. Jag tror vi mailat varann mer än 40 ggr utan att lösa problemet då är det svårt att vara ödmjuk.

 

Det som gör mig mest förbannad är att det rör sig om en skitsumma och att supporten käftar om mitt uppförande gentemot dem istället för att lösa problemet då jag bad dem att lämna tillbaks mina pengar.

 

Jag kan klistra alla 40 mail här så kommer du se ett moment 22.

 

Jag orkar inte lägga ner mer tid på detta då jag tjänar mer på jobba en dag och jag blir inte hälften så trött av det som jag blivit av detta. Jag maila dem och bad donera penagarna till cancer forskning eller behålla dem. Jag orkar inte maila, vänta, maila, vänta, maila, vänat få samma svar för 40 gången, maila och vänta. De tar inte tag i problemen med en gång.

 

Nu börjar man ju förstå varför Partypoker lagt sin support på Indien, de svarar, är arbetsvilliga, de är artiga med mer. Europeiska siter har bästa supporten thats the bottom line, de bryr sig om kunder. FullTilt bryr sig inte då har väldigt många. Den tonen jag använde mot deras support är inget mot de jag avänt mot 24h och andra men de har aldrig argumenterat emot och krävt att bli bra behandlade och att de jobbar väldigt många timmar. Jag var inte ens otrevligt, lite stora bokstäver bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag efter 12h efter senaste mailet där jag sa att de kan behålla mina pengar så får jag som svar att nu kommer det ta 3-5 arbetsdagar för mig att få mina pengar. DET ÄR SKÄMT DE KAN STÄNGA MITT KONTO UTAN FÖRSVARNING MEN INTE LÄMNA TILLBAKS CASHEN. JAG VILL INTE HA PENGARNA. Vilket jävla ställe man får jaga sina egena pengar. Jag kommer och envisas och be dem behålla pengarna för att min tid som jag la ner på skitet och energi var inte värt de 100 dollar någonting.

 

Bifogar mailet, men denna gång med vänligare ton:

 

We sincerely apologize for the delay, we are currently receiving a large

number of emails and are responding to each one as quickly as possible.

We appreciate your patience and will do the best we can to assist you.

 

I understand that this situation must be very frustrating for you, and I

would like to sincerely apologize. However, please be advised, if you

would prefer us to email you in a different language, please let us know

what your preferred language is. Once we know that preferred language

you would like to correspond in, we will be more than happy to do this

for you.

 

Having said that, I've sent the funds consolidation request to a senior

cashier who will transfer the entire balance of the account,

"XXX", to your primary account, "XXX". Please note that

your request may take 3 to 5 business days to complete.

 

Thank you for your cooperation and understanding, XXX, and if there's

anything else we can help you with, please let us know. We're always

here to help.

 

Regards,

 

XXX

Full Tilt Poker Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 mail idag med samma jävla visa. Hur i fan kan de ha så många kunder när man blir behandlad som skit.

 

Jag är så jävla trött på detta och deras ovilja att hjälpa människor att jag bad ta mina 120 dollar eller något och fara åt hel*te.

 

De stänger ett konto utan för varning för jag hater ididyourmom eller liknande.

 

Sen måste det gå 40 mail mellan mig deras cashier avdelning, när man gjort allt de begär så ska man vänta 3-5 arbetsdagar för att få pengarna insatta på kontot.

 

När då ber dem att sätta in pengarna på mitt neteller konto istället för kontot på siten så kan de inte göra det för att jag inte använt neteller när jag satt in pengar.

 

Då bad jag dom skicka dem på mitt kreditkort men den servicen har de inte.

 

De verkar inte intresserade av att lösa problemet utan mer argumentera med sina kunder. Allt handlar om en skitsumma för dem.

 

På de flesta siter man reggar sig, så får man inte regga vissa namn och det kommer upp under signup:en med en gång, de som är så jävla stora borde väl kunna ordna ett script redan där så man slapp detta moment 22.

 

Jag skiter i pengarna men vad gör man mot denna typ av site ?

 

Går det att anmäla dem eller något ?

 

De har fan inte ens bett om ursäkt för de problem de orsakat utan bara skyller på sina jävla regler och besvarar aldrig frågor som man ställer utan jämt samma jävla standardsvar.

 

Jag trodde Amerikanska siter skulle vara bra efter att ha lirat på pokerstars men det fan stor skillnad på kundvård då det gäller fulltilt och pokerstars.

 

Ett annat idiot exempel är att deras regler gäller inte alla, heter man David Benaymine, Patrik Antonius så får man byta nick hur många gånger man vill men vi som spelar på lägre bord får inte göra det. Men regler borde gälla alla.

 

Jag höjer varnings finger för detta ställe trots att det är en stor pokersite men störst är inte alltid bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänker starkt att det är adrenalinet & att du är riktigt förbannad för tillfället som gjort ärendet "otrevligt".

 

Ta det lite lugnt över helgen; drick lite öl, sprit och försök ha roligt & glömma ditt problem med Full tilt.

 

På måndag har du kanske lite ljusare tankar och kan charma supporten att vara hjälpvillig med bara några fina välvalda ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänker starkt att det är adrenalinet & att du är riktigt förbannad för tillfället som gjort ärendet "otrevligt".

 

Ta det lite lugnt över helgen; drick lite öl, sprit och försök ha roligt & glömma ditt problem med Full tilt.

 

På måndag har du kanske lite ljusare tankar och kan charma supporten att vara hjälpvillig med bara några fina välvalda ord.

 

Nej jag skulle inte tro det. Jag skiter i pengarna men det är sättet de bara stänger kontot och deras ovilja att hjälpa. Varför ska jag vänta 3-5 arbets dagar också för att dem ska lösa ett problem. Varför kan de inte skicka till mitt neteller konto när de har misshandlat mig så kraftigt.

 

Varför ska man behöva skicka mer en 40 mail och vänta i timmar på svar för 120 dollar nått. Jag har familj, jobb och ett liv.

 

Nej tack jag bad dem stänga ner skit kontot och behålla cashen. Jag har inte gjort något fel. De har ju inte ens bett om ursäkt eller visat vilja att prata om olika typer av lösningar.

 

Jag tror inte du skulle vara trevlig efter alla idiot svar där de tycker att jag vart hård i min ton istället för säga vi löser detta tillsammans nu. OOOOH orkar inte skriva mer om detta eller om dem. De har misshandlat mig totalt.

 

När jag samlat mer kraft så får jag se hur man ska gå tillväga mot pokersiter som beter sig som idioter mot folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför snackar alla om supporten och att jag bör vara trevlig mot dem, när de fett dissat mig. Hur kan ni försvara supporten hos fulltilt som är skämt.
Kan inte tala för någon annan men jag får iaf uppfattningen att du inte direkt använt silkesvantar i din inledande kommunikation med supporten. Påstår du att jag har fel?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar man ju förstå varför Partypoker lagt sin support på Indien, de svarar, är arbetsvilliga, de är artiga med mer.

:shock: Är det där någon sorts skämt? Det kan inte finnas någon support i världen som är sämre än Party Poker.

 

En typisk kontakt med Party ser ut så här: Man ställer en fråga och får ett felaktigt svar från supportpucko 1. Man svarar med bevis för att svaret var fel och får ett nytt felaktigt svar från supportpucko 2. Man svarar med bevis för att det svaret också var fel och får ännu ett felaktigt svar från supportpucko 3. Man svarar med bevis för att det svaret också var fel och nu får man samma svar av supportpucko 4 som man fick av supportpucko 1. Då blir man sur och skäller ut dem och får en ursäkt av supportpucko 5, men inget svar på frågan. Så man frågar igen och får svar av supportpucko 6 som inte har orkat läsa vad man har skrivit och svarar på en annan fråga än den man har ställt.

 

Du har rätt om att de är artiga, men de är absolut inte arbetsvilliga. De tar aldrig reda på vad svaret på din fråga är om de kan komma undan med att hitta på ett svar istället. De behöver ju aldrig stå till svars för vad de har skrivit när det ändå alltid är någon annan som får hantera följdfrågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...