Gå till innehåll

Blev anklagad för fusk av ivanho


hampulito

Recommended Posts

spelade just lite hu på evp nl400. Den där ivanho verkar det ju inte riktigt stå rätt till i huvudet med.

Efter att han/hon backat ca 800$ börjar han kalla mig för fuskare för att jag råkade tima ut en gång han påstod att jag använde disconect allin med meningen, den sätter väll inte igång bara för att man timar ut?

Han sa även att han fått en annan spelare bannad för det här och att han skulle maila support och att jag kunnde se mig själv som bannad i morgon.

Det här är väll inte möjligt everest eller är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har själv rapporterat en hel del folk som timar ut.. Av någon anledning brukar folks uppkoppling dö väldigt ofta när de har halvdanna överpar på dragig bräda, men väldigt sällan då de har nöten... Kanske är det så att vissa uppkopplingar är riggade?

 

Det är ju ofta man timar ut när det är ett svårt besult och det är ju när man har halvbra händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju ofta man timar ut när det är ett svårt besult och det är ju när man har halvbra händer.

 

Okej, fel formulerat av mig.. timar man ut så foldas ju handen. Däremot är det mångas uppkoppling som dör väldigt strategiskt. Senast igår var det JJ som inte ville syna mitt ställ på 5:d:6:d:8x-floppen utan istället blev autoallin och fick en gratis showdown efter att uppkopplingen "dog".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har själv rapporterat en hel del folk som timar ut.. Av någon anledning brukar folks uppkoppling dö väldigt ofta när de har halvdanna överpar på dragig bräda, men väldigt sällan då de har nöten... Kanske är det så att vissa uppkopplingar är riggade?

 

Märks att du inte har barn. Min unge rycker aldrig ut nätverkssladden eller rycker ut strömsladden ur väggen när jag har sämre än fyrtal i damer... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade just lite hu på evp nl400. Den där ivanho verkar det ju inte riktigt stå rätt till i huvudet med.

Efter att han/hon backat ca 800$ börjar han kalla mig för fuskare för att jag råkade tima ut en gång han påstod att jag använde disconect allin med meningen, den sätter väll inte igång bara för att man timar ut?

Han sa även att han fått en annan spelare bannad för det här och att han skulle maila support och att jag kunnde se mig själv som bannad i morgon.

Det här är väll inte möjligt everest eller är det?

 

Timar du ut foldas din hand. Det är allt. Det är först när du blir frånkopplad som vårt automatiska frånkopplingsskydd aktiveras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Auto all-in??..

 

 

Sitter bara på SvS och vet inte vad det är, kan någon vara så snäll att förklara??

 

Var(?) gång jag sätter mig vid ett bord på svenska spel så står det: det här bordet har inget all-in skydd.

 

Det är det dom menar. Men jag brukar skriva i chatten att jag tror att det är skydd mot all in maniacs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Timar du ut foldas din hand. Det är allt. Det är först när du blir frånkopplad som vårt automatiska frånkopplingsskydd aktiveras.

 

Ok men jag fick ett varnings mail från everest då ivanho ansåg att jag hade FÖRSÖKT använda disconectallin då jag timat ut, hahaha.

Grejen är att min hand bara foldades.

Om man anser att det är fusk att tima ut borde man söka psykolog hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok men jag fick ett varnings mail från everest då ivanho ansåg att jag hade FÖRSÖKT använda disconectallin då jag timat ut, hahaha.

Grejen är att min hand bara foldades.

Om man anser att det är fusk att tima ut borde man söka psykolog hjälp.

 

Starkt jobbat av Everest om dem skickar ut varningsmail då din hand foldades..... not!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok men jag fick ett varnings mail från everest då ivanho ansåg att jag hade FÖRSÖKT använda disconectallin då jag timat ut, hahaha.

Grejen är att min hand bara foldades.

Om man anser att det är fusk att tima ut borde man söka psykolog hjälp.

 

Vi ska följa upp det här. Kan du PM:a mig ditt nick på Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok men jag fick ett varnings mail från everest då ivanho ansåg att jag hade FÖRSÖKT använda disconectallin då jag timat ut, hahaha.

Grejen är att min hand bara foldades.

Om man anser att det är fusk att tima ut borde man söka psykolog hjälp.

 

Detta visar ju bara hur inkompetenta Everestsupporten är. Skickar ett "standardmail" för att "visa" att man tar fuskproblematiken på allvar.

 

De har garanterat inte ens kollat igenom hur handen utspelade sig, utan läst idiotens mail och sedan bara skickat en varning till dig för att verka duktiga och visa att de agerar.

 

Otroligt pinsamt Everest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vänt mig till de ansvariga i det här ärendet och det är följande som gäller:

 

I samtliga fall där en spelare anklagas för missbruk av frånkopplingsskyddet studeras ärendet av en särskild person som har mycket erfarenhet av dessa situationer. Den personen fattar beslut om vilken åtgärd som ska vidtas och vilket meddelande som ska skickas till spelaren ifråga.

 

Supporten skickar alltså inte ut ett varningsmejl varje gång de mottar anmälningar om missbruk av frånkopplingsskydd.

 

Jag har PM:at hampulito och redogjort för vad som gäller i hans fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hampolito!

 

Nu har jag kontaktat de ansvariga i det här ärendet och det är följande som gäller:

 

I samtliga fall där en spelare anklagas för missbruk av frånkopplingsskyddet studeras ärendet av en särskild person som har mycket erfarenhet av liknande ärenden. Den personen fattar beslut om vilken åtgärd som ska vidtas och vilket meddelande som ska skickas till spelaren ifråga.

 

Supporten skickar alltså inte ut ett varningsmejl varje gång de mottar anmälningar om missbruk av frånkopplingsskydd.

 

Det som var missvisande i det mejl du fick från supporten i det här ärendet var att det inte framgick att varningen inte hörde samman med den situation som diskuterats i forumet. Supporten kan se att du inte använde ditt frånkopplingsskydd det aktuella datumet. Men, den person som studerade ditt användande av frånkopplingsskyddet ansåg dock att det var befogat att skicka en generell varning till dig. Ditt tidigare användande av skyddet motiverade alltså en generell varning.

 

Jag ber om ursäkt för att detta inte framkom i den varning du fick från supporten. Hör gärna av dig om du har några funderingar.

 

Jag önskar en trevlig helg!

 

 

Ok?

Jag kan ju medela att jag alldrig använt frånkopplingsskyddet med meningen.

Ni kanske kan maila mig den historik ni tycker gör mig förtjänt av en varning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hampolito!

 

Nu har jag kontaktat de ansvariga i det här ärendet och det är följande som gäller:

 

I samtliga fall där en spelare anklagas för missbruk av frånkopplingsskyddet studeras ärendet av en särskild person som har mycket erfarenhet av liknande ärenden. Den personen fattar beslut om vilken åtgärd som ska vidtas och vilket meddelande som ska skickas till spelaren ifråga.

 

Supporten skickar alltså inte ut ett varningsmejl varje gång de mottar anmälningar om missbruk av frånkopplingsskydd.

 

Det som var missvisande i det mejl du fick från supporten i det här ärendet var att det inte framgick att varningen inte hörde samman med den situation som diskuterats i forumet. Supporten kan se att du inte använde ditt frånkopplingsskydd det aktuella datumet. Men, den person som studerade ditt användande av frånkopplingsskyddet ansåg dock att det var befogat att skicka en generell varning till dig. Ditt tidigare användande av skyddet motiverade alltså en generell varning.

 

Jag ber om ursäkt för att detta inte framkom i den varning du fick från supporten. Hör gärna av dig om du har några funderingar.

 

Jag önskar en trevlig helg!

 

 

Ok?

Jag kan ju medela att jag alldrig använt frånkopplingsskyddet med meningen.

Ni kanske kan maila mig den historik ni tycker gör mig förtjänt av en varning.

 

 

Jag ber att du skriver till supporten för mer information om hur du har använt dina frånkopplingsskydd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hampolito!

 

Nu har jag kontaktat de ansvariga i det här ärendet och det är följande som gäller:

 

I samtliga fall där en spelare anklagas för missbruk av frånkopplingsskyddet studeras ärendet av en särskild person som har mycket erfarenhet av liknande ärenden. Den personen fattar beslut om vilken åtgärd som ska vidtas och vilket meddelande som ska skickas till spelaren ifråga.

 

Supporten skickar alltså inte ut ett varningsmejl varje gång de mottar anmälningar om missbruk av frånkopplingsskydd.

 

Det som var missvisande i det mejl du fick från supporten i det här ärendet var att det inte framgick att varningen inte hörde samman med den situation som diskuterats i forumet. Supporten kan se att du inte använde ditt frånkopplingsskydd det aktuella datumet. Men, den person som studerade ditt användande av frånkopplingsskyddet ansåg dock att det var befogat att skicka en generell varning till dig. Ditt tidigare användande av skyddet motiverade alltså en generell varning.

 

Jag ber om ursäkt för att detta inte framkom i den varning du fick från supporten. Hör gärna av dig om du har några funderingar.

 

Jag önskar en trevlig helg!

 

 

Ok?

Jag kan ju medela att jag alldrig använt frånkopplingsskyddet med meningen.

Ni kanske kan maila mig den historik ni tycker gör mig förtjänt av en varning.

 

Helt allvarligt, siterepresentant! Hur kan du va så korkad att du försöker försvara den uppenbara miss ni tomtar på Everest gjort?

 

Hur korkade tror du att vi är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...