Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Helt allvarligt, siterepresentant! Hur kan du va så korkad att du försöker försvara den uppenbara miss ni tomtar på Everest gjort?

Hur korkade tror du att vi är?

En spelare upplevde sig felaktigt behandlad av Everest Poker. Jag följde omedelbart upp vad som inträffat och meddelade spelaren ifråga vad som hänt. Den information som spelaren fått är korrekt.

Postad
En spelare upplevde sig felaktigt behandlad av Everest Poker. Jag följde omedelbart upp vad som inträffat och meddelade spelaren ifråga vad som hänt. Den information som spelaren fått är korrekt.

Fortsätt med tack!

Jag har funderat ofta hur gnällspikarna är funtade. I olaluns fall så behöver jag inte fundera speciellt länge eftersom jag ser att han är från Piteå. Så fortsätt att ge snabba och bra svar och tänk på att flertalet av alla gnällspikar lider av något slags tillkortakommande i livet t.ex att vara från Piteå.

PS! Jag tyckte att det var kul när vi hade SummitPoint-tävlingen här på Pokerforum (trots att jag var chanslös som microspelare). Vet du om det är något liknande på gång?

Postad
Detta visar ju bara hur inkompetenta Everestsupporten är. Skickar ett "standardmail" för att "visa" att man tar fuskproblematiken på allvar.

De har garanterat inte ens kollat igenom hur handen utspelade sig, utan läst idiotens mail och sedan bara skickat en varning till dig för att verka duktiga och visa att de agerar.

Otroligt pinsamt Everest!

Varför hävdar du detta när du inte alls vet hur det ligger till? Ditt inlägg känns mer pinsamt.

Postad
Helt allvarligt, siterepresentant! Hur kan du va så korkad att du försöker försvara den uppenbara miss ni tomtar på Everest gjort?

Eller så läser du den information som finns tillgänglig... :roll: Och om du inte utifrån den informationen kan dra några slutsatser så ger du fan i att dra slutsatser.

Postad

Det är ju svårt att släppa det här. Ni har i ett publikt (nåja) forum påstått att en viss person förtjänar en varning. Han menar sig vara oskyldig, och ni påstår att han var oskyldig i det fall som nämndes, men att varningen fortfarande är motiverad. Så vi har alltså fortfarande en offentlig anklagelse av en person i detta forum. Det kan inte bara släppas eller lämnas i tysthet.

Postad

Jisses.... Har du all historik tillgänglig som everest har ?

Dom kan tydligen se att den använts någon tidigare gång som kanske ser lite misstänksam ut. Sen kanske hampulito hade otur att han tappade connection just då och är helt oskyldig som det låter som att han är. Då är det väl bra att de skickar en varning istället för att bara stänga av skyddet eller användaren.

Och vad skall dom göra om de tycker att ett fall av användande av dp ser misstänksamt ut ? Skicka ett mail till den misstänkte och fråga om det va avsiktligt eller inte och om han svarar att det va helt oskyldigt så ber de om ursäkt för den ställda frågan och lossas som det regnar ?

Tycker det är bra att de agerar på sånt som om det sker avsiktligt är ren fusk. Lär ju inte hända att man får använda dp alltför många ggr då det ser misstänkt avsiktligt ut.

Tycker mig ganska tydligt se att du har något personligt mot Everest som går loss som du gör utan fullständig information.

Postad
Det är ju svårt att släppa det här. Ni har i ett publikt (nåja) forum påstått att en viss person förtjänar en varning. Han menar sig vara oskyldig, och ni påstår att han var oskyldig i det fall som nämndes, men att varningen fortfarande är motiverad. Så vi har alltså fortfarande en offentlig anklagelse av en person i detta forum. Det kan inte bara släppas eller lämnas i tysthet.

Nu va det ju faktiskt Hampulito själv som gav ut den informationen om att han fick en varning för en tidigare händelse. Det enda EverestPoker säger sen är att informationen han fått är korrekt men att han skall ta kontakt supporten för vidare utredning och redogörelse om hur och när användandet av dp har inträffat.

Jag tror säkerligen att hampulito är oskyldig men att han kanske haft otur att vid ett tillfälle så har det sett misstänksamt ut.

Jag tycker det är mycket bra att de tar i med hårdhandskarna när det gäller saker som vid missbruk är rent fusk. Jag tar gärna en varning själv om det skulle inträffat mej vid nåt tillfälle. Då märker jag iaf att de ser allvarligt på fusk. Jag vet ju ändå att chansen att det skulle inträffa ett flertal ggr där det ser misstänkt ut är ganska liten.