Gå till innehåll

Brukar du peta i näsan och käka snoret när ingen ser?


mrfiskman

Brukar du peta i näsan och käka snoret när ingen ser?  

119 medlemmar har röstat

  1. 1. Brukar du peta i näsan och käka snoret när ingen ser?

    • Ja
      29
    • Nej
      90


Recommended Posts

Extremt viktig diskussion på helt rätt ställe - ett pokerforum...

 

men man kan inte låta bli sådana här trådar. Härligt nonsens mår man bara bra av, liksom lite bakteriesnor då och då. Härdar kroppen och börjar man i ung ålder bygger man upp sitt immunförsvar på ett bra sätt. För den som inte fixar äckelfaktorn rekommenderas det vanligare bita på naglarna. Ger samma effekt.

 

Däremot håller man sig givetvis borta från röv-, tå- och navelludd, öron-ost, och andra prylar som avsöndras från kroppen eller fastnar på olika sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket samanträffande, så sent som häromdagen sprang jag på en artikel som tog upp just detta. Det var i Aftonbladet (förvånande?) och den var från 2005. Men jag antar att den är lika aktuell.

 

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article291323.ab

 

Diskussionen om spott är mycket intressant, vi hade den här på jobbet häromdagen. ALLA tjejerna, killarna var inte lika negativt intällda till det, tyckte att det skulle vara äckligt att slicka i sig sitt eget spott direkt efter att man spottat ut det. Diskussionen fördes med tillägget att man spottade på en ren yta, tex en tallrik som man kunde tänka sig att äta mat på.

 

Vad vi ska diskutera nästa vecka vet jag inte ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket samanträffande, så sent som häromdagen sprang jag på en artikel som tog upp just detta. Det var i Aftonbladet (förvånande?) och den var från 2005. Men jag antar att den är lika aktuell.

 

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article291323.ab

 

Diskussionen om spott är mycket intressant, vi hade den här på jobbet häromdagen. ALLA tjejerna, killarna var inte lika negativt intällda till det, tyckte att det skulle vara äckligt att slicka i sig sitt eget spott direkt efter att man spottat ut det. Diskussionen fördes med tillägget att man spottade på en ren yta, tex en tallrik som man kunde tänka sig att äta mat på.

 

Vad vi ska diskutera nästa vecka vet jag inte ännu.

 

Vart jobbar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, stor respekt till många inlägg! Önskar att jag också hade många så jag skulle få högre status och känna att alla respekterar vad jag skriver.

 

Tala är silver...

Alltså, jag tycker inte på nåt sätt att det är viktigt med många inlägg. Men jag blir lite lack när folk som i stort sett bara har lurkat och tramspostat i två och ett halvt år går in och klagar på att kvaliteten blir sämre. Det är liksom användarna som gör forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart jobbar du?

 

Det hör väl inte riktigt hit, men diskussionen kom igång på eftermiddagen. Det Var en av tjejerna på ekonomiavdelningen som hävdade att henne kille åt "fothud"... Något som faktiskt alla andra tyckte var, milt sagt, lite tveksamt. Han satt, enlig henne, i soffan och rev bort död hud från fötterna som han åt upp. Hon tyckte det var "läbbigt".

 

Diskussionen urartade lite med en vadslagning om vem som skulle äta upp huden från "NNs" blåsa. Han gick in på toaletten, kom tillbaks med en stor hudflik.. Han erjöd tjejerna 500 kr om dom åt upp den, men det slutade med att en tjej slickade på den mot att han städade av hennes arbetsplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hör väl inte riktigt hit, men diskussionen kom igång på eftermiddagen. Det Var en av tjejerna på ekonomiavdelningen som hävdade att henne kille åt "fothud"... Något som faktiskt alla andra tyckte var, milt sagt, lite tveksamt. Han satt, enlig henne, i soffan och rev bort död hud från fötterna som han åt upp. Hon tyckte det var "läbbigt".

 

Diskussionen urartade lite med en vadslagning om vem som skulle äta upp huden från "NNs" blåsa. Han gick in på toaletten, kom tillbaks med en stor hudflik.. Han erjöd tjejerna 500 kr om dom åt upp den, men det slutade med att en tjej slickade på den mot att han städade av hennes arbetsplats.

 

Samhall? :mrgreen:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå det där med sperma som eury påkeade vilka har inte smakat egentligen?

 

Jag.

 

Och vem smakar inte på den ädlaste av ädlaste satser om en flicka vägrar svälja såvida man själv inte smakar av innan?

 

Jag.

 

Missförstå mig inte, skulle jag få lite av min egen i munnen skulle jag antagligen inte kaskadspy, men varför skulle jag frivilligt vilja göra något sånt? Bajs kanske är skitgott ”but I ain’t the pussy to drink it if the milk turns out to be sour” som en välkänd samoan en gång sade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...