MikeTime Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Det snackas mycket skit om folk i många av trådarna här på pf så nu är det dags med en tråd som bara är snäll, go och myspysig! Meningen är att vi skriver några rader om någon på pf som vi tycker bra om eller som bara gjort något trevligt... Ironiska kommentarer och elaka inlägg kan vi posta någon annanstans - här ska det vara snällt! Citera
MikeTime Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Postad 1 November , 2007 ...visst ja, glömde bort att slänga till Ola (gdaily) en ros också (fast en Cola skulle nog uppskattas mer) för den tid han lägger ner på poker.se och för alla snustorra svar och inlägg han producerar... Citera
MikeTime Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Postad 1 November , 2007 Fag. Moget grabben.... Citera
bossbaver Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Dagens ros! Till Klyka som så snällt tog bort en tidigare uttdelad "infraction" på mig, (efter jag förklarat hur jag menade med inlägget) Har en svag känsla av den här tråden dock tyvärr Miketime, inte kommer bli så lång här på PF Citera
MikeTime Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Postad 1 November , 2007 Dagens ros!Till Klyka som så snällt tog bort en tidigare uttdelad "infraction" på mig, (efter jag förklarat hur jag menade med inlägget) Har en svag känsla av den här tråden dock tyvärr Miketime, inte kommer bli så lång här på PF Tror inte jag heller... Hade jag däremot bett att folk skulle ösa hutlösa mängder med okvädningsord över varandra hade den nog blivit mera poppis... Fick dessutom ett ovanligt trist personligt meddelande som gjorde att jag blev måttligt intresserad av att vara snäll mot folk via ett anonymt pf... För egen del betackar jag mig härmed från denna tråd men jag hoppas att andra tar chansen och visa sin snälla sida för en gångs skull... /Mike Citera
Jennez Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Jag vill ge en ros till PianoPer som är den trevligaste människan jag någonsin träffat! Hade jag varit bög hade jag friat till PP för längesen! Citera
bossbaver Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 ...ovanligt trist personligt meddelande... Dagens tistel till den rackaren då. Citera
ulaf Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Fag. Rädda människa. Men vi måste komma ihåg, det är de som minst förtjänar kärlek som är i allra störst behov av den. Citera
MikeTime Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Postad 1 November , 2007 Rädda människa. Men vi måste komma ihåg, det är de som minst förtjänar kärlek som är i allra störst behov av den. Citera
MikeTime Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Postad 2 November , 2007 Jag är mäkta imponerad (fel ordval kanske) av att folk har så svårt att vara trevliga... Plocka upp en tråd med 50+ inlägg och du hittar minst 10 sarkastiska och otrevliga kommentarer. Som ovanstående skrev; "tror inte denna tråd blir så lång" och det verkar som han får rätt. Nåja, man kan ju vara trevlig irl istället... Citera
ImSoNasty Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Jag är mäkta imponerad (fel ordval kanske) av att folk har så svårt att vara trevliga... Plocka upp en tråd med 50+ inlägg och du hittar minst 10 sarkastiska och otrevliga kommentarer. Som ovanstående skrev; "tror inte denna tråd blir så lång" och det verkar som han får rätt. Nåja, man kan ju vara trevlig irl istället... Jag förstår inte hur du kan ha höga förväntningar när det gäller en så pass stor community. Detta är knappast något du kommer att kunna påverka. Citera
Klyka Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Ooh, vilken härlig tråd! Och jag fick en ros o allt! Citera
medullaoblongata Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Från djupet av mitt hjärta vill jag ge en ros till Ola (Oh la la) som ett tack för att han är en så underbart trevlig och sexig människa! Citera
Recommended Posts